Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa olla ilman rintaliivejä miesystäväni edessä

Vierailija
02.10.2021 |

Häpeän rintojani, aina olen hävennyt. Ne ovat kokooni nähden liian suuret, olen muuten hyvin pienikokoinen ja lyhyt mutta rinnat ovat huomattavan suuret ja luonnollisesti myös hieman roikkuvat, ei kuitenkaan mihinkään napaan asti mutta silti. Tämä ongelma häiritsee minua,kuinka voisin olla sinut itseni kanssa? En kehtaa edes seksin aikana ottaa rintaliivejä pois.. haluaisin olla itsevarmempi, sehän on paljon seksikkäämpää kuin oman kroppansa häpeäminen?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pienennysleikkaukseen.

Vierailija
2/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pienennysleikkaukseen.

Samaa suosittelen. Itse kävin ja nyt onnellinen.

Mies 47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurennosleikkaus, jossa laitetaan tukevaa silikonia lisää.

Vierailija
4/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pienennusleikkaus ei tässä kohtaa kannata, vaan kasvata itsellesi itsetunto , kanna itsesi ylpeydellä. Sen jälkeen voit miettiä uudestaan.

Vierailija
5/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintasi tuskin ovat sen miesystävän mielestä mitään muuta kuin upeat. Opetelkaa yhdessä totuttelemalla vaikka ihan epäseksuaalisessa tilanteessa olemaan ilman liivejä. Vaikka saunassa tai ihan vaan muuten. Saattaisi auttaa asiaan ja itsetuntosi paranisi kun huomaat miehesi pitävän rinnoistasi.

Vierailija
6/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olemme itseämme kohtaan liian pinnallisia. Tuskin miesystäväsi edes näkisi mitään vikaa rinnoissasi, etenkin jos rakastaa sinua.

Vierailija
7/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en suostuisi tuohon

Vierailija
8/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en suostuisi tuohon

Mihin? Seksiin rintaliivit päällä?

Vierailija
9/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet ja roikkuvat, se vasta kaunista onkin. Ei tosin ole miestäkään, jolle niitä näyttää.

Vierailija
10/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa miesseuraa etsivä mies.

Siellä on paljon porukkaa, jotka jostain syystä nimenomaan kehtaavat olla rintaliiveissä, vaikka taitaisi pitää vähän älytä hävetä. Varsinkin seksin aikana melkoinen turn-off.

Vierailija
11/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on joku riippakivi elämässä, sinulla ne on maitokannut.

Vierailija
12/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintasi tuskin ovat sen miesystävän mielestä mitään muuta kuin upeat. Opetelkaa yhdessä totuttelemalla vaikka ihan epäseksuaalisessa tilanteessa olemaan ilman liivejä. Vaikka saunassa tai ihan vaan muuten. Saattaisi auttaa asiaan ja itsetuntosi paranisi kun huomaat miehesi pitävän rinnoistasi.

Mulla on aina ollut isot ja malliltaan roikkuvat rinnat. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vastaan miestä, joka ei olisi rinnoistani tykännyt silloin, kun ne on alasti nähnyt. Eli stressaat nyt todennäköisesti aivan turhasta.

Vierailija
13/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää aina yleensä rinnoista jos nainen kantaa ne ylpeydellä. Ei siinä kiimaisena tule katsottua roikkuuko ne 4cm alaspäin

Vierailija
14/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut isot ja malliltaan roikkuvat rinnat. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vastaan miestä, joka ei olisi rinnoistani tykännyt silloin, kun ne on alasti nähnyt. Eli stressaat nyt todennäköisesti aivan turhasta.

Kyllä, näin se juuri on. Ei pieni riippuminen haittaa millään tavalla kun sehän on vain luonnollista. Onhan se sitten eri asia jos roíkkuvat navan alapuolella asti mutta tällöin kyseessä on yleensä jo eläkkeellä oleva isoäiti.

Vierailija
15/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan stressaat, luonnollisuus on kaunista

Vierailija
16/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt sanoo niin joka naiselle.

Vierailija
17/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sanoo kun asia on näin

Vierailija
18/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt olla estottomampi tai miehellä voi mennä mielenkiinto. Käy vaikka terapiassa juttelemassa itsetunto-ongelmista. 

Vierailija
19/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot lollot ja kyllä miehen silmistä näkee, että ihan aidosti tykkää sanojen lisäksi. 

Vierailija
20/59 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatus, ettei nainen antaisi riisua liivejänsä kun paneskellaan. Ole vain rohkea ja vapauta itsesi, homo se äijä on jos kavahtaa tissejäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi