Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys itseään suvaitsevana pitäville

Valikoivasti suvaitsevainen
02.10.2021 |

Suvaitsetteko myös uskovaisia, sekasyöjiä, persuja ja vaikka hupilentelijöitä? Vai kohdistuuko suvaitsevaisuutenne lähinnä omat arvonne jakaviin ihmisiin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskovaisia - Itse ole spirituaalinen, en uskonnollinen, mutta jokainen uskokoon aivan miten parhaaksi näkee kunhan ei vahingoita ja tuomitse muita

sekasyöjiä - en syö itse eläintuotteita, mutta en tuomitse sekasyöjiä. Mielestäni eläinten syöminen on kyllä väärin, mutta kun aivoihimme on pienestä pitäen koko aja tuputettu , että lihan syöminen on normaalia on lihansyöjät tavallaan ohjelmoitu uskomaan, että ok. Olen itsekin syönyt lihaa lähes kolmekymppiseksi kunnes aloin oikein kunnolla ottamaan asioista selvää ja tajuamaan miten kauheaa lihateollisuus todella on.

persuja - peruista löytyy paljon rasisteja, tätä en hyväksy, mutta muuten jokainen kannattakoon mitä puoluetta haluaa.

hupilentelijöitä - kyllä elämässä täytyy jotain hupiakin olla, mutta toki kannattaa suosia junalla kulkua silloin kun voi.

Harva persu on rasse. Sehän liittyy rotuun. Ei vain suvaita haitallisia kulttuureja ja se on eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi