Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa mitä vain laihat, mutta kannan kiloni ylpeydellä

Vierailija
24.11.2014 |

Ajatelkaa mitä hyvänsä laihat, mutta itse olen ainakin päättänyt kantaa kiloni ylpeydellä, etten yritä vastentahtoisesti pudottaa painoa siksi, että olisin yhteiskunnan normien mukainen. BMI on yli 35, ja se ei minua haittaa. Miehiä on myös aina riittänyt, joten missä ongelma?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:58"]

Minua ei kiinnosta yksittäisen lihavan liikakilot. Mutta noin yleensä lihavuus on pois minulta. Nimittäin verojen kautta, kun lihavien elintasosairauksia hoidetaan sadoilla miljoonilla. Maksa sitten ylpeänä myös omat sairaanhoitokulusi, kun tulet todennäköisesti sairastumaan.

Ja kyllä, samaan kategoriaan menevät myös tupakoitsijat ja päihteiden liika/väärin käyttäjät. Mutta he sentäs tajuavat olla julistamatta kuinka ylpeitä ovat käyttäessään yhteiskunnan verovaroja turhaan.

[/quote]

Sinäkin aiheutat minulle veronousuja. Typeryys on haitallisempaa kuin lihavuus.

Vierailija
2/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:11"]

Kunhan et sitten kellekään sua laihemmalle huomauta siitä että jos on tullut kiloja tai on jäänyt raskauskiloja. Mulle teki yks lihava tuttu näin. Terveisiä vaan. 

[/quote]

Olen huomannut, että jotkut ylipainoiset huomauttelevat hyvin hanakasti muiden ulkonäöstä. Se on tosi ikävää ja outoa. Eihän ap välttämättä niin tee, mutta tuli vain mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ...

Poltan tupakkaa, kannan ylpeydellä tervakeuhkoni..

Syön suolaisia ruokia ja kannan ylpeydellä rasvan tukkimat suoneni...

Sitten vanhempana ylpeydellä annan yhteiskunnan maksaa sairauksieni hoidot.

Vierailija
4/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:52"]Miksi juuri ylpeydellä? Voisin ymmärtää, jos et välittäisi liikakiloistasi, mutta miksi niistä kannattaa olla ylpeä? Eivät ne mikään saavutus ole. Kunhan ahtaa riittävästi perunalastuja ja kokista naamaan, niin kuka tahansa yltää tuohon saavutukseen.
[/quote]
Minä en ole yltänyt, vaikka syön sipsejä ja juon kokista :(

Vierailija
5/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:49"]Kuka tahansa pystyy olemaan läski, mitä ylpeyden aihetta siinä on.. taidat olla vähän simppeli tapaus
[/quote]
On ihmisiä jotka eivät liho. Ovat luonnostaan hoikkia. Saavatko he olla ylpeitä kehoistaan? Jos saavat, niin silloin on ajatusmaailmassasi jotain pielessä. Eivät hekään ole mitään hoikkuutensa eteen tehneet.

Vierailija
6/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan kivan näköinen 100kiloisena :)

Vierailija
7/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarviikkaan laihduttaa, näytämpähän vieressäsi hoikemmalta.

Vierailija
8/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itse olen hoikka, mutta on ehdottoman positiivista että pidät painostasi, harva on tyytyväinen.

Mikään ei ole ärsyttävämpåä kuin lihava joka valittaa kiloistaan ilman sairautta joka aiheuttaisi lihavuutta.

Vierailija
9/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipainon haitat liity ulkonäköön (tai jollain saattaa liittyä, mutta ei todelliset haitat). Kans vain kilosi ylpeydellä mutta ota vastaan sitten samalla ylpeydellä kaikki ne sairaudet, joille altistut ylipainosi vuoksi. (Ärsyttää todella paljon läskit, jotka ajattelevat, että ylipaino on ulkonäköjuttu ja sitten voidaan olla "minä saan näyttää miltä haluan, olen ylpeä kurveistani"...kun kyseessä on ihan terveydellinen riskitekijä, todella merkittävä sellainen)

Vierailija
10/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä todistelu kertoo että ap EI ole sinut painonsa kanssa. Jos on, ei ole tarvetta erikseen julistella mitään. Silloin vaan on tyytyväisenä ajattelematta asiaa sen kummemmin.

Vierailija
11/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pystyy olemaan läski, mitä ylpeyden aihetta siinä on.. taidat olla vähän simppeli tapaus

Vierailija
12/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri ylpeydellä? Voisin ymmärtää, jos et välittäisi liikakiloistasi, mutta miksi niistä kannattaa olla ylpeä? Eivät ne mikään saavutus ole. Kunhan ahtaa riittävästi perunalastuja ja kokista naamaan, niin kuka tahansa yltää tuohon saavutukseen.

Vierailija
13/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi pudottaa painoa siksi, että olisit normien mukainen vaan siksi, että sun terveys on vaarassa. En pysty jotenkin arvostamaan ihmisiä jotka eivät pidä ollenkaan huolta terveydestään.

Vierailija
14/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta yksittäisen lihavan liikakilot. Mutta noin yleensä lihavuus on pois minulta. Nimittäin verojen kautta, kun lihavien elintasosairauksia hoidetaan sadoilla miljoonilla. Maksa sitten ylpeänä myös omat sairaanhoitokulusi, kun tulet todennäköisesti sairastumaan.

Ja kyllä, samaan kategoriaan menevät myös tupakoitsijat ja päihteiden liika/väärin käyttäjät. Mutta he sentäs tajuavat olla julistamatta kuinka ylpeitä ovat käyttäessään yhteiskunnan verovaroja turhaan.

Vierailija
15/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:57"]

Ei sun tarvi pudottaa painoa siksi, että olisit normien mukainen vaan siksi, että sun terveys on vaarassa. En pysty jotenkin arvostamaan ihmisiä jotka eivät pidä ollenkaan huolta terveydestään.

[/quote]

Mutta kyllä se niin on että joku minusta painavampi on varmasti terveempi. Syön terveellisesti ja olen hoikka, työni on semiruumiillista, mutta kuntoni on surkea, että ei se nyt välttämättä tarkota heti sitä ettei pidä huolta itsestään jos on ylipainoa. 

Vierailija
16/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et sitten kellekään sua laihemmalle huomauta siitä että jos on tullut kiloja tai on jäänyt raskauskiloja. Mulle teki yks lihava tuttu näin. Terveisiä vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän