Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sportsdirect.comista tilanneet

Vierailija
24.11.2014 |

Kokemuksia? Kuinka paljon ovat postimaksut yleensä? Kävin sivuilla ja siellä oli, että alkaen euron..? Tokihan sen varmaan näkee jos kirjautuu ja tekee tilauksen. Silti tässä kyselen kokemuksia, kun tilaaminen ulkomailta on minulle uutta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kahdet kengät ja yhden paidan. Kengät olivat ok, mutta paita aivan toisenlainen kuin olin tilannut - näytti sellaiselta ylijäämätavaralta, josta halusivat eroon. Palauttaminen maksaa eikä kiinnosta.

Vierailija
2/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistaakseni toimitus on ollut alle kympin ja ihan kotiovelle on tullut. Viimeksi ostin Muddyfoxin maastohybridipyörän. Paras pyörä mikä mulla on ikinä ollut ja maksoi 169 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kenkiä (Nike: suomessa 98e ja tuolla Sportsdirectissä 25 e) ja postikulut muutaman euron ja kotiovelle toivat

Vierailija
4/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kiitos kakkonen. katselin asicsin juoksukenkiä. Hinta olisi muutaman kympin halvempi kuin intersportin tarjous nyt. Tietty yhtä kenkäparia en ehkä kande lähteä tilamaan vain.

Vierailija
5/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis pääset katsomaan sitä sivustolta kun olet rekisteröitynyt ja valinnut tuotteita ostoskoriin. Itse siis olen välillä lisännyt tai vähentänyt tilauksen tuotteita ja katsonut, kuinka postimaksu muuttuu. En oikein osaa sanoa postimaksuista, olisko mun vaatetilauksessa ollut jotain 7-8 euron luokkaa. Riippuu varmasti ihan mitä tilailet myös, painosta ja tilavuudesta kuten nyt muutenkin.

Vierailija
6/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, en muista postimaksua, mutta oli niin vähäinen, että tuli edullisemmaksi tilata sieltä. Huomioi silti, ettei palautus vaikuta kovin helpolta. Rahat saa takaisin, mutta tuotteen palalutus pitää maksaa itse jne.

Vierailija
7/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:07"]

Olen tilannut, en muista postimaksua, mutta oli niin vähäinen, että tuli edullisemmaksi tilata sieltä. Huomioi silti, ettei palautus vaikuta kovin helpolta. Rahat saa takaisin, mutta tuotteen palalutus pitää maksaa itse jne.

[/quote]

tätä tosiaan mietinkin. Mutta jos kokeilisi kenkiä Suomessa urheiluliikkeessä ja tilaa sitten tuolta niin ei kai kauhean mönkään voisi mennä. ap

Vierailija
8/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin eka sovittamaan.

Vierailija
9/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:12"]

[/quote]

tätä tosiaan mietinkin. Mutta jos kokeilisi kenkiä Suomessa urheiluliikkeessä ja tilaa sitten tuolta niin ei kai kauhean mönkään voisi mennä. ap

[/quote]

Kokoko on sitten ainoa asia, joka voi mennä pieleen?! Yksistä kengistä oli sauma revennyt, toinen pareista väreiltään ihan haalistunut ja yksistä pohja irti. Palauttaminen sitten söikin kaiken sen säästön ja reklaamatio otti oman aikansa.

Vierailija
10/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

Kokoko on sitten ainoa asia, joka voi mennä pieleen?! Yksistä kengistä oli sauma revennyt, toinen pareista väreiltään ihan haalistunut ja yksistä pohja irti. Palauttaminen sitten söikin kaiken sen säästön ja reklaamatio otti oman aikansa.

[/quote]

no sitähän mä juuri teiltä yritin kysellä että mitä kokemuksia on. pääsääntöisesti yleensä koko on pielessä, tokihan tuotteessa voi olla muutakin vikaa. ap

Vierailija
11/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa paikka ja postikulut ovat ihan kohtuulliset, mutta palauttaminen on kallista ja hankalaa.  Itse ostan sillä asenteella, että välillä sitten tulee huteja ja ne menevät sitten suoraan fb-kirpparille tms. Eli tietty määrä hävikkiä kuuluu kustannuksiin. En ostaisi mitään kovin hintavaa, ellen tietäisi kokoa ja laatua etukäteen. 

Vierailija
12/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no sitähän mä juuri teiltä yritin kysellä että mitä kokemuksia on. pääsääntöisesti yleensä koko on pielessä, tokihan tuotteessa voi olla muutakin vikaa. ap

[/quote]

"äänensävysi" kuulostaa vähän tylyltä, kun jaettu kokemus olikin ikävä. Itselläni oli onneksi vain yksi sauma revynnyt puserosta ja se oli helppo ommella itse. 

Vierailija
13/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut aika useastikin, ja tähän mennessä on ollut ihan priimaa tavaraa kaikki. Tosin tilaan kyllä sillä mielellä, etten lähde vaihtamaan vaan myyn mahdollisesti epäsopivat fb-kirppareilla. Eipä noita hutiostoksia kyllä vielä ole tullut :).

Viimeksi ostin muuten meidän nuorisolle Firetrap-farkkuja, mitkä olivat alessa täällä yhdessä liikkeessä 65 euroa. Sportsdirectissa hinnaksi jäi 21 euroa/pari + postikulut n. 7 euroa.

Vierailija
14/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ikävä "äänensävyni". Ei minua haittaa ikävät kokemukset, kun niitä juuri kyselinkin. Kokemuksia. Tietty ymmärrän, että tuote voi olla muutenkin viallinen kuin koon puolesta. Ilmeisen hankalaa on palauttaminen eli on tiedettävä mitä tilaa ja otettava hävikki huomioon nurisematta. POhdin, että onko heidän tuotteissaan sitten keskimäärin enenmmän vikaa laadussa..?

Vierailija
15/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:29"]

Anteeksi ikävä "äänensävyni". Ei minua haittaa ikävät kokemukset, kun niitä juuri kyselinkin. Kokemuksia. Tietty ymmärrän, että tuote voi olla muutenkin viallinen kuin koon puolesta. Ilmeisen hankalaa on palauttaminen eli on tiedettävä mitä tilaa ja otettava hävikki huomioon nurisematta. POhdin, että onko heidän tuotteissaan sitten keskimäärin enenmmän vikaa laadussa..?

[/quote]

Samasta suolesta heidänkin tuotteensa tulee. Koska suurinosa tuotteista tehdään näissä halpatuotantomaissa niin laatu on huonoa osti sen sitten suomesta tai verkkokaupasta halpamerkkisenä tai merkkituotteena.

Vierailija
16/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauttamisen hintavuus johtuu ainoastaan Suomen postista. 

sportdirectilla on erittäin halvat postikulut ja paketti tulee ovelle. vaihdoin yhdet kengät suurempaan kokoon ja posti velotti painon mukaan 16e paketista. uudet kengät tuli lisäkuluitta ovelle.

farkkuja, lenkkareita, verkkareita, pipoja, kasseja olen tilannut, ihan priimakamaa. halvimmat tarjoukset on viime vuoden mallistoa joka ei minua haittaa tippaakaan. farkut 11 puntaa tai lököverrarit 4 puntaa, postit 2 puntaa :) yes please!

Vierailija
17/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan sieltä käytännössä vain Pumaa, Adidasta ja Nikea, joiden koot/laadun tiedän ja joita minulla ei ole varaa ostaa Suomesta, kun college-paidatkin maksavat lähemmäs 80 euroa/kpl. Sportista niitä saa kuitenkin n. 30 eurolla ja hajakokoja halvemmallakin.

Jos ostan joskus jotain muuta, satsaan niin halpoihin juttuihin, ettei haittaa vaikka tulisi vikaostos. Lonsdalen paidat lapsilla ovat osoittautuneet erittäin kestäviksi, vaikka ovatkin edullisia. Lasten ostoksissa piti alkuun olla varovainen kun kumpikaan ei ole ikäisensä kokoinen.

Vierailija
18/27 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan on kestänyt toimitus?

Vierailija
19/27 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 5 arkipäivää.

Suosittelen. Mahtava pulju!

Tilatkaa testi ostos ensin ni saatte oikeat koot tietoon. Ei paljoa häviä jos tilaa 300e tuotteet 50eurolla ja ovatkin vääränlaisia +++++++

Vierailija
20/27 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka palautit?