Onko Maria Langin jännärit hyviä, kukaan katsonut?
Tulee yleltä sunnuntaisin. Iltasanomat lyttäsi sarjan, onko oikeasti huono?
Kommentit (11)
Mistä sen lyttäyksen pääsis lukemaan? Kaikki ruotsalaiset tv- dekkarit on järjettömän hyviä.
Eilisestä en tykännyt, mutta muut on olleet ihan ok. Eniten kuitenkin huomiotani ovat saaneet "parikymppisen" naispääosan esittäjän jäätävät silmärypyt. Suuri mysteeri, mistä sellaiset saa. Liittyneekö tupakointiin.
http://www.iltalehti.fi/leffat/2013100917582328_ad.shtml
Tässä on joku arvostelu, joka ei myöskään ole imarteleva, muttei täysi lyttäyskään.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:11"]Eilisestä en tykännyt, mutta muut on olleet ihan ok. Eniten kuitenkin huomiotani ovat saaneet "parikymppisen" naispääosan esittäjän jäätävät silmärypyt. Suuri mysteeri, mistä sellaiset saa. Liittyneekö tupakointiin.
[/quote]
Tuva Novotny, joka esittää Puckia, on syntynyt -79.
Ai lyttäis vai? Mä ainakin tykkään, niissä on ihana 50-luvun fiilis. Ja kunnon perinteisiä dekkareita.
Iltalehden kriitikko antoi myös "Kreikkalaiselle romanssille" yhden tähden. Häh, pitäisi olla kiellettyä, että miehet arvostelee naisten leffoja. Toi oli ihanaa hömppää ja varsinkin kuvausta kreikasta.
Pidän kyllä niistä, mukavaa viihdettä. Pidin myös kirjoista.
Olen tykännyt kyllä. Niissä on hyvä fiilis.
Mä tykkään myös. Tosi kiva 50-60?-luvun fiilis ja jotenkin lumoavia lajissaan. Ainoa miinus on, etteä ei niiden tarvitsisi tupakoida sentään ihan koko ajan vaikka se silloin tapana on ollutkin. Näyttelijävalinnon on myös hyvin osuneet.
Ihana Ola Rapace. Hyvin toteutettu, on tavoitettu aikakauden fiilis.