Taas vaihtamassa työpaikkaa, olenko ihan hullu?!
Aloitin vasta pari viikkoa sitten lyhyen työttömyyden (pari kk) jälkeen duunissa. Jo nyt vituttaa, ja olenkin huomenna menossa työhaastatteluun. Olenko ihan pimeä, kun tällaisessa taloustilanteessa en tyydy "paskaduuniin" vaan kaipaan oikeaan työhön??
Ja miten ihmeessä perustelen haastattelussa, että olen taas vaihtamassa paikkaa? En viitsi siellä kertoa, että mikään ei toimi nykyisessä paikassa, ei laitteet, ei vehkeet, ei koulutus, ei palkka, lupauksia ei pidetä, säädetään ja sählätään ku leikkikoulussa, vaaditaan paljon, mutta työntekijöille ei anneta edes toimivia laitteita, s-posteja, ohjeita tai työympäristöä.
Kommentit (9)
Kaiken päälle mulla on vielä huono omatuntokin siitä, että mua "koulutettiin" pitkään tähän nykyseen duuniin, eli olen ollut kulu, enkä vielä kunnolla tuottava työntekijä, ja heti oisin karkaamassa muihin hommiin. Huoh, kyl on rankkaa :D AP
Oleko hoitoalalla? Itse olen pelkästään tämän vuoden sisällä vaihtanut työpaikkaa 4 kertaa. Jokaisella kerralla irtisanoutunut. Nyt työttömänä... Tässä odottelen että pääsisin KUNNON HOITAJAN TÖIHIN, ei kiitos enää mitää vanhusten perspesua.
Miks joillekin on tarjolla töitä vaikka joka sormelle, kun toiset ei pääse yhen yhteen haastatteluun vuosienkaan yrittämisellä??
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:28"]
Oleko hoitoalalla? Itse olen pelkästään tämän vuoden sisällä vaihtanut työpaikkaa 4 kertaa. Jokaisella kerralla irtisanoutunut. Nyt työttömänä... Tässä odottelen että pääsisin KUNNON HOITAJAN TÖIHIN, ei kiitos enää mitää vanhusten perspesua.
[/quote]
En ole hoitoalalla, vaan kaupan (ei kaupassa/kassa) alalla. Nämä taitaa olla ne pahimmat pätkäsuhde-/kyykytysalat... Tsemppiä!! AP
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:28"]
[/quote]
En ole hoitoalalla, vaan kaupan (ei kaupassa/kassa) alalla. Nämä taitaa olla ne pahimmat pätkäsuhde-/kyykytysalat... Tsemppiä!! AP
[/quote]
Kiitos! Tsempit möys sinne! Kun jaksaa uskoa ja toivoa parempaa, sitä myös luvassa. Ei saa luovuttaa! Muuten kyynistyy ja tulee yhdeksi katkeraksi työntekijäksi mitä on jo Suomi pullollaan! Yritetään vielä, kyllä se unelmien työ meitä kutsuu! Jos ei vielä tänä vuonna niin ehkä jo ensi vuoden puolella.
Et ole hullu. Olen itse ollut nyt 3kk nykyisessä paikassa ja aion lähteä heti kun se on mahdollista eli muutaman kk sisällä. Vihaan työtäni, sitä on välillä suhteettoman paljon aikaan nähden, en ehdi tarjolla oleviin koulutuksiin ja olen kaiken aikaa aivan väsynyt koska en saa nukuttua riittävästi ja hyvin. Jään tyhjän päälle mutta luotan siihen, että ehkä joskus tulee vastaan jotain. En vain jaksa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:42"]
Myyntityö?
[/quote]
Tavallaan joo :) AP
Keskity haastattelussa kertomaan miksi haet sitä työtä jonka haastatteluun menet. Ei siinä ole mitään outoa että otit tuon nykyisen työn vastaan, pitäähän ihmisen jotenkin pelata varman päälle ja tehdä niitä töitä mitä saa, vaikka olisi jokin parempi duuni tavoitteena vähän myöhemmin.