rakastunut varattuun
kyseessä parhaan kaverin avovaimo. En må halunnu että tää näin menee. Se on vaan kaunis ja hauska, lempeä ja äitimatskua mut silti räväkkä. Jumalauta että osaa syödä miestä. Haluaisin omaksi mutta en voi. Tekis mieli napauttaa kuula ottaani.
Kommentit (8)
missähän vaiheessa. Kohta kaks vuotta kärvistelly asian kans..
Kuulostaa lähes samalta tilanteelta missä itse olen!
No eiku vaan kuula tosiaan ottaan, ni loppuu kärvistelyt! Ja omaan otsaasi siis, ei muiden.
Noita ihastuksia tulee ja menee, turha mitään itsemurhaa edes vitsillä miettiä tollasten takia. Sä löydät itelles jonkun ihan yhtä hyvän (tai jopa paremman).
Älä sekaannu! Mä sekaannuin ja kiinni jäätiin tietysti kaverille, homma meni rumaksi ja rakkaudesta ei ole jäljellä rippeitäkään. Nainen vihaa mua yli kaiken nyt, enkä minäkään sitä lempeästi ajattele. Ystävyyttä yritetään paikkailla kaverin kanssa, pakko kun samassa bändissä soitetaan ja pitkä ystävyys muutenkin. Kaveri ei jättänyt naistaan ja joudutaan aina joskus näkemään niin kiusallista on kaikille. Hekumoit vaan mielessäs tai sitten yrität unohtaa mutta älä helvetissä tee mitään! Paras kun löytäisit jonkun muun.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:46"]Tunteeko nainen samalla tavalla?
[/quote]
Miten on ap? Tuohan on ratkaisevaa. Jos nainen ei tunne samoin, niin helpompi varmaan päästä yli. Jos taas molemminpuolista, kinkkisempi juttu.
Kyllä se menee jossaan vaiheessa ohi.