Yritän poistua lopullisesti tältä palstalta
Olen seuraillut palstaa ja osallistunut keskusteluihin jo vuosien ajan. Tänä aikana ilmapiiri on muuttunut selvästi synkemmäksi, ja nykyisin palstan selailu aiheuttaa minulle voimakasta ahdistusta. Harmi ettei täällä oleilu enää täytä tarkoitustaan kätevänä ja helppona vapaahetkien viettämistapana.
En ole keksinyt, mitä tulisi palstailun tilalle, ja siksi en olekaan satavarma, että pystyn pysymään täältä poissa. Luulen, että pelkkä palstan vaihtaminen ei auta mitään. Ihmiset voivat pahoin aika yleisesti nyt, ja se heijastunee muillekin avoimille palstoille.
Kirjojen lukeminen olisi kiva vaihtoehto muuten, mutta se ei tyydytä sosiaalisuuden tarvettani. Facebook on ällöttävä, en pidä ihmisten teennäisyydestä siellä. Joutuukohan tässä aloittamaan ihan oikeassa elämässä jonkin harrastuksen, jotta tapaisi muitakin ihmisiä kuin oman miehen iltaisin?
Palaan mahdollisesti vielä tähän ketjuun kommentoimaan eräänlaisena pehmeänä laskuna poistumiselleni. Kohtalotovereita?
Kommentit (10)
Olen vasta kesällä tänne eksynyt. Onneksi mies nyt kotiutuu, niin en enää kehtaa edes täällä olla. Toivottavasti onnistun olemaan poissa. Hirveitä haukkumisjuttuja olen lukenut. Uskomatonta, miten ihmiset käyttäytyvät!
Tsemppiä ap Hyvä päätös!
Ketään ei kiinnosta ap. Tämä on anonyymi-palsta.
Oi, minä olen uhonnut tuota monta monituista kertaa, vaan tässäpä olen edelleen..Ollut jo 16 vuotta.
Ehei tyttöseni täältä niin vain lähdetäkään..=)
Palaat itkien takaisin kuten kaikki muutkin!!!! Muahahaa!
Terv. palsta eli yhtäkuin SAATANA
Mä käyn vain silloin tällöin ja en mitenkään pystyisi enkä haluaisi käydä täällä jatkuvasti. Mä addiktoidun shoppailuun ja auringon ottoon mutta en mä netissä kirjoitteluun. Jotkut addiktoituu facebookiin yms. ja sitäkään mä en voi ymmärtää.
No parasta varmaan onkin lähteä jos yhdestä palstasta ahdistut.
Kohtalotovereita - no todellakin! Olisin itse voinut kirjoittaa avauksesi.
Ei tämä mielestäni ole ollenkaan muuttunut. Noin 10 vuotta olen palstaillut.
Kaikki samoin ajattelevat on jo lähteneet. Hyvää matkaa.
Voihan sitä aina yrittää :D.