Ihana ja edullinen lahja miehelle, jolla on jo kaikkea?
Kulunut vuosi on ollut minulle ja miehelleni hyvin raskas ja olemme olleet henkisesti todella kaukana toisistamme, miettineet eroakin. Nyt asiat ovat kuitenkin paremmin ja olemme päättäneet jatkaa yhdessä.
Haluaisin muistaa miestäni jouluna, mutta lahjan keksiminen on vaikeaa. Saan itse kotihoidontukea, eli tuloni eivät ole suuret. Lisäksi miehellä ei ole nyt mitään sellaista, mitä erityisesti tarvitsisi. Keksisittekö jonkin miehen mielestä ihanan lahjan, joka ei olisi hirmuisen kallis? :) Tässä tilanteessa haluaisin todellakin antaa jotakin. Mietin, että monet lahjat, jotka olisivat omasta mielestäni romanttisia ja todella edullisia (esim itsetehdyt suklaat kauniissa rasiassa tms), eivät varmaan käytännöllisen ja vähemmän romanttisen mieheni mielestä yhtä ihania ole. Katselin jo elämyslahjat-sivustoa, mutta lahjat siellä ovat aika hintavia (esim laskuvarjohyppy).
Kommentit (5)
Saippua, joka näyttää ja haisee pekonilta.
Jos jotain kestävää mietit, niin tilaa tuolta Couple necklage -kaulakoru, silloin saat saman tyyliset kaulakorut itselle ja hänelle, eikä hintakaan ole paha, alle 7 euroa postikuluineen:
Tee jotain itse. Kliseistä mutta oikeasti; jos teillä on ollut rankkaa, miehestä tuntuu varmaan kivalta kun näkee, että olet nähnyt vaivaa. Jos miehesi tykkää makeasta, jopa ne suklaat voisivat olla hyvä, tai leivo kakku, ja teet jotain ruokaa mikä on hänen ikioma lemppari(vaikka et itse siitä tykkäisikään).
Purkillinen kortteja joissa on elämys- ja hemmottelulahjakortteja. Hieronta, sauna kahdestaan, kynttiläillallinen, leffailta, luontoretki, luisteluretki.