Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiimialueen karvojen ajelusta

Vierailija
24.11.2014 |

Miten te ajelette alapäänne? Ehkä tyhmä kysymys, mutta oon NIIN kyllästynyt sheivaamiseen, ja siihen, että sitä seuraa aina ihanat pienet punaiset näppylät vaikka tekisi mitä..Vielä nyt kun on uusi mies kuvioissa, niin haluaisihan sitä, että alapääkin näyttäisi hyvältä :).

Kannattaisiko siis ihan ammattilaisella käydä ajattamassa nuo karvat pois vai mitä?

Joskus mietin, et ajelisiko ihan kaikki pois, mutta en tiedä...Itse pidän alapään karvat todella lyhyinä ja paikat siistittynä, mutta en ihan kokonaan ajele pois.

Ja ikää on 41 v. Sanon sen siksi, että parikymppisillä voi olla erilaisia mieltymyksiä. Olisi kiva kuulla saman ikäistenkin kommentteja!

Terveisin

Tyytymätön sheivailija

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistan terän joka kerta ennen sheivausta neo-amiseptilla. Sheivauksen aikana käytän RFSU:n intiimialueen sheivaukseen tarkoitettua geeliä. Sheivauksen jälkeen puhdistan ihon myös neo-amiseptilla, laitan RFSU:n Private area -geeliä ja sen kuivuttua sinkkivoidetta. Näillä keinoilla näppyjä ei ole enää tullut.

Vierailija
22/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:09"]Ajan aina myötäkarvaan niin ei tule näppylöitä. Jää kyllä pienenpieni sänki mutta sekin on parempi kuin näppylät.

t. 18v
[/quote]

Minulle tulee tästäkin näppylöitä. ja lisäksi se heti valmis sänki -3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kiitokset vinkeistä! Aion tehdä kuten 5 sanoit, ja sinkkivoide käyttöön. Myös täytyy koettaa ajaa myötäkarvaan, josko se auttaisi...

Terveisin

Ap

Vierailija
24/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseen naiset sitten käyttää aikaansa ja energiaansa. Hirveä määrä pitää olla erilaisia voiteita ja aineita että saa alapääkarvat pois.

Vierailija
25/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siirtynyt käyttämään Veetin ''suihkuvoidetta'', eli sellaista karvanpoistoainetta joka levitetään ennen suihkua, annetaan vaikuttaa 6 min ja sitten suihkussa pyyhitään sellaisella pienellä sienellä pois. Poistaa karvat tosi hyvin eikä tuu näppylöitä! Mulla höylä ärsyttää ihoa tosi paljon, ja tuo suihkuvoide on on ainoa mikä on pitänyt näpyt poissa :)

Vierailija
26/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhä?

Vierailija
27/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota Veetin voidetta ihan turvallista käyttää? Kuulostaa niin hurjalta tuollaiset karvat irrottavat voiteet.....

Ap

Vierailija
28/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:18"]Tällaiseen naiset sitten käyttää aikaansa ja energiaansa. Hirveä määrä pitää olla erilaisia voiteita ja aineita että saa alapääkarvat pois.
[/quote]
Muutama minuutti viikossa ei ole paljon :) minä tykkään ajella karvat, mutta ymmärrän myös niitä, jotka eivät. Miksi ihmeessä ei voi antaa jokaisen tehdä niin kuin itse haluaa, eihän se sinun ajastasi ole pois?
-5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan