Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ruuan liika mättäminen johtuu?

Vierailija
24.11.2014 |

Miksi toiselle riittää rivi suklaata ja toisen pitää mättää se koko levy? Tai toiset unohtavat syödä ja toiset syövät oikeastaan koko päivän?

Mä olen kokeillut kaikkea mahdollista ja loppu talvesta päätin etten laihduta enää, vaan alan elämään elämääni ja unohdan ruua ajattelemisen. Olen koko ajan käynyt säännöllisesti kuntosalilla ja kesään saakka meni hyvin. Sen jälkeen syöminen karkasi taas käsistä. Tai oikeastaan vasta elokuussa. Viimeksi kokeilin jauhotonta ja sokeritonta ruokavaliota, no ei sekään toimi, kun en pysty säännöstelemään syömisiäni. Nyt olen lihonut loppukesästä 8 kiloa.

Vedän kaksin käsin kaikkea koko ajan. Jos asuisin yksin, niin kaapit voisin pitää tyhjinä, mutta 3 teinin ja fyysistä työtä tekevän miehen kanssa se ei onnistu.

En ymmärrä itseäni. En käsitä miksi mun pitää koko ajan syödä jotain. Syön suruuni ja ilooni, ihan mihin vain. Eikä mulla edes ole mitään todellisia suruja. Terveet lapset ja mies joka palvoo maata mun jalkojen alla, vaikka olenkin tälläinen ryhävalas.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulla miettimistä. Aloitapa ruuan laadusta. Viljat ja sokerit ovat koukuttavia ja altistavat ahmimiseen. Jos niitä vähentää, on lisättävä rasvaa.

Kevyt-tuotteet liäävät nälkää ja saavat syömään liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi