seksipartereiden määrästä
Onko tiestä oikein vai väärin saada tietää totuus uuden partnerin menneisyydestä, esim. kuinka monen naisen/ miehen kanssa hän on ollut sängyssä? Ja mikä teistä on ns " normaali" määrä kolmikymppiselle (molemmat sukupuolet) ollut suhteessa sekä sinkkuna aika kauan. Minulta kysyttiin sitä ja vaikka se määrä ei nyt kauhea olekkaan, minusta se kuuluu sinne menneisyyteen, etenkin kun olen aina ollut varovainen.
Kommentit (36)
eihän menneisyys kenellekkään kuulu? tekis tosin mieli tietää...
Voin hyvin sanoa, jos sitä joku kysyy, että seksipartnereita minulla on ollut 7. Olen 35-vuotias nainen, takanani on pitkiä parisuhteita eikä yhtäkään yhden illan juttua. Tapailen nyt eronnutta miestä, jolla takana yli 10v. avioliitto ja josta tiedän, että hän aloitti seksielämän verrattain myöhään, yli 20-vuotiaana. Ja se riittää minulle tiedoksi. Olen tosiaan aiemmin elämässäni oppinut, että jos ei kestä toisen rehellistä vastausta, sitten on parempi olla kysymättäkään...
eikä se ole tärkeääkään, ei suoraan sanottuna ole koskaan edes kiinnostanut tietää. Jokainen kumppani on niin erilainen, että en ikinä ole vertaillut nykyistä toisiin, enkä pelkää, että hänkään olisi niin tehnyt. Ja jos vertailee, niin se on hänen ongelmansa. Naimisissa on oltu 16 vuotta ja itselläni oli ennen avioliittoa paljos suhteita, mutta vaikka kuinka kysyttäis niin tarkkaa lukumäärää en pystyisi sanomaan.
Kyse on pariskunnan välisestä asiasta. Tietysti voidaan keskustella, onko hienotunteista udella tai kertoa ilman kysymistä. Jos parisuhteen osapuolet haluavat jakaa toistensa kanssa tiedot entisistä sänkykumppaneista, asia on mielestäni yksinomaan tämän suhteen kysymys.
On yksin mielipidekysymys, mikä määrä partnereita on kenellekin suuri tai vähäinen määrä. En myöskään oikein osaa sanoa, kuinka paljon on eroa esim sellaisen ns. petting-kumppanin ja yhdyntäkumppanin välillä.
Itse olen kohta 33v nainen ja minulla taitaa olla seksikumppaneita takana 23 tai 24. Minulla ei ole ollut kovin pitkiä parisuhteita ja tuo määrä on jakautunut 16 vuoden ajalle.
Erilaisissa kyselyissä on naisilla ollut enimmäkseen kai huomattavasti vähemmän partnereita kuin minulla.
ja mitä iloa on kysyä? Mikä teillä naisilla on, että on pakko tietää kaikki asiat ja sitten ei kuitenkaan haluta tai voida kuulla vastausta? Miettikää ennnekuin kysytte, että mitä merkitystä sillä on? Onko se muka kiinnostuksen osoittamista? No, tässä nyt tuli muutama kysymys teillekin... :D
Miehet tekee viisaasti, kun eivät kerro kaikkia asioita naisilleen, jos tieto voi vahingoittaa toista, sitä ei kannata kertoakaan. (Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että saisi loukata toista tekemisillään)
Ei kai parisuhteessa voi olla muuta oikeata tapaa käsitellä asioita?
Partnerien lukumäärällä on minusta merkitystä ainakin kahdesta syystä:
1. Vähänkin pienemmässä kaupungissa tulee väkisin vastaan niitä, jotka " on pannu sun akkaa/ukkoa" . Esim työasioissa on hyvä tietää etukäteen ettei tilanne tule ihan yllättäen.
2. Seksisuhteiden määrä vaikuttaa suoraan ainakin herpeksen todennäköisyyteen ja viruksen vahvuuteen. Arvatkaa vituttaako saada joltain elinikäinen muisto?
Vierailija:
Ei kai parisuhteessa voi olla muuta oikeata tapaa käsitellä asioita?Partnerien lukumäärällä on minusta merkitystä ainakin kahdesta syystä:
1. Vähänkin pienemmässä kaupungissa tulee väkisin vastaan niitä, jotka " on pannu sun akkaa/ukkoa" . Esim työasioissa on hyvä tietää etukäteen ettei tilanne tule ihan yllättäen.
2. Seksisuhteiden määrä vaikuttaa suoraan ainakin herpeksen todennäköisyyteen ja viruksen vahvuuteen. Arvatkaa vituttaako saada joltain elinikäinen muisto?
Mulla on herpes ja olen sen aviomieheltäni saanut. Minulla ei ole muita seksikumppaneita. Ja miksi pitää tietää onko joku pannu sun ukkoa/akkaa, musta on parempi, jos ei tiedä.
Me ollaan kyllä puhuttu aika suoraan entisistä suhteista ja niiden seksistä. Itellä ollu monin kertasesti enemmän suhteita kuin miehellä joka on ollut sitoutuneena 9 vuotta ex:n kanssa kun minä olen ollut sinkkuna, tai seukannut lyhyitä aikoja. Musta se on tärkeetä tietää " seksitaustat" ja kokemukset.
Mulla on herpes ja olen sen aviomieheltäni saanut. Minulla ei ole muita seksikumppaneita. Ja miksi pitää tietää onko joku pannu sun ukkoa/akkaa, musta on parempi, jos ei tiedä.
Niin minullakin. Mutta olisitko halunnut välttää sen? Minä ainakin! Jos olisin tiennyt kumppanien määrän, olisin ilman muuta vaatinut estolääkityksen. Nyt kärsin taudista itse monta kertaa vuodessa. Ei muuten naurata.
Ai miksi pitää tietää? Minä haluan kuulla asian omalta naiseltani, en joltain äijältä baarissa tms. Kiva tilanne vaikka lounaalla, kun työkaveri kertoo että joo mullakin oli joskus suhde sen kanssa. Helpompi suhtautua kun tietää etukäteen.
Jos itsellä vaikka kolme seksikumppania ja toisella kolmekymmentä, niin onhan siinä epäsuhtaa kerrakseen.
Ja millä halvatulla se 30 kumppanin kanssa nainut sitten voi todistaa olevansa " kaikesta huolimatta ihan hyvä tyyppi" . Vai onko parempi vain valehdella, jotta ei toiselle tulis paha mieli olleista ja menneistä?
Vai onks ne niinku ihan jees kurmoottaa ja terrorisoida sitä toista partnerien lukumäärän johdosta aina avioeroon saakka tyyliin " no kun mä näen painajaisia siitä, että nait niitä kaikkia enkä mä nyt voi koskea suhun ku sä olet niin kauhean likainen ja inhottava pervo" .
Onks teillä työpaikalla tapana kertoa...
Tapana kertoa??? no voi hyvänen aika..
Ei tietenkään ole TAPANA KERTOA tuollaisia asioita! Sellainen tilanne vaan saattaa tulla eteen, että puhutaan parisuhteista ja asia tulee esiin.
Ainakin minun työni vaatii melkoista luottamusta ja ystävyyttä. Jos saisin tietää esim. että työkaverini ja tyttöystäväni ovat puuhastelleet parisuhteidensa ulkopuolella joskus aikaisemmin, varmasti joutuisin käsittelemään ja hyväksymään asian. Jos asia selviäsisi jotain muuta kautta kuin tyttöystävältäni, tilanne olisi aika ilkeä.
Ja vielä yksi juttu: Kaikki miehet eivät ole asiallisia näissä jutuissa. Jotkut ääliöt vaan haluavat tuottaa toisille mielipahaa ja leikkiä kovaa jätkää rehvastelemalla kokemuksillaan. Haluatko joutua tilanteeseen, jossa kaverisi kertoo koko porukalle millainen miehesi on sängyssä?
pitäisin tuota suurisuista kertojaa typeränä, en miestäni. Enkä itseäni.
Kerran minulla oli huonekaveri, jolla yritti tehdä vaikutusta ihmisiin kertomalla MUN seksijutut julki. Huvittavinta asiassa oli se, että yleinen mielipide oli mun puolella ja sille ämmälle sanottiin julkisesti " pidä sä nyt vaan se turpas kiinni, kun ketään ei kiinnosta sun katkeruutes siitä ettet keneltäkään saa koskaan" .
Olen joskus liikkunut piireissä, joissa kaikki naivat kaikkia, mutta en ole koskaan kuvaamaasi tilanteeseen sattunut osalliseksi. Jos joku tulisi mulle tilittämään siitä, millainen mun mies on sängyssä, sanoisin vain että " kiitos informaatiosta, jota ilman olisin voinut myös olla" . Tai sitten olisin sanonut kuivasti, että seksihän on kahden kauppa, katso sinne peiliin saakka.
että onko rumilla naisilla enemmän suhteita, koska ne hakee hyväksyntää seksillä?
Eli voisitteko kertoa naiset, onko paljon miehiä, oletko ruma.
Kolmelle olen antanut
Olen kaunis
N35
..vaikka olisi asian voinut hienomminkin ilmaista.
Jokainen mies tietää, miten sellainen tietty naisryhmä lähestyy miehiä. Ei kauniita, ei ihan rumiakaan.. mutta eivät kelpaa niille miehille joita he haluaisivat.
Antamalla saa sitten sitä huomiota, mitä ei muuten saa. Sanokaa vaan vanhanaikaiseksi tai miten vaan, mutta minulle seksipartnerien määrä kertoo ihmisestä paljon.
koska viime suhteessa tein sen virheen et kysyin ja 27 v miehellä oli ollut 100 partneria (kova poika meneen maailman ympäri jne) ja sain siitä oikeesti traumoja ne naiset kummitteli mun mielessä koko suhteen ajan...(tyhmää mut en voi mitään)
Itse oon 28 ja mulla on ollu noin 20 partneria, mies 30 v ja en kysy koska tiedän et hän on ollut suurimman osan elämästään sinkkuna, joten en halua edes lähtä arvaamaan ettei taas mene skitsoiluksi.