en jaksa enää.
Jos soitan nyt hätänumeroon, kuinka kauaksi aikaa lapset otetaan huostaan?. Olen henkisesti niin loppu itseni kanssa.
Kommentit (62)
Söisit lääkkeesi niin ei väsyttäis.
Ole rohkea,hae apua,ettet mene vielä pahempaan kuntoon!!Silloin voi olla liian myöhäistä!
Samaa meinasim ehdottaa kuin edellinenkin, olisiko sinulla jotain läheistä, joka voisi hetken aikaa huolehtia lapsista, jotta saisit itsesi parempaan kuntoon? Hätäkeskuksessakin varmasti osaavat auttaa. Muista, että olet vastuuntuntoinen ja hyvä äiti, kun ajattelet noin. Se, että olet väsynyt ja uupunut, ei tee sinusta huonoa ihmistä tai äitiä. Soitahan pikaisesti joki hätänumeroon tai oman kuntasi sairaalapäivystykseen, niinkuin joku jo neuvoikin. Tsemppiä, asiat järjestyvät kyllä ♡♡
Kannatta soittaa hätänumeroon, eivätköhän ne ota vakavasti. Lapsia ei nykyään oteta pois keneltäkään jos ei tee Oikein Kovasti ja pitkäjännitteisesti töitä kaksin käsin Täysin Vastuuttoman käytöksen eteen ja tuskin edes silloin. Pelko pois.
Uskaltaisitko paljastaa missä kaupungissa asut? Minusta saisit juttuseuraa, jos vaikka sattumalta asuttais samassa kaupungissa? Olen kahden lapsen äiti.
Lasten isä ei ole kuvioissa.. Hänellä on paha riippuvuus josta en halua puhua. Mun äiti kyllä auttaisi mutta hänellä on oma elämä ja työ. Puolet suvusta sitten asuu ympäri suomea. Yritän vielä saada lasten isän äitiä ottamaan lapset että pystyn miettimään miten tästä jaksan jatkaa eteenpäin. Tää on mun elämäni pahin päivä, en ikinä olisi kuvitellut että mulle voi käydä näin. En ikinä.
Teet palveluksen lapsillesi ja itsellesi kun soitat.haluat tulla kuntoon ja haluat lastesi parasta.soita nyt heti.
Olen ollut joskus samassa tilanteessa. Nouset tuosta kyllä vielä, kun haet apua. Hae apua nyt. Itse soitin terveyskeskukseen, silloin oli päivä.
Soita vaikka sille anopille, kerrot suoraan tilanteen, luulisi että mummot ilomielin auttaa, jos vain mahdollista ja heillä terveyttä ja kuntoa piisaa.
Kannattaa mieluummin soittaa tuohon mielenterveysseuran kriisipuhelinnumeroon minkä joku jo linkittikin, kuin hätänumeroon, ellei sinulla ole sellainen hätä ettet pysty odottamaan huomiseen. Apua löytyy sinulle kyllä, mutta hätäkeskus on tarkoitettu aivan akuuteille kriisipuheluille, enkä ole varma onko heillä resursseja tämän kaltaisiin tilanteisiin. En sano tätä lannistaakseni, mutta totuus on että hätäkeskus ei aina ole se juuri oikea paikka avun hakemiselle. Hätäkeskuksen toimintakin on rajattua ja tämänkaltaisissa hätätilanteissa avun jakaminen on jaettu muille toimijoille kuten juurikin kriisipuhelimille ja päivystykseenhän on aina myös nahdollista mennä.
voimia, älä luovuta, apua kyllä saa kun vain oikeasta paikasta hakee!
Minä ehdotan soittamaan kuitenkin ammattiapua enkä sukulaiselle. Jos anopilla onkin huono hetki (jos vaikka nukkuu tai ei muuten kiinnosta puhua), en soittaisi hänelle. Ammattiapua saa ympäri vuorokauden. Soita rohekeasti, soita nyt heti ja kerro tilanteesi. Jää vielä yötä nukkumiseenkin, toivottavasti.
Tässä vielä uudestaan Mielenterveysseuran valtakunnallinen kriisipuhelin 0101 95202.
Ole kiltti ja soita tuohon numeroon nyt heti.
Miksi täällä idiootit aukoo päätänsä? Syö itse lääkkeesi ja painu nukkumaan. Ap iso halaus täältä, toivottavasti saat apua mahd pian. Olet hyvä äiti, paras lapsillesi..
Olipa rumasti kirjoitettu meille kanssakirjoittajille! Minä olen täällä ainakin yrittänyt olla ap:n tukena ja rohkaissut soittamaan ammattiapua. Tarkoitin "Jää aikaa nukkumiseenkin"-viestilläni siis ap:tä, että HÄNELLÄ jäisi toivottavasti aikaa nukkumiseenkin tänä yönä, ennen kuin yö vaihtuu aamuksi ja arki lasten kanssa taas alkaa.
Ja hyvä, että nyt selvis ettei ne "ystävät" oikeita ja aitoja ollutkaan ja pääsit heistä eroon, ihmisiä tulee ja menee, ei tuollaisten takia kannata surra, ajattele nyt vain itsesi ja lasten parasta.
yritin soittaa, en vielä päässyt läpi. Taitaa moni olla huonossa kunnossa tänään :/
Entäs sun vanhemmat tai lapsen isä tai sen sukulaiset, pyydät rohkeasti vaan apua, jos ne vaikka hoitais sen aikaa, että saat selvitettyä tilannetta.