En kehtaa olla ilman rintaliivejä miesystäväni edessä
Häpeän rintojani, aina olen hävennyt. Ne ovat kokooni nähden liian suuret, olen muuten hyvin pienikokoinen ja lyhyt mutta rinnat ovat huomattavan suuret ja luonnollisesti myös hieman roikkuvat, ei kuitenkaan mihinkään napaan asti mutta silti. Tämä ongelma häiritsee minua,kuinka voisin olla sinut itseni kanssa? En kehtaa edes seksin aikana ottaa rintaliivejä pois.. haluaisin olla itsevarmempi, sehän on paljon seksikkäämpää kuin oman kroppansa häpeäminen?
Kommentit (59)
Sinulla on yksi elämä. Kannattaa leikkauttaa kerran kärsit asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintasi tuskin ovat sen miesystävän mielestä mitään muuta kuin upeat. Opetelkaa yhdessä totuttelemalla vaikka ihan epäseksuaalisessa tilanteessa olemaan ilman liivejä. Vaikka saunassa tai ihan vaan muuten. Saattaisi auttaa asiaan ja itsetuntosi paranisi kun huomaat miehesi pitävän rinnoistasi.
Mulla on aina ollut isot ja malliltaan roikkuvat rinnat. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vastaan miestä, joka ei olisi rinnoistani tykännyt silloin, kun ne on alasti nähnyt. Eli stressaat nyt todennäköisesti aivan turhasta.
Miehet nyt sanoo niin joka naiselle.
Mulla on isot lollot ja kyllä miehen silmistä näkee, että ihan aidosti tykkää sanojen lisäksi.
Valitettavasti niitä katsoo sellaisetkin miehet joista ei itse pidä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on yksi elämä. Kannattaa leikkauttaa kerran kärsit asiasta.
Muutenkin isot rinnat ovat haitaksi niskoille jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ajatus, ettei nainen antaisi riisua liivejänsä kun paneskellaan. Ole vain rohkea ja vapauta itsesi, homo se äijä on jos kavahtaa tissejäsi
Ei tietenkään tarvi riisua jos ei halua! Jos nainen haluaa pitää liivit päällä, se on sitten niin.
Tietenkin tämä käytös voi aiheuttaa sitten omat ilmiönsä, mitkä sitten vaan pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en suostuisi tuohon
Mihin? Seksiin rintaliivit päällä?
Olen eri mies, mutta en minäkään. Jos nainen ei voi olla kanssani luontevasti alasti, se on heippa. Minun ei tarvitse sietää sellaista. En ala olemaan kenenkään itsetunnon nostattaja, vaan suhde on mahdollinen ainoastaan normaalilla itsetunnolla varustettuihin naisiin. Sitäpaitsi, eihän tuo ainakaan kerro luottamuksesta sitä kumppania kohtaan, eli ei varmaankaan muutenkaan kovin hyvä suhde kyseessä. Kannattaa ihan puhua näistä asioista eikä kirjotella tänne. Jos olisit puhunut tästä miehellesi, niin harrastastaisitte jo paljon vapaantuneempaa seksiä, missä molemmat olisivat tyytyväusempiä.
Huh, vautsi mikä asenne sinulla ihmisiin. Jokaisella kun on kokemuksensa ennen sinun tapaamistasi ja syitä huonolle itsetunnolle on monia. Esim. Minua on on lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi, nuorena ensinmäinen poikaystäväni petti minua pikku siskoni kanssa ja aikuisena olen kokenut myös yhtä ja toista. Syy, olen liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Asiaa en tosin näin kokenut vaan koin huononmuutta kokoajan. Sitten tapasin MIEHEN joka oikeasti välitti ja näytyi ja antoi aikaa ja ymmärrystä. Nyt olen sinut itseni kanssa koska löysin oikean MIEHEN joka osasi sen osoittaa. Joten tuollaiset poikamaiset ukot jotka haluaa valmiin paketin ilman mitään ongelmia tyydyttämään omat tarpeet ja tekemään omasta elämästä vain mukava ja helppoa.aika karsean kuvan itsestäsi annat.
Syitä on tosiaan monia, mutta tarkoitatko että minun tulisi valita sellainen kumppani? Olen ollut tuollaisissa suhteissa ja en ole terapeutti, en itsetunnon nostattaja, kärsin toisen ainaisesta tukemisesta enkä minäkään ole maailman vahvin ihminen. On ikävää että olet kokenut tuollaisia asioita, mutta nyt SINUN suhtautumisesi on sitä mistä minua moitit! Minä en etsi valmista pakettia, vaikka sinä niin valheellisesti väitätkin ja haukut pikkupojaksi. Minulla on omat kriteerini ja sinulla EI ole niihin mitään nokan koputtamista. Mieti nyt tuota omaa ulosantiasi hetki, onko se tosiaan asiallista?
Vähän samaa mieltä. Ei kaikki miehet ole terapeuttityyppiä, ja ei kai heitä sen tähden pidä haukkua poikamaisiksi ukoiksi.
Toisaalta, ehdoton rakkaus parantaa, sekin on totta. Mutta tämä hyväksikäytetty ja toipunut olettaa mielestäni liikaa ja on aika aggressiivinen asenne, joten toipumisprosessi on vielä kesken.
Itse naisena en kyllä jaksaisi ruveta esim. alkoholiaddiktin psyykeä hoitamaan ja auttamaan raitistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintasi tuskin ovat sen miesystävän mielestä mitään muuta kuin upeat. Opetelkaa yhdessä totuttelemalla vaikka ihan epäseksuaalisessa tilanteessa olemaan ilman liivejä. Vaikka saunassa tai ihan vaan muuten. Saattaisi auttaa asiaan ja itsetuntosi paranisi kun huomaat miehesi pitävän rinnoistasi.
Mulla on aina ollut isot ja malliltaan roikkuvat rinnat. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vastaan miestä, joka ei olisi rinnoistani tykännyt silloin, kun ne on alasti nähnyt. Eli stressaat nyt todennäköisesti aivan turhasta.
Kyllä, näin se juuri on. Ei pieni riippuminen haittaa millään tavalla kun sehän on vain luonnollista. Onhan se sitten eri asia jos roíkkuvat navan alapuolella asti mutta tällöin kyseessä on yleensä jo eläkkeellä oleva isoäiti.
On nuoriakin joilla roikkuu pahasti.
He vain eivät hakeudu kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mies, mutta en minäkään. Jos nainen ei voi olla kanssani luontevasti alasti, se on heippa. Minun ei tarvitse sietää sellaista. En ala olemaan kenenkään itsetunnon nostattaja, vaan suhde on mahdollinen ainoastaan normaalilla itsetunnolla varustettuihin naisiin. Sitäpaitsi, eihän tuo ainakaan kerro luottamuksesta sitä kumppania kohtaan, eli ei varmaankaan muutenkaan kovin hyvä suhde kyseessä. Kannattaa ihan puhua näistä asioista eikä kirjotella tänne. Jos olisit puhunut tästä miehellesi, niin harrastastaisitte jo paljon vapaantuneempaa seksiä, missä molemmat olisivat tyytyväusempiä.
Huh, vautsi mikä asenne sinulla ihmisiin. Jokaisella kun on kokemuksensa ennen sinun tapaamistasi ja syitä huonolle itsetunnolle on monia. Esim. Minua on on lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi, nuorena ensinmäinen poikaystäväni petti minua pikku siskoni kanssa ja aikuisena olen kokenut myös yhtä ja toista. Syy, olen liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Asiaa en tosin näin kokenut vaan koin huononmuutta kokoajan. Sitten tapasin MIEHEN joka oikeasti välitti ja näytyi ja antoi aikaa ja ymmärrystä. Nyt olen sinut itseni kanssa koska löysin oikean MIEHEN joka osasi sen osoittaa. Joten tuollaiset poikamaiset ukot jotka haluaa valmiin paketin ilman mitään ongelmia tyydyttämään omat tarpeet ja tekemään omasta elämästä vain mukava ja helppoa.aika karsean kuvan itsestäsi annat.
Kaikki ei halua alkaa terapeutiksi heti suhteen alussa, mutta onneksi löysit sopivan miehen.
ERi
Kyynel. Ulkonäköön liittyvät kompleksit pitää aina käsitellä itse, ei niille muut mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ajatus, ettei nainen antaisi riisua liivejänsä kun paneskellaan. Ole vain rohkea ja vapauta itsesi, homo se äijä on jos kavahtaa tissejäsi
Ei tietenkään tarvi riisua jos ei halua! Jos nainen haluaa pitää liivit päällä, se on sitten niin.
Tietenkin tämä käytös voi aiheuttaa sitten omat ilmiönsä, mitkä sitten vaan pitää hyväksyä.
Mitkä ilmiöt? Jokaisella on omat tapansa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen nainen jolla on suuret rinnat = 👌
Et ottanut huomioon kuinka nuo suuret rinnat voivat aiheuttaa kovaakin kipuilua esim. Hartioissa? Kaikki pitäis vaan olla isoa niin hyvä on.
Loppujen lopuksi rinnat seksuaalisuuden muotissa ovat länsimaista ahdistusta.
Vieläkin löytyy alkuperäiskansoja, joissa rinnat ovat vain vauvoja varten.
Kukaan ei kiinnitä huomiota minkä malliset rinnat kenelläkin on. Kunhan vauva saa niistä ravintonsa, kaikki on niinkuin pitääkin.
Meidät on aivopesty rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ilmiöt? Jokaisella on omat tapansa toimia.
Onhan täällä jo sanottu että tuo olisi joillekkin turnoff. Jokainen saa tehdä niin kuin haluaa, mutta ei pidä syytellä seurauksista muita. Yleensä tuollainen rajoittuneisuus ei koske pelkästään niitä rintoja, vaan ihan myös sitä sänkykäyttäytymistä. Ainakin omien kokemuksien mukaisesti tuollaiset naiset jotka eivät ole suostuneet näyttämään sängyssä rintojansa, seksi on ollut todella laimeaa ja passiivista.
Kuulostat upealta ja seksikkäältä naiselta. Mikset ajattelisi asiaa pienirintaiseten naisten kannalta. Moni häpeää AA-A kupin rintojaan eikä kehtaa olla seksuaalisessa kanssakäymisessä miehen kanssa.
Korosta muotojasi vaikkapa korsetin avulla. Sehän kohottaa rintojakin. Toisaalta me miehet haluamme nähdä naiset sulot "irti" ja vallattomana rakastelun aikana, mikäs sen kauniimpi näky voisi ollakaan.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä on tosiaan monia, mutta tarkoitatko että minun tulisi valita sellainen kumppani? Olen ollut tuollaisissa suhteissa ja en ole terapeutti, en itsetunnon nostattaja, kärsin toisen ainaisesta tukemisesta enkä minäkään ole maailman vahvin ihminen. On ikävää että olet kokenut tuollaisia asioita, mutta nyt SINUN suhtautumisesi on sitä mistä minua moitit! Minä en etsi valmista pakettia, vaikka sinä niin valheellisesti väitätkin ja haukut pikkupojaksi. Minulla on omat kriteerini ja sinulla EI ole niihin mitään nokan koputtamista. Mieti nyt tuota omaa ulosantiasi hetki, onko se tosiaan asiallista?
Olen eri, mutta olen kyllä seurustellut kaltaisesi miehen kanssa. Mitään heikkouksia ei saa olla ja jos on niitä ei tuoda esille. Elämä on yhtä tasapaksua ja kaikki jotka ympärillä osoittavat ihmisyyttä tai heikkoutta ovat viallisia tai heikkoja. Suosittelisin sinulle myös terapiaa. Itse onneksi tajusin lähteä.
N39
On se surullista. Jokapaikasta tulee vastaan naisten kuvia joita miehet, se omakin kuolaa kieli pitkällä. Samalla haluataan että oma nainen on hyvällä itsetunnolla varustettu ja uskaltaa olla avoin ja rietas vaikka tietää olevansa susi ruma. Aika karua minusta.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi rinnat seksuaalisuuden muotissa ovat länsimaista ahdistusta.
Vieläkin löytyy alkuperäiskansoja, joissa rinnat ovat vain vauvoja varten.
Kukaan ei kiinnitä huomiota minkä malliset rinnat kenelläkin on. Kunhan vauva saa niistä ravintonsa, kaikki on niinkuin pitääkin.
Meidät on aivopesty rintoihin.
Rinnat ovat monelle naiselle myös seksuaalista mielihyvää tuottavat kapineet, eli ei voida puhua ihan aivopesusta, kun tälle löytyy ihan oikeita syitäkin. Se että joku alkuperäiskansa toimii jotenkin ei tarkoita että se olisi oikea tapa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat upealta ja seksikkäältä naiselta. Mikset ajattelisi asiaa pienirintaiseten naisten kannalta. Moni häpeää AA-A kupin rintojaan eikä kehtaa olla seksuaalisessa kanssakäymisessä miehen kanssa.
Korosta muotojasi vaikkapa korsetin avulla. Sehän kohottaa rintojakin. Toisaalta me miehet haluamme nähdä naiset sulot "irti" ja vallattomana rakastelun aikana, mikäs sen kauniimpi näky voisi ollakaan.
M54
Who let the boobs out?! :D
Miehesi on nähnyt valtavasti rintoja. Ei ne sinun sen kummat ole kuin muidenkaan. Turhaan nolostelet ja nostat itseäsi esille.
Pienikokoinen nainen jolla on suuret rinnat = 👌