Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa mummon tappaminen :/

Vierailija
24.11.2014 |

Olen opiskelun vuoksi asunut kohta n. vuoden ajan toisella paikkakunnalla. Mummoni on aina ollut minulle todella tärkeä, lapsena viettänyt mummolassa paljon aikaa ja melkein aina kesälomat. Nyt joulun alla olisi tarkoitus mennä mummon luona käymään. Olen sitä käyntiä jo ainakin 6kk karttanut, kun olen kuullut kuinka huonoon kuntoon on mennyt. Olen heikko siis. Mummolla muisti mennyt siis täysin. Ei aina tunnista edes omia lapsiaan, joinakin päivinä ei muista edes sanoja. Saattaa hokea vain kahta painokelvotonta sanaa. Miten voisin tappaa mummon? Tarviiko minun tappaa häntä, jos hän ei tunnista edes omia lapsiaan aina? Mitä voin jutella hänen kanssaan jos onkin huono päivä ja mummo vaan kuolee? Itkuhan mulla tulee siinä vaiheessa... Apuja saman kokeneilta tai hoitajilta, jotka dementoituneiden kanssa työskentelee!?! Ja turhan paskan ja pahanmielenaiheuttajat besserwisserit hakekaa toinen ketju, tämä ei ole sellainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaaminen vai..?

Vierailija
2/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappamisen on syytäkin pelottaa, siitä joutuu vankilaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tappaa mummoa, siitä joutuu vankilaan.

Vierailija
4/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ilmoitus tästä keskustelusta heti! Ennenkuin aloittaja toteuttaa aikeensa!

Vierailija
5/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan käsittänyt. Kyllä se mummo tapaamisesta nauttii, vaikka dementti onkin. Nauttii aunakin sen hetken, kun olet siinä.

Vierailija
6/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up