en jaksa enää.
Jos soitan nyt hätänumeroon, kuinka kauaksi aikaa lapset otetaan huostaan?. Olen henkisesti niin loppu itseni kanssa.
Kommentit (62)
Kittos teille ihanille jotka jaksoi kirjoittaa minulle. AIVAN TUNTEMATTOMALLE IHMISELLE noin kauniisti. Teillä on hyvä sydän. Laitoin nyt ex-anopille viestiä että olen romahtamassa, voiko hän tarjota lapsille ,muutamaksi päiväksi ´kodin´.. Ja aamulla klo 9 otan yhteyttä sosiaalitoimeen, vaikka mua pelottaa mun on tehtävä näin, laitan itseni kuntoon ja olen taas se äiti minkä he ansaitsee.. sain voimia taas jaksaa huomiseen <3
Minäkin täältä jostain toivon sinulle kovasti voimia. Luota itseesi ja pyydä rohkeasti apua vaikka puhelimitse. Jo se, että laitoit viestin tänne on askel eteenpäin.
Hyvä Ap! Halaus täältäkin. Meitä on täällä monta vierelläsi, sinua tukemassa. Me halutaan, että selviät tästä.
Yritä uudestaan kunnes pääset läpi.
APUA JÄRJESTYY KUN SITÄ PYYTÄÄ! Olen juuri tänään oman kriisini keskellä sen saanut todeta. Eli nyt vain otat yhteyttä ihan mihin tahansa, oli se sitten sukulainen, ystävä, tai vaikka siihen hätänumeroon soitat. SINÄ SELVIÄT KYLLÄ!!<3
Ihanaa! Olet tosi hyvä, kun jaksoit vielä kiittääkin. Kaikkea hyvää sinulle! Muista, että se Mielenterveysseuran kriisipuhelin on auki aamukuuteen ja sairaalat ovat aina auki! Samoin hätänumero 112. Älä yhtään epäile soittaa yöllä, jos yhtään tuntuu pahalta. Voimia sinulle ja iso halaus.
Kyllä mä selviän, rakkaus noita kahta lasta kohtaan pakottaa mut pistämään itseni kuntoon. Menen nyt nukkumaan ja huomenna soitan kaikki paikat läpi saadakseni apua. Kamala sanoa että tuntuu hyvältä olla heikko kun aina on ollut vahva ja se että täysin tuntemattomat ihmiset jaksaa olla tukena kun kaikki muut kääntää selkänsä. Aivan uskomatonta<3
Kauniita, levollisia unia uuteen aamuun. Lämpimiä ajatuksia sinulle huomiseen.
Ihana kuulla. Olet hyvä äiti, kun kirjoitit omista lapsistasi noin kauniisti. Ja osaat ajatella myös itsesi parasta. Hyvää yötä, toivottavasti näet kauniita unia. Minäkin lähden nyt nukkumaan. Vielä kerran: Soita apua vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu!
Tsemppiä! Kyllä asiat järjestyy! Hommaat vain apua, se ei ole heikkoutta, vaan vahvuutta!
T.Mies taustalla
Olet hyvä äiti, kun haet apua tilanteeseesi. Kenenkään ei tarvitse jaksaa yhtään enempää, jos ei jaksa. Rauhallista yötä!
Olet hyvä ja rakastava Äiti lapsillesi<3<3
Voimia ja jaksamista sinulle! Olet hyvä äiti kun haluat hakea apua itsellesi ja lapsille.
Kun huolehtii itsestä se juuri on iso rakkaudenosoitus lapsukaisiasi kohtaan.
Halaus sinulle <3
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:57"]
Tsemppiä! Kyllä asiat järjestyy! Hommaat vain apua, se ei ole heikkoutta, vaan vahvuutta!
T.Mies taustalla
[/quote]
Femakko kerkesi alapeukuttamaan , nähtyään sanan mies ? =D
Hei, mitä sinulle kuuluu, ap? Kyselee yksi eilisen kirjoittajista
Mikä helvetin pahoinvointivaltio Suomi on? Kaikki meinaa tappaa lapsensa. Kannattaako niitä sitten hankkia, jos ei oma mielenterveys kestä? Ei jumalauta..
VMP! Joku häiriintynyt ratsastaa Kuopion tragedialla ja huomiohuoraa palstalaisten jaxuhaleilla. Kuvottavaa!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:22"]Mikä helvetin pahoinvointivaltio Suomi on? Kaikki meinaa tappaa lapsensa. Kannattaako niitä sitten hankkia, jos ei oma mielenterveys kestä? Ei jumalauta..
[/quote] pidä idiooti turpas kiinni! Suomi on pahoinvointivaltio nykyään, ei sitä auta kieltää. mutta ap ei missään vaiheessa sanonut, että meinaa tappaa lapsensa!
Yritä vielä uudestaan, älä luovuta! Uskallatko paljastaa, mistäpäin Suomea olet? Voisin etsiä sinulle lähisairaalasi päivystyksen numeron. Vai löytyykö numero jo puhelimestasi? Jos on noin paha olla, kannattaa sitkeästi jatkaa soittamista. Olet hyvä äiti.Halaus!