Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa olla ilman rintaliivejä miesystäväni edessä

Vierailija
02.10.2021 |

Häpeän rintojani, aina olen hävennyt. Ne ovat kokooni nähden liian suuret, olen muuten hyvin pienikokoinen ja lyhyt mutta rinnat ovat huomattavan suuret ja luonnollisesti myös hieman roikkuvat, ei kuitenkaan mihinkään napaan asti mutta silti. Tämä ongelma häiritsee minua,kuinka voisin olla sinut itseni kanssa? En kehtaa edes seksin aikana ottaa rintaliivejä pois.. haluaisin olla itsevarmempi, sehän on paljon seksikkäämpää kuin oman kroppansa häpeäminen?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintasi tuskin ovat sen miesystävän mielestä mitään muuta kuin upeat. Opetelkaa yhdessä totuttelemalla vaikka ihan epäseksuaalisessa tilanteessa olemaan ilman liivejä. Vaikka saunassa tai ihan vaan muuten. Saattaisi auttaa asiaan ja itsetuntosi paranisi kun huomaat miehesi pitävän rinnoistasi.

Mulla on aina ollut isot ja malliltaan roikkuvat rinnat. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vastaan miestä, joka ei olisi rinnoistani tykännyt silloin, kun ne on alasti nähnyt. Eli stressaat nyt todennäköisesti aivan turhasta.

Miehet nyt sanoo niin joka naiselle.

Tietenkin sanoo kun asia on näin

Leikki loppuu lyhyeen jos naisen edessa alat arvostelemaan tämän rintoja.

Vierailija
22/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintasi tuskin ovat sen miesystävän mielestä mitään muuta kuin upeat. Opetelkaa yhdessä totuttelemalla vaikka ihan epäseksuaalisessa tilanteessa olemaan ilman liivejä. Vaikka saunassa tai ihan vaan muuten. Saattaisi auttaa asiaan ja itsetuntosi paranisi kun huomaat miehesi pitävän rinnoistasi.

Mulla on aina ollut isot ja malliltaan roikkuvat rinnat. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vastaan miestä, joka ei olisi rinnoistani tykännyt silloin, kun ne on alasti nähnyt. Eli stressaat nyt todennäköisesti aivan turhasta.

Mitä sitten? Miksi ei sanoisi, jos tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sanoo kun asia on näin

Leikki loppuu lyhyeen jos naisen edessa alat arvostelemaan tämän rintoja.

Todellakin. Ihan mikä tahansa loukkaava kommentti seksin aikana saa leikin loppumaan siihen. Ihan järkyttävää, jos joku kuvittelee, että homma vedetään loppuun saakka, jos menet arvostelemaan roikkuvia tissejä tai vatsamakkaraa.

Vierailija
24/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en suostuisi tuohon

Mihin? Seksiin rintaliivit päällä?

Olen eri mies, mutta en minäkään. Jos nainen ei voi olla kanssani luontevasti alasti, se on heippa. Minun ei tarvitse sietää sellaista. En ala olemaan kenenkään itsetunnon nostattaja, vaan suhde on mahdollinen ainoastaan normaalilla itsetunnolla varustettuihin naisiin. Sitäpaitsi, eihän tuo ainakaan kerro luottamuksesta sitä kumppania kohtaan, eli ei varmaankaan muutenkaan kovin hyvä suhde kyseessä. Kannattaa ihan puhua näistä asioista eikä kirjotella tänne. Jos olisit puhunut tästä miehellesi, niin harrastastaisitte jo paljon vapaantuneempaa seksiä, missä molemmat olisivat tyytyväusempiä.

Vierailija
25/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä miestä rinnoilla karkoita vaan tuolla käytökselläsi. 

Vierailija
26/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi ei sanoisi, jos tykkää?

Ja vaikkei tykkäisikään niin saattaa tykätä paneskelusta ja pitää mielipiteensä rinnoista omana tietonaan. Kertoo kyllä sitten kavereilleen naureskellen miten hirveän näköiset ne oli.

Vierailija
27/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mies, mutta en minäkään. Jos nainen ei voi olla kanssani luontevasti alasti, se on heippa. Minun ei tarvitse sietää sellaista. En ala olemaan kenenkään itsetunnon nostattaja, vaan suhde on mahdollinen ainoastaan normaalilla itsetunnolla varustettuihin naisiin. Sitäpaitsi, eihän tuo ainakaan kerro luottamuksesta sitä kumppania kohtaan, eli ei varmaankaan muutenkaan kovin hyvä suhde kyseessä. Kannattaa ihan puhua näistä asioista eikä kirjotella tänne. Jos olisit puhunut tästä miehellesi, niin harrastastaisitte jo paljon vapaantuneempaa seksiä, missä molemmat olisivat tyytyväusempiä.

Aika hullu peruste lopettaa parisuhde. Mutta ehkä on niin paljon valinnanvaraa, että voi vaihtaa lennosta parempaan?

Vierailija
28/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat erittäin upealta naiselta ja seksikkäältä naiselta

Vierailija
29/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hullu peruste lopettaa parisuhde. Mutta ehkä on niin paljon valinnanvaraa, että voi vaihtaa lennosta parempaan?

Ensinnäkin sinulla ei ole minkäänlaista valtaa arvottaa muiden syitä lopettaa parisuhdi. Toiseksi minä sanoin että parisuhde ei ole mahdollinen huonom itsetunnon kanssa painiskelevan naisen kanssa, etkö osaa edes lukea? Ja sitten passiivisagressiivinen oletus että vaihdan lennosta seuraavaan, mikä ei pidä paikkaansa millään tasolla, koska suhdetta ei synny, enkä vaihtele parisuhteita lennosta. Opetteleppas vähän keskustelutaitoja ja tule sitten takaisin.

Vierailija
30/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei minun mielestä. Miksi haluaisin olla kumppanin kanssa, joka ei pysty olemaan oma itsensä seurassani?

Vierailija
31/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää aina yleensä rinnoista jos nainen kantaa ne ylpeydellä. Ei siinä kiimaisena tule katsottua roikkuuko ne 4cm alaspäin

Jep. Miehesi on taatusti nähnyt ennen sinua monia rintoja ja eri kokoisia ja näköisiä. Pitänyt niistä kaikista todella paljon joten taatusti pitää sinunkin rinnoistasi.

Vierailija
32/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, vautsi mikä asenne sinulla ihmisiin. Jokaisella kun on kokemuksensa ennen sinun tapaamistasi ja syitä huonolle itsetunnolle on monia. Esim. Minua on on lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi, nuorena ensinmäinen poikaystäväni petti minua pikku siskoni kanssa ja aikuisena olen kokenut myös yhtä ja toista. Syy, olen liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Asiaa en tosin näin kokenut vaan koin huononmuutta kokoajan. Sitten tapasin MIEHEN joka oikeasti välitti ja näytyi ja antoi aikaa ja ymmärrystä. Nyt olen sinut itseni kanssa koska löysin oikean MIEHEN joka osasi sen osoittaa. Joten tuollaiset poikamaiset ukot jotka haluaa valmiin paketin ilman mitään ongelmia tyydyttämään omat tarpeet ja tekemään omasta elämästä vain mukava ja helppoa.aika karsean kuvan itsestäsi annat.

Vierailija
33/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt miehen rinnat ja nännit . Siinä ne on niillä voi myös roikkua. Niiltä ei tule maitoa vauvalle mutta sinä voit imettää. Kyllä miehetkin häpeää roikkuvia kiveksiä kurttuisia rumia karvoja ja pahoja hajuja. Käytä kondomia ja peseydy. Osta tukiliivit ja laita vähän silikonia alle niin ne pysyy asennossa. Miehet häpeää usein omaa vartaloaan vatsaa pyllyä . Joskus ne haisee pahalle hielle. Elä omaa elämääsi . Sitten näin jouluna . Hyvää Jeesuksen syntymäpäivän juhlaa se Messias .

Vierailija
34/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin voidaan arvioida onko niissä oikeasti mitään vikaa 👍

Vierailija
35/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat kuin rinnat

Vierailija
36/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten vielä hoksannut, että miehesi on kanssasi juuri niiden rintojen takia?

Vierailija
37/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, vautsi mikä asenne sinulla ihmisiin. Jokaisella kun on kokemuksensa ennen sinun tapaamistasi ja syitä huonolle itsetunnolle on monia. Esim. Minua on on lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi, nuorena ensinmäinen poikaystäväni petti minua pikku siskoni kanssa ja aikuisena olen kokenut myös yhtä ja toista. Syy, olen liian kiltti ja helposti hyväksikäytettävissä. Asiaa en tosin näin kokenut vaan koin huononmuutta kokoajan. Sitten tapasin MIEHEN joka oikeasti välitti ja näytyi ja antoi aikaa ja ymmärrystä. Nyt olen sinut itseni kanssa koska löysin oikean MIEHEN joka osasi sen osoittaa. Joten tuollaiset poikamaiset ukot jotka haluaa valmiin paketin ilman mitään ongelmia tyydyttämään omat tarpeet ja tekemään omasta elämästä vain mukava ja helppoa.aika karsean kuvan itsestäsi annat.

Syitä on tosiaan monia, mutta tarkoitatko että minun tulisi valita sellainen kumppani? Olen ollut tuollaisissa suhteissa ja en ole terapeutti, en itsetunnon nostattaja, kärsin toisen ainaisesta tukemisesta enkä minäkään ole maailman vahvin ihminen. On ikävää että olet kokenut tuollaisia asioita, mutta nyt SINUN suhtautumisesi on sitä mistä minua moitit! Minä en etsi valmista pakettia, vaikka sinä niin valheellisesti väitätkin ja haukut pikkupojaksi. Minulla on omat kriteerini ja sinulla EI ole niihin mitään nokan koputtamista. Mieti nyt tuota omaa ulosantiasi hetki, onko se tosiaan asiallista?

Vierailija
38/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ajatus, ettei nainen antaisi riisua liivejänsä kun paneskellaan. Ole vain rohkea ja vapauta itsesi, homo se äijä on jos kavahtaa tissejäsi

Ei tietenkään tarvi riisua jos ei halua! Jos nainen haluaa pitää liivit päällä, se on sitten niin.

Vierailija
39/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ajatus, ettei nainen antaisi riisua liivejänsä kun paneskellaan. Ole vain rohkea ja vapauta itsesi, homo se äijä on jos kavahtaa tissejäsi

Ei tietenkään tarvi riisua jos ei halua! Jos nainen haluaa pitää liivit päällä, se on sitten niin.

Kyllä minäkin voisin ihan helposti hyväksyä sen sillä onhan se kuitenkin parempi kuin oma käsi.

Vierailija
40/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on joku riippakivi elämässä, sinulla ne on maitokannut.

Maito on vauvoille. Jos haluat oikeaa maitoa, ethän sitä tölkkiä nuole.

Raskaat kannut on epämukavat, siksi on liivit että tukee. Liivit ei ole vain näköeste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän