Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUT MAANANTAIHIN***

04.09.2006 |

huomenta kaikille! Nyt uusi yritys kirjoittaa tänne....

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tälle päivälle useampi keiju saanut eräpäivän. Toivotaan, että pian alkaa teillä tapahtua. Ja muillekin jo tositoimiin toivoville toivotan pikaista edistystä!

Itsellä viime yönä oli ihan outoa meininkiä masussa. Alamasusta kuului kolme kertaa lyhyen ajan sisällä PAM ja minä jo kuulostelin, että meneekö kohta vedet. Mutta ei mitään. Pari kipeää supistusta tosin tuli mutta ei muuta. Lienevätkö sitten olleet niitä vauvan nivelien poksumisia vai mitä mutta jotakin mitä en ennen ole kuullut. Ei mulla aikaisemmat mahan " naksumiset" ole tuollaisia olleet. Eilen kyllä muutenkin supisteli taas vähän terhakkaammin, johtuneeko sitten siitä, kun koko vkl oltiin menossa.

No tänä aamuna ennen aamupalan syöntiä suoli tyhjeni taas vauhdilla. Samanlaista menoa kuin joitakin viikkoja sitten, kun mulla oli muutaman päivän vatsa löysemmällä. Tuossa ruokailun jälkeen oli taas sama juttu. Mutta mulla ei myöskään mitään limoja ole tullut, joten tuskin tässä nyt vielä jäniksen selässä ollaan... ;) Mutta ei auta kuin odottaa.

Turvotustakin on taas päällä ja täysillä. Varmaan vkl:n syöminen eri juhlissa teki tehtävänsä. Ja minä höntti söin vielä eilen illalla BB:n aikaan hieman namuja varmistaakseni tämän päivän nakkisormet ja norsun nilkat. :/

Jeps, pyykkikone on pyörinyt, taidan heivata lakanat ulos kuivumaan. Tuulee sopivasti, toivottavasti vain ei ala sataa. Supistusrikasta päivää toivon kaikille sitä toivoville ja mukavaa alkanutta viikkoa! Jospa se uusi viikko toisi taas uusia uutisia. :)

T: Anmari rv 37+2

Vierailija
22/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vauvaonnitteluista! Samalla lähetän Höntälle onnittelut pikkuisesta!

Tänään olisi meilläkin ollut LA, ja täällä saan pötkötellä nyt pikkumies vierelläni :-) Päivät ovat menneet mukavasti, vauveli on tosi tyytyväinen ja öisin jatkaa 2 x syöttöjen jälkeen unia. Isot veljet ovat ottaneet tosi mukavasti vastaan pikkuveljen ja etenkin esikoinen 4v3kk haluaisi pidellä vauvaa sylissään. Muuten eloisa poika saattaa pitkän tovin istua vauvan kanssa sohvalla, ja molemmat tapittavat toisiaan silmiin - hellyyttävää :-) Mies on vielä viikon kotona isyyslomalla, ja vähän kyllä hirvittää miten arki sen jälkeen alkaa rullaamaan kolmen pienen kanssa kun kuitenkin päiviin sisältyy lasten hoivatyön lisäksi myös sitä pakollista kodinhuoltoa, ruoan laittoa jne. Täytyy yrittää organiosoida, suunnitella ja valmistella asiat etukäteen niin paljon kuin mahdollista.

TIITIÄISELLE olisin tuosta limatulpasta kommentoinut, että itselläni lähti myös juuri kuvaamasi kaltainen " klöntti" sunnuntaina ja vauva syntyi sitten tiistai-aamuna, joteln lupaavalta kuulostaa ;-)

Nyt taidan hyödyntää poikien uniajan ja ottaa itsekin päikkärit ;-)

Kärsivällisyyttä kaikille odotuksen viime metreille!

moisku ja pikkumies 6 vrk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanpa vielä kerran liikkeelle navan ympärysgallup, aletaan varmaan yks jos toinenkin olla melkoisen uhkeissa mitoissa.

Naurettiin eilen ystävän kanssa navan ympärystä mitatessa että mie alam olla pian olla yhtä paksu ku pitkäkin :) Pituutta siis 156cm

navan ympärys 120cm

Vierailija
24/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin kiireinen viikonloppu etten ehtinyt kirjoitella mitään kuulumisia, mutta eipähän tuonne omaan napaan vieläkään mitään uutta kuulukaan..joten lueskelen teitin muiden supistelu ja limatulppa juttuja täällä ja jään rauhassa odottelemaan omien saapumista vasta tuossa kolmenviikon päästä, et sillee..

näin loppuvaiheessahan pitäs olla mun käsittääkseni neuvola aina joka viikko??

No ihmettelempä vaan, kun mulla se on vaan kerran kolmessa viikossa ollut nyt..ja kumminkin tota turvotusta on kaks plussaa ja verenpainekin kohollaan....kylhän sinne nyt aina itte voi mennä jos siltä tuntuu, mutta jotenkin tuntuu että kyl terkan pitäs hoivata minnuu ja vaavia niin, että jokaviikko edes sydänäänet kuuntelisi ja tsekattas muutenkin tarvittavat jutut..Viikkoja kun kasassa nyt se 36 plus 3..

no mulla on se vika neuvolalääkäri kyllä keskiviikko aamuna, mut tuntuu jotenki niin turhalta vielä sinne kiirehtii edes, kun tuo " onni" tuntuu viihtyvän vielä tuolla ihan ylhäällä, ei supistele yhtään, mistään limatulpasta tms. ei nyt puhettakaan!! Ja olo on muutenkin aivan mainio, kuin ei olisi raskaana lainkaan, paitsi tämä turvotus ja nuo ihku ihanaiset suonikohjut siitä muistuttaakin :)

vauvan liikkeetkin on vielä melkoisia, eli tilaa näkyy olevan tosi hyvin vielä.

Olipas kiva lukee moiskun ja ittan vauvantuoksuisia kuulumisia!! voih..:)

KIRSIKKA: tääl ei olla tekemäs mitään masukipsausta..ihan hieno juttu kyl tollanen, mut en oo muutenkaan mikään masun kuvaaja edes..taitaa raskausajasta meillä olla nyt kolme kuvaa vaan eri viikoilta..jotenkin vaan ei oo tullut otettuu kuvan kuvaa..

TIITIÄINEN JA SANNIINA: kyl nyt kuullostas ihan siltä teitin mammojen kohdalla, että lähtö lähenee. ;) TOIVOTAAN NIIN :)

Mun vanhemmat poikkesivat meillä eilen ja toivat mun isän tekemän hoitopöydän, oi kun se on ihana!! ja arvostan sitä että oma isä sellatteen väänsi :) hieno ja arvokas muisto jää..nyt olenkin sitä täällä laitellut kuntoon ja näperrellyt muutenkin kaikkee vauvan juttuja, nyt alkaa olla kaikki valmiina sairaalakassia myöten :) joten nyt sit vaan odottaan se KOLME/KUUSI PIIITKÄÄ VIIKKOA VIELÄ..heh :)

Missäs OONA on?? huhuu, oletkos vielä kasassa?? :)

hyvää viikonalkua kaikille ja paaaaljon suppareita niitä toivoville!! ja aika monella tosiaankin torstai on ainakin toivoa täynnä :) vauvakuulumisia taas odotellessa..

Manta ja Onni Masumies rv 36+3

Vierailija
25/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MANTA: Kyllä juu pitäisi olla kerta viikossa neuvolakäynti tuon rv.36 jälkeen ja jos yliaikaiseksi menee niin viikossa udeampi käynti. Jos sulle on nyt varattu seuraava käynti vasta jonnekkin 38 hujakoille niin sinuna soittelisin neuvolaan ja kysyisin millainen käytäntö teilläpäin oikein on! Kuitenkin noita arvoja yms. pitäisi tiuhempaan seurailla...

SANNIINA: Ihan mielenkiinnolla odottelen kummalle tulee lähtö ekana vai kenties samaan aikaan ;D Ollaan niin samoilla viivoilla! Tsemppiä sulle ja toivottavasti pääset pian tositoimiin!!

Minulla nyt koko päivän ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa ja välillä supistelee kipeästi, muttei vieläkään säännöllisesti...

ISYYSLOMASTA: Meikäläisen mies pääsi juuri töihin, niin ei meinaa pitää isyyslomia ja kun on pieni pelko persuuksissa kun on vielä koe-ajalla... Kaipa minä täällä pärjään ja vanhemmat lapset käyvät kaksi kertaa viikossa päiväkodissa ja vanhin vielä lisäksi kerhossa kerran viikossa. Että jää muutama tunti tehdä välillä jotain koti-askareita tms. (jos vauva sen sallii)

Nyt laittamaan ruoka uuniin ja makaamaan sohvalle =)

*tiitiäinen rv.37+6 (38+1)

Vierailija
26/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ONNEA Höntälle, sinä taisit saada meistä ensimmäisen SYYSkeijun, ihanaa!

Viikon 39+ neuvola on nyt takana, sanoin terkalle iloisesti, että ensi viikolla taas nähdään! Ei mitään oireita tulevasta synnytyksestä, jopa harjoitussupistelut ovat hieman laantuneet. Mutta terkka totesi pään kiinnittyneen, eli se on positiivista se, tosin en juurikaan tunne edelleenkään, että jalkovälissä mitään palloa olisi. Esim. häpyliitos ei ole ollut kipeä koko aikana. Kohdunpohjan korkeus sen sijaan on sen sama 33 cm kuten jo kahtena edellisenä viikkonakin. Muuten kaikki arvot OK, mitä nyt verenpaine on aina siellä neuvolassa koholla, kotona saan jopa 20 astetta alempia arvoja. Pientä valkotakkipainetta siis! Painoa oli tullut +800 g viime viikosta, olenkin tosin syönyt aika paljon viime viikolla, nyt pitäisi ehkä hieman keventää tätä ruokavaliota, siis määrällisesti!

VAUVAN LIIKKEISTÄ: Mulla on myös liikkeet hieman vähentyneet, ja liike on hennompaa kuin ennen, eli ei enää niin kovia potkuja. Eilen piti oikein jo syödä pari karkkia ja mennä makuulle laskemaan liikkeitä. Kyllähän se 10 liikettä tuli ihan 20 minuutissa, mutta ei mitään potkuja. Eilen illemmalla sitten masussa jo hieman jumppailtiinkin. Olen muuten kuullut, että juuri ennen synnytystä vauvakin tajuaa " levätä" ennen kovaa ponnistusta, joten tod.näk. ei syytä huoleen, jos ekojen oikeiden suppareiden alta ei vauvan liikkeitä välttämättä tunne.

Tällaisin maanantaiterkuin

Rizzu & Untamo rv 39+2

Vierailija
27/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen.. Koko päivän olen ollut ihan varpaillani, että jokohan tuli lähtö. Supparit on tosi kovia, mutta nyt sitte on ollut taukoa pidempään taas. Ei pitäis koskaa odottaa liikaa liian ajoissa. Valkovuotoa lirahtelee reilummin vähän väliä ja neuvolantätikin tokaisi, että tuskin tulen enää seuraavalle käynnille.

Oli siis neuvola tänään. Sf pysynyt samana (36), paineet hieman koholla, pissa ok, painoa vain 200g edellisestä kerrasta. Monta kipeetä supparia neuvolan aikana tuli ja koska paineetkin hieman yläkanttiin, epäili th että kohta tulee lähtö. No mutta sepäs passaisi mulle mainiosti ;) Mut niinku sanottu, ei pidä innostua liikaa..tässähän voi mennä vielä reilu 2 viikkoa *tuskaa*!!

Nyt tuli ihan vaan omaa napaa, taidan lähteä vielä torkkumaan tytön viereen. Missä Öttis?

-frodo 39+4 menkkojen mukaan, 39+6 ultran mukaan (on tämäkin tarkkaa ;)

Vierailija
28/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIITIÄISELLE VIELÄ:

Juu kyl meidänkin neuvolassa sellainen käytäntö ihan on, mutta se mun terkka on hieman kuinkas tämän nyt hienosti sanois..hmm..outo? se unohtelee kokoajan asioita ja aikoja ja kaikenlaista muutakin!

et siitä olisi sanomista ja paljon..se juttelee pääasiassa vaan omia asioitansa siellä käynneillä, että missä teattereissa ja ulkomaan matkoilla hää on käynyt ja kesällä olisi tahtonut lisää lomailla vaan..no kukapa ei? mutta mun mielestä siit nyt ei ihan näin ns." asiakkaille" kandeis välttis jutella...

lisäksi on tuntunut siltä, varsinkin jos mies on ollut siellä mukana, kuin oltais käyty aina jollain psykologilla...kyselee välillä niin himmeitä juttuja meiltä..ja mul oli viime aika 23.8 ja seuraava on vasta 13.9..että siitä voi sit päätellä kuinka usein mulla on neuvola aika..:( terkkakin vaan totes viimekerralla, että ei nyt pistetä sulle heti perään toista aikaa, ettet ihan kyllästy hänen naamaansa....et sillee...:/

no se NeuvolaLääkäri on nyt keskiviikkona ja hän kuitenkin tekee tutkimukset ja tarkistaa nuo paineet sun muutkin jutut, että sen takia olen vähän hujentunut..muutenhan oisin jo soitellut itselleni aikaa tarkistukseen ennemmin..

ex ookin hassua että tollainen ihminen on vielä alalla??

nyt tuli vaan vali vali juttuja taas..menenkin tästä keittiöpuuhiin :)

Manta ja Onni rv36+3

Vierailija
29/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Höntälle ja muille vauvansa saaneille!

Viikonlopun olin nettipimennossa anoppilassa ja nyt piti ensimmäisenä kirjoittaa kuulumiset, kun vielä jaksaa ;) Sit vasta pinon lukuun!

Oli kiva viikonloppu, kun anoppi ja appiukko tuli perjantaina käymään ja veivät pojan mennessään. Saatiin miehen kanssa vaihteeksi olla ihan kaksisteen ja viettää koti-iltaa. On se vaan niin ihmeellistä olla kaksin miehen kanssa, kun on tottunut lapsen läsnäoloon (24/7) ja niin hiljaista! Ei sitä meinaa osata ollakaan ;) Lauantaiaamuna sitten ajeltiin mekin anoppilaan. Anoppilassa on maatila ja hyvä kun poika oli sitten pe:na navetassa isovanhempiensa kanssa, niin eiköhän hänenki pitäny päästä oikeisiin töihin. Oli sitten papan kanssa vieny lehmille heinää pikkukottikärryillä. Lauantaina piti tietenki sitten päästä myös navettaan ja taas oli niin tohkeissaan kun sai auttaa pappaa ruokkimaan lehmiä. Olihan se huvittava näky kun 1.5-vuotias tohkeana vie heinää lehmille ja toimittaa papalle, että " laitas nyt sitä heinää minunki kottikärryihin" :)

Omassa navassa ei ihmeitä. Hieman supistaa ja kolotukset tuntuu lisääntyvän. Tänään sain vihdoin laitettua turvakaukaloon päälliset. Vielä pitäisi muutamia pikkuhommia katsella vauvaa varten ja sitten vaan ootellaan, että koskas hän mahtaa syntyä. Toiveissa olis aikasintaan ens viikon perjantai (38+5) jolloin miehen viimeinen työpäivä ennen lomaa. Ja kyllä sitä miehen lomaa on ootettukkin! Päiviä (melkein tunteja) lasketaan. Oon niin loman tarpeessa itsekin, että on mukava kun joku kaverina pyörittää arkea.

Mutta nyt meen lukeen pinoa. Poika MLL:n lastenparkissa, niin saa rauhassa olla koneella ;) Saa nähdä miten siellä viihtyy, kun tänään ensimmäistä kertaa....

Oona ja sintti 37+1 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
30/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäistä kertaa mittasin tän outokummun suuruuden, ja taidan mie tosiaan olla aika pieni, niinku kaikki sanoo. Eli mitttaa oli 100 cm tasan. Olisin niin toivonut tässä viimeisessä raskaudessa sellasta valtavaa vauvatankkia, mut positiivisesti ajatellen, jos miulla oli jo nyt tukalaa olla, niin mitenkäs silloin sitten?! Ihan kiva massu, mut ei sitä taida ikävä tulla.

Niina ja pyöriäinen rv 38+3

Vierailija
31/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manta79: kiva kun minua on kaivattu, mutta ei, en ole vielä lähteny. Ei tässä oikein vielä kerkeäiskään, vaikka haluttais jo oma vaavi nähdä :)

MASUNYMPÄRYS: 117cm, muistaakseni esikolta oli yli 120cm. Maha kyllä erimuotoinen ja paljon ylempänä kuin esikolta. Appiukko veikkasikin tyttöä ja se on aika hyvä näissä veikkauksissa....

Oona ja sintti 37+1 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
32/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pino on ihana!!! Juuri kun yksiksensä tuskailee sängystä/tuolilta ylöspääsyä ja menkkajomotusta masussa (lähes tauotta kohta viikon kestänyt), voi täältä löytää joka vaivaan kohtalotoverin :)

MASUNYMPÄRYS tänään on 110cm!

Äiti tuossa soitteli kesken kirjoittamisen. Soitot sukulaisilta sen kuin tihenee... Minun syntymiseni on mennyt aikanaan 10 päivää yli ja sitten on käynnistelty. Toivottavasti seuraava sukupolvi tulisi piakkoin itsestään...

Mitäs muuta. No ei oikeastaan muuta, odottamista vaan... Supisteluja niille ketkä niitä kaipaavat!

Vierailija
33/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen navanympärys on " vain" 103cm, vaikka masu on tosi iso. Olen itse sen verran kapea, et tuo mitta on pelkkää vauvaa, ei ylimäärästä missää. Mielenkiinnolla odotan, millaiseksi tämä kumpu kutistuu sitten synnytyksen jälkeen.

Edelleen Öttistä huhuilen! Olisi kiva, jos meille Syysmammoille -04 olisi saatu taas lisää vauvoja =)

Tosi kuiva päivä tänään. Sateen takia ollaan oltu tytön kanssa ihan kotona, ei yksinkertaisesti o jaksanu lähteä ulos. Joskus voi laiskotella, varsinkin tässä tilassa. Toisaalta nautin niin kun sataa =) Kakka tuoksahtaa, eikun pesemään.

frodo taas...

Vierailija
34/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännän 8 m:n rullamitalla mitattuna oli 106 cm. En tajua, mihin meiän kaikki lyhyemmät (ja kapeammat) mitat on kadonnu... Mittanauhasta puhumattakaan...

Äsken esikoisen lorujumpassa ohjaaja kysyi, koska meille on perheenlisäystä tulossa ja kun ilmoitin la:n olevan ens viikolla, hän " järkyttyi" mun pienestä vatsasta ja oli ihan varma, että la olis ollu joskus loka-marraskuussa :)

Jossu ja Jalmari + Sara

Vierailija
35/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MANTA: meillä oli lastenneuvolassa aika outo hoitaja tapaus, (mies), oli aika hajamielinen, unohti lasten rokotuksia ja mulle määräs psyykelääkettä kun imetys ei ottanut onnistuakseen!!!!!! kakkonen on ollut vieraissa paikoissa ujo, niin neuvolakortissa lukee että " laiska poika" !!! Nyt ollaan käyty muualla neuvolassa kohta vuoden ja kuulin ettei samaisella hoitajalla nuo asiakkaat ole oikein pysynyt. Meitä on moneen lähtöön, mutta olisihan se kiva että olisi edes asianmukaiset hoitajat ja lääkärit!

olen kanssanne samaa mieltä, että tämä on aivan mahtava pino! monella kaikenlaista vaivaa ja kolotusta, en siis ole yksin näiden omien ongelmieni kanssa ;D

Vai oli täällä mukana 04:sen syksyisiä! Meidän kakkonen syntyi keväällä -04, saman vuotinen siis kuitenkin =) Esikoinen syntyi toukokuussa -02.

hitsi kun säikähdin hetki sitten esikoisen kanssa joka siis on 4 vuotias. Sai pitkästä aikaa affekti-kohtauksen! Meillä nuo olivat hyvin tuttuja reilu vuosi sitten ja nyt ne olivat kauan aikaa poissa. Poika loukkasi jalkansa ja itki sitä niin kovasti että melkein taju lähti... no, lääkärin mukaan nuo pitäisi olla ohi 5 vuotiaana viimeistään. Toivotaan niin.

Nyt saunaan ja sitten miehen viekkuun tutimaan ;D

*tiitiäinen 37+6

Vierailija
36/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sen mukaan miksi se ultrassa katsottiin (viikolla aikaistettiin, kuukautisten mukaan olisi ollut 18.9.). Aika hurjalta tuntuu. Epätodelliselta. Niin kuin kerroin, edellisestä vauvasta on seitsemän ja puoli vuotta ja lähinnä on sellainen tunne, että mitähän sille vauvalle sitten osaa tehdä. Kaitpa tuota taas luonto tikanpojan puuhun ajaa... Ensimmäistä odotellessa sitä tuli luettua vaan tosi paljon raskaudesta ja vauvoista ja haalittua tietoa. Toisen kohdalla kaikki oli vielä muistissa. Nyt tuntuu, että kaikki on ihan uutta, vaikka tuskin se sitten niin on käytännössä.

Tänään iski vissiin hormonimyrsky. Tai sitten puhdas väsymys. Olen edelleen flunssassa ja tosi tukkoinen, ja yritän valvoa iltaisin mahdollisimman pitkään, jotta nukkuisin mahdollisimman sikeästi enkä huomaisi vaivoja. Aamulla sitten väsytti selvästi, mutta ajattelin silti lähteä hoitamaan asioita. En meinannut edes jaksaa kävellä ja koska olin jo aikaisin liikkeellä (lasten kouluun viennin jälkeen), jouduin tappamaan aikaa ennenkuin pääsin verovirastoon ja kelaan. Pankin avautumista en jaksanut odotella, kun olin oven takana 9.30 ja se aukesikin vasta klo 10. Kun pääsin kotiovesta sisään, purskahdin itkuun. Aikani kun säälin itseäni sitten kaikista mahdollisista ja mahdottomista asioista, tuli parempi olo. Piti ilmeisesti purkaa paineita.

Näin täällä tänään. Pikkuinen on ollut vilkkaampi kuin eilen ja tuntuu puskevan välillä ihan lahjakkaasti alapäätä. Vatsanahkakin on tosi tiukalla. Jos ei vauveli kohta tule ulos alakautta, posahdan varmaan tuosta navan kohdalta ;-).

fullmoon 39 tasan

Vierailija
37/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just vessassa, paperissa lotkotti melkein 10cm:n mittainen limajoikale. Lieneekö limatulppa? Siis epäilyttää kun se ei ollu kirkas tai veri juovainen vaan sameahko, jopa kellahtava? Ei kyllä hiivaltakaan vaikuttanu, siis ei mitenkään rakeinen tms. Venyvä joikale.

Esikoiselta multa kai tuli limatulppa, mutten muista millään millanen se oli, toiselta en muista koko tulppaa nähneenikään.

Kun epäilin neuvolassa että oliskohan mulla jotakin tulehusta kun vuoto oli vihertävää, ei sieltä kommentoitu mitenkään, olis kuulema lääkärien pitäny moinen nähdä/haistaa 37vkon sisätutkimuksessa. Tulehduksessa kuulema melkein aina hajua mukana ja kun ei kirvellä/kutise ei syytä huoleen kuulema. Silti kummastuttaa.

Minjuska

Vierailija
38/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIITIÄINEN: olipas helpotus kuulla, että on muillakin samantapaista kokemuspohjaa neuvoloista..aika outo tosiaan tuo mies terkka...että ihan psyykelääkkeitä määrännyt, just joo..aika kaamee tapaus!! mäkin kuulin tuossa että muutkin ovat valitelleet samaa terkkaa tääl meilläpäin! jos ei touhu muutu, niin siihen sitten puutun, viimeistään lapsosen kanssa, jos menee himmeemmäksi touhuksi! onneksi meitin neuvolassa on nuita tätejä kuitenkin muutama muukin :)

Meilläpäs oli täällä kyläilemässä tuon femmamman perhe äsken, kun ihan näin satuttiin naapureissa asustelemaan :)) mukavaa!

OONA: tottakai täällä heti tikkana ollaan ihmettelemässä, kun ei kuulu kanssatovereita muutamaan päivään pinoutumassa ;) Teille sit taitanee se tyttö vauva tulla ;)

Missäs muuten se Öttis oikeen luuraa? Oletkohan synnärillä ja kenties jo syyskeiju vierelläsi? :) tulehan pian kertomaan kuulumisia!

Entäs Kerttu?huhuu, sinuakin huhuilen, kun suakin jo niin supisteli ja oli vissiinkin jo muitakin merkkejä ilmassa..joko joko?? :)

MASUMITTA: Täällä kans miehen rullamitalla mittailtiin, että näyttäs olevan 101cm!ja sf-mitta viime neuvolassa..(miljoona viikkoa sitten oli se 31..)ja rv.thän mulla vasta 36+3.

TäälläKIN niitä menkkamonotus kipuja riittää!!muuta ei sit vielä näy eikä kuulu ;) no toisaalta ei oo kiiruskaan, nyt kun alkoi nää syksyn sarjat taas palata eetteriin :)) eli täydellisten naisten pariin nyt!

Manta ja Onnikka edelleen se 36 plus 3

Vierailija
39/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minjuska:onnittelut,olette löytäneet limatulpan :) ei siinä välttämättä ole verta,miullakin se lähti juur tuollasena sameana klönttinä pari pv sitte ja senkin jälkeen tullu jonkin verran.

Mantalle kiitos emännyydestä-ette sit vissii kaameita traumoja saanu visiitistä??? ;) Muksuilla oli kivaa ja ukkonikin viihtyi(ihme!!!)

Tampereen syyskeijujen miitti taisi sitten olla vaan puhalluskupla,kukaan ei oo kirjoittanu mitään ehdotuksia pinoon...vieläkö joku haluis?Meikällä alkaa tässä kyllä kello tikittää,olis torstaina se käynnistys ellei omat supparit vie sitä ennen.Harvakseltaan tässä nytkin suppailee,mutta ne onkin sit jo vähän kippeitä.Toiveikas....vaan ei liikaa.

En nyt vieä kerinny ees lukee pinoo jot onko uusii vauvallisii,palailen astialle pian

femmis ja Pikkarainen 38+6 ja 3päivää kohtaamiseen masun tällä puolen =D

Vierailija
40/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuplarattaista:mä ostin emmaljungat jotka jouduin jo myydä pois...koska ne ei mahtunu meijän ovista sisään eikä ulos :( kuvitelkaa!!!! Ora duolettot olis kuulemma kapeimmat tai sitte näitä uusia X-adventuren tms,mutta kun en oo innostunut sellasia summia kuitenkaan laittamaan rattaisiin kiinni.saaks udella paljonko pulitit duoletoista?

Sisaristuintakaan en saanu hyvin Emmaljungan vaunuihin vaunuadapterin kanssa joten myyntiin meni sekin.Ongelmaksi muodostui säädettävä työntöaisa.Voi kiesus.Seisomalautaa ei oo,koska en TIEDÄ millainen käy Emmaljungan vaunuihin :( Joten tuon 2 vuotiaan kuljetusasia on pahemmin kuin AUKI,me emme siis ilmeisesti liiku sitten ryhmämuodostelmana lainkaan.Tai sitten täytyy tehä sellanen köyhän naisen ratkaisu ja laittaa vaan joku lauta vaunukopan päälle(kun on siis vaununkoppa) ja ipana istumaan siihen...Saako kannatusta?Pääsisin ainakin lehtiin hulluudella =D

Mä en löytänyt vauvauutisia mutta koska oli onnitteluja,niin yhdyn niihin,eli onnea kaikille nyytittyneille :)

Mäkin tajusin tänään et hei,meille tulee vauva!mies sanoi että jo oli aikakin.Voi ukkorukkaa millanen lahopää eukko sil nykyään on.

Nyt pois koneelta.Mun jalat turpoaa aiav nhervottomiksi muutenkin illalla ja tässä istuessa vallan,mulle oli tullut painoa torstaista tähän pv(4pv) niin 1,5 KILOA!!!hei onko VÄHÄN turvotusta??? Vauva muuten liikkuu viel hurjasti,tuntuu että taitaa pitää bileitä koska oon käskenyt sen tulla itse pois ettei tarvis häätöä laittaa toteetn.Häätöhän siis tosiaan on se 7.9 niinko täällä on muisteltu.Neronjalla sama häätöpäivä vauvalle :))) oliks muita????

Femmis taas....