Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiimialueen karvojen ajelusta

Vierailija
24.11.2014 |

Miten te ajelette alapäänne? Ehkä tyhmä kysymys, mutta oon NIIN kyllästynyt sheivaamiseen, ja siihen, että sitä seuraa aina ihanat pienet punaiset näppylät vaikka tekisi mitä..Vielä nyt kun on uusi mies kuvioissa, niin haluaisihan sitä, että alapääkin näyttäisi hyvältä :).

Kannattaisiko siis ihan ammattilaisella käydä ajattamassa nuo karvat pois vai mitä?

Joskus mietin, et ajelisiko ihan kaikki pois, mutta en tiedä...Itse pidän alapään karvat todella lyhyinä ja paikat siistittynä, mutta en ihan kokonaan ajele pois.

Ja ikää on 41 v. Sanon sen siksi, että parikymppisillä voi olla erilaisia mieltymyksiä. Olisi kiva kuulla saman ikäistenkin kommentteja!

Terveisin

Tyytymätön sheivailija

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:18"]Tällaiseen naiset sitten käyttää aikaansa ja energiaansa. Hirveä määrä pitää olla erilaisia voiteita ja aineita että saa alapääkarvat pois. [/quote] Muutama minuutti viikossa ei ole paljon :) minä tykkään ajella karvat, mutta ymmärrän myös niitä, jotka eivät. Miksi ihmeessä ei voi antaa jokaisen tehdä niin kuin itse haluaa, eihän se sinun ajastasi ole pois? -5

[/quote]

No enhän mä nyt herranjumala ole sitä kieltämässä, kunhan ihmettelin.

Vierailija
2/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:18"]Tällaiseen naiset sitten käyttää aikaansa ja energiaansa. Hirveä määrä pitää olla erilaisia voiteita ja aineita että saa alapääkarvat pois. [/quote] Muutama minuutti viikossa ei ole paljon :) minä tykkään ajella karvat, mutta ymmärrän myös niitä, jotka eivät. Miksi ihmeessä ei voi antaa jokaisen tehdä niin kuin itse haluaa, eihän se sinun ajastasi ole pois? -5

[/quote]

No enhän mä nyt herranjumala ole sitä kieltämässä, kunhan ihmettelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:27"]

Onko tuota Veetin voidetta ihan turvallista käyttää? Kuulostaa niin hurjalta tuollaiset karvat irrottavat voiteet.....

Ap

[/quote]

Mä kokeilin joskus sääriin tuollaista, eikä kyllä todellakaan karvat irronneet.

Vierailija
4/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:22"]Mä oon siirtynyt käyttämään Veetin ''suihkuvoidetta'', eli sellaista karvanpoistoainetta joka levitetään ennen suihkua, annetaan vaikuttaa 6 min ja sitten suihkussa pyyhitään sellaisella pienellä sienellä pois. Poistaa karvat tosi hyvin eikä tuu näppylöitä! Mulla höylä ärsyttää ihoa tosi paljon, ja tuo suihkuvoide on on ainoa mikä on pitänyt näpyt poissa :)
[/quote]

Tämä on todella hyvä! Ei tule näppylöitä, kutinaa tai sänkeä. On kyllä taitolaji, eli aine pitää osata poistaa juuri oikealla hetkellä kun karvat ovat tarpeeksi irroneet. Karvat ikäänkuin kuoritaan mekaanisesti sillä sienellä pois. Vettä ei saa käyttää liikaa. Joskus saattaa iho vähän "palaa" ,mutta siihen auttaa bebanthen. Samana päivänä ei kannata harrastaa seksiä tai mennä uimaan vaan antaa ihon rauhoittua. Alussa iho saattaa ärtyä, mutta se tottuu kyllä. En vaihtaisi pois!

Vierailija
5/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:27"]

Onko tuota Veetin voidetta ihan turvallista käyttää? Kuulostaa niin hurjalta tuollaiset karvat irrottavat voiteet.....

Ap

[/quote]

Aika tujua kamaahan se on kun karvat ns ''palavat'' irti, mutta itse en ole saanut mitään oireita. Käytän tuota ehkä kahden viikon välein, ihon täytyy ehdottomasti antaa levätä välissä. Jos koen tarpeelliseksi, siistin välissä kevyesti höylällä. Yleensä en :) Kannattaa ensin testata pienelle alueelle, että tuleeko mitään ihoärsytystä.

Vierailija
6/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä karvaketjuista pokkeuksetta löytyville ihmettelijöille totean jälleen kerran, että toisilla on vähän karvoitusta ja suht pienellä alueella ja toisilla sitten runsaammin eikä silloin puhuta mistään bikinirajoista vaan paremminkin villahousuista. Lähes karvattomat blondit sitten kummeksuu, kun joku ihan viitsii vaivautua helvetillistä karvoitustaan vähentämään silloin tällöin...on se tosi outoa juu hohhoijaa...

Vierailija
7/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

AP:na miettisin, että millaisen kuvan ihmisen aivotoiminnasta antaa pillukarvojen ajelu vs. siihen, että on ronskisti luomu. Kumpaa mies arvostaisi?

Vierailija
8/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijät voi mennä letittämään rämemajavaansa

Vierailija
9/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, ne näpyt siis. Ennen en sheivannut kun häpyhuulet ja pikkasen siistin bikinirajat. Kun tuli vuosi sitten uusi (nuorempi) mies kuvioihin piti alkaa ajella ne karvat. Mies ei pidä mistään karvareuhkasta ja myöskin ajelee omat karvansa joten pakko kai munkin on niin tehdä. Jätän kuitenkin aina kiitoradan koska se estää housujen hankaamista mikä aiheuttaa näppyjä.

Vierailija
10/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:15"]

Sama ongelma, ne näpyt siis. Ennen en sheivannut kun häpyhuulet ja pikkasen siistin bikinirajat. Kun tuli vuosi sitten uusi (nuorempi) mies kuvioihin piti alkaa ajella ne karvat. Mies ei pidä mistään karvareuhkasta ja myöskin ajelee omat karvansa joten pakko kai munkin on niin tehdä. Jätän kuitenkin aina kiitoradan koska se estää housujen hankaamista mikä aiheuttaa näppyjä.

[/quote]

Sanooko mies että ei pane tai tulee ero jos et ajele? :D

Vierailija
11/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin jonkin aikaa poistattamassa karvoja sokeroinnilla. Oli kyllä mahtavaa kun ei tullut näppyjä eikä kutiavaa sänkeä. Oikeastaan vain parina ensimmäisinä kertoina sattui, seuraavat kerrat ei tuntuneet enää oikein missään.

Sitten se vähän jäi kun oli tiukempi rahatilannekin. Nyt tekisi mieli taas mennä. Ajattelin että jos satsais epilaattoriin. Jos kävisi ensin jonkinaika sokeroinnissa, niin luulisi että sen jälkeen epilaattorilla karvat irtois helpommin ja kivuttomammin. Onko kellään kokemusta?

Ja tosiaan mulla ainakin karvaa kasvaa ihan reisiä myöden eli pakkohan niille on jotain tehdä. eihän muuten vois käydä edes uimahallissa.

Vierailija
12/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:33"]

Itse kävin jonkin aikaa poistattamassa karvoja sokeroinnilla. Oli kyllä mahtavaa kun ei tullut näppyjä eikä kutiavaa sänkeä. Oikeastaan vain parina ensimmäisinä kertoina sattui, seuraavat kerrat ei tuntuneet enää oikein missään.

Sitten se vähän jäi kun oli tiukempi rahatilannekin. Nyt tekisi mieli taas mennä. Ajattelin että jos satsais epilaattoriin. Jos kävisi ensin jonkinaika sokeroinnissa, niin luulisi että sen jälkeen epilaattorilla karvat irtois helpommin ja kivuttomammin. Onko kellään kokemusta?

Ja tosiaan mulla ainakin karvaa kasvaa ihan reisiä myöden eli pakkohan niille on jotain tehdä. eihän muuten vois käydä edes uimahallissa.

[/quote]

Ootko ihan varma, että reisillä kasvaa niin paljon ettei uimahallissa voisi käydä?

Vierailija
13/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelin trimmerillä. Jätän karvat noin puolen sentin pituisiksi. Vaikutelma on siisti eikä jää sänkeä tai näppylöitä.

Vierailija
14/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi laittaa veetiä lähellekään bikinirajaa :D joskus käsivarteen testasin; ei lähtenyt karvat, mutta iho punotti ja kuumotti. Mulla on karvat sellaista rautalankaa, että paras olisi just poistaa juurineen. Sokerointi ammattilaisella olisi kiva kokea, jos rahatilanne olisi parempi.

Vierailija
15/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:18"]

Tällaiseen naiset sitten käyttää aikaansa ja energiaansa. Hirveä määrä pitää olla erilaisia voiteita ja aineita että saa alapääkarvat pois.

[/quote]

Sama se on meillä miehilläkin :/

Ja yläpääkarvojen kanssa kanssa.

Vierailija
16/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:09"]Ajan aina myötäkarvaan niin ei tule näppylöitä. Jää kyllä pienenpieni sänki mutta sekin on parempi kuin näppylät.

t. 18v
[/quote]

ja miehiä haittaa suuseksissä juurikin se pieni sänki joka raapii naamaa niin että alkaa poltella. Mieheni oli ajellut viiksensä ja sanoin että alkaa huulien ympärystä poltella kun raapii, tähän hän vastasi että "juuri siltä se tuntuu kun sullakin on sänki ja nuolen sua." Mä en nää mitään ideaa ajaamyötäkarvaan koska silloin jää se sänki ja mulla on ideana saada sileäksi. En pysty ajella vastakarvaan kuin ehkä kerran viikossa kun sänki on tarpeeksi pitkä, mutta mielummin niin.

Vierailija
17/28 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 16:22"]Mä oon siirtynyt käyttämään Veetin ''suihkuvoidetta'', eli sellaista karvanpoistoainetta joka levitetään ennen suihkua, annetaan vaikuttaa 6 min ja sitten suihkussa pyyhitään sellaisella pienellä sienellä pois. Poistaa karvat tosi hyvin eikä tuu näppylöitä! Mulla höylä ärsyttää ihoa tosi paljon, ja tuo suihkuvoide on on ainoa mikä on pitänyt näpyt poissa :) [/quote] Tämä on todella hyvä! Ei tule näppylöitä, kutinaa tai sänkeä. On kyllä taitolaji, eli aine pitää osata poistaa juuri oikealla hetkellä kun karvat ovat tarpeeksi irroneet. Karvat ikäänkuin kuoritaan mekaanisesti sillä sienellä pois. Vettä ei saa käyttää liikaa. Joskus saattaa iho vähän "palaa" ,mutta siihen auttaa bebanthen. Samana päivänä ei kannata harrastaa seksiä tai mennä uimaan vaan antaa ihon rauhoittua. Alussa iho saattaa ärtyä, mutta se tottuu kyllä. En vaihtaisi pois!

[/quote]

Lisäksi olen huomannut, että uusi tuubi vaatii vähemmän vaikutusaikaa kuin viimoiset tiraukset mitä siitä haalii. Eli jos harvemmin käyttää, niin useasti käy niin että vaikutusaika on ensin liian lyhyt ja seuraavalla kerralla palaakin jo kivekset. Tarkkaa hommoo...

Vierailija
18/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilaiset tekevät kai vain vahauksia. En tiedä, jääkö siitä näppylöitä. Tuollaista se nyt vain on, sheivaaminen usein aiheuttaa näppyjä.

Vierailija
19/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä näppyjä tulee ammattilaisenkin käsittelyn jälkeen. Kuori iho joko karhealla sienellä tai samalla aineella mitä kasvoihin käytät ja laita sinkkivoidetta sitten iholle. tätä voidetta on siis se mitä löytyy vauvojen tarvikkeista jokaisessa kaupassa. Nämä vähentää sitä näppylää kutinaa ja punoitusta mutta jos et halua ollenkaan vaivasta kärsiä niin sheivaat vain ne bikini rajat ja loput saksilla siistit lyhyemmäksi

Vierailija
20/28 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aina myötäkarvaan niin ei tule näppylöitä. Jää kyllä pienenpieni sänki mutta sekin on parempi kuin näppylät.

t. 18v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän