Millaisessa asussa olet yleensä kotona?
Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.
Kommentit (421)
Vierailija kirjoitti:
Musta kauluspaita, sininen solmio, pussihousut ja nahkasaappaat.
Varmaan lisäksi myös puna-musta-valkoinen käsivarsinauha, koppalakki ja ratsupiiska ?
Kalsarit, t-paita, villasukat.
Jos on kylmä, niin pitkähihainen t-paita ja toinen päällä. Ehkä villahuivi harteilla.
Jos vieläkin on kylmä, niin lisäksi toiset kalsarit tai verkkarit, villasukkiin alle toiset sukat ja villapaita päälle.
Pipo, jos pitää muotoilla hiukset.
Pyjamahousut, toppi/T-paita ja villatakki. Kylmillä vuodenaikoina paksut sukat. Toisinaan käytän kotona oloasuna myös polviin asti yltäviä huppareita ja niiden alla joko legginsit tai sukkahousut.
Sinkkuna pyjamanhousut, tahi sortsit ja t - paita.
Kumppanin kanssa pidän kledjuja, jotka olen aamulla laittanut päälle.
Jos on 3 - osainen - puku -päivä, niin mielelläni sitäkin pidän nukkumaan menoon asti, koska puolisoni diggailee siitä.
Farkut ja t-paita, talvella lisäksi neule. Oikeasta villasta valmistettu neule on aina ihana.
College housut ja collegehuppari, pitkähihainen tai neule. Pidän rennoista oloasuista viikonloppuisin jos minulla ei ole menoa. Arki menee farkuissa eri yläosien kanssa.
80-luvulla sitä kutsuttiin olo-asuksi. Se oli sellaista lurex-fleece-tyyppistä kangasta eli verkkarit ja huppari. Itse olen päivällä normi vaatteissa, sitten lähden urheilemaan legginseissä ja suihkun jälkeen n 20.30 puen päälle yöpukutyyppisen mekon, tosin ne eivät ole mitään yöpukuja tai pyjamia. Vihaan pyjamia. Nukun alasti.
Minulla ei ole vaatteiden alla mitään, joten olen aina alastomana.
Sukka hepin suojana, muuten nakuna.....
Pikkupöksyt ja rintsikat riittää. (Olen mies!)
T-paita, sukkahousut ja alushousut. Olen kuulemma outo kun pidän sukkahousuja mukavina.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti, paitsi jos on vieraita kylässä.
Istuuko vieraat sitten samalle sohvalle missä yleensä istuskelet alasti?
Verskat eli kotihousut. Raappatoppi, trikoopaita ja talvisin kaiken kruununa 90-luvun reikäinen, parsittu ja nuhjuinen villapaita.
Jalassa karvatossut ja villasukat.
Kyllä tarkenee pötkötellä!
Yöhousut, t-paita, villahuivi jalkojen päällä.
Kumisaappaat niinä päivinä kun siivoan pesuhuoneen.
Paituli sekunnissa. Ei rintsikoita, ei pikkuhousuja, vain töppöset silloin, kun mies huolehtii koirasta.