Kuka onkaan tuo mysteerinen "Persetyttö"???
Kuka on tuo mysteerinen persetyttö josta koko aihe vapaa kuohuu?
Kommentit (15)
Tää typyhän rekisteröi itsellensä nikin tuossa yksi päivä. Uskotteko, että tekee vielä äitimammaset näillä aloituksillaan..=)
Pitäisiköhän linkata oma perseen kuva ja pistää kilpailut pystyyn, persetytön kuvan olen nähnyt ja eipä tekisi heikkoa laittaa omaa kuvaa ;)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:16"]Pitäisiköhän linkata oma perseen kuva ja pistää kilpailut pystyyn, persetytön kuvan olen nähnyt ja eipä tekisi heikkoa laittaa omaa kuvaa ;)
[/quote]no linkitä :D
Voisitko jo lopettaa näiden aiheiden aloittamisen itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:44"]http://res.cloudinary.com/hrscywv4p/image/upload/c_limit,h_900,w_1200/l93sug0y0vovxk1h0jgy.png
[/quote]
Onpas tytöllä pinkeät posket
klikkasin tanne vain siksi etta luin otsikon 'kuka onkaan tuo hysteerinen persetytto' :)
Kuuluuko käyttöohjeisiin purra niskasta samalla, kun persettä hoonataan?
Taasko tällainen avaus? Edellisessä menit hömelösti paljastamaan tehneesi itse itsestäsi avauksen. Mitään mysteeristä ei tuossa tytössä ole, lötköt kankunpuolikkaat ovat jokaisen nähtävillä. Ei mikään ykköstyttö tosiaankaan.
Laadukkaimpia av-palstan avauksia joka tapauksessa. T: Mies
Persetyttö on sympaattisin tyttö av-palstalla.
Olen saanut häneltä paljon hyvää oloa, jos verrataan muihin naisiin, joita täällä käy.
Kukahan tuo persetyttö on?