Mikä on tilisi saldo juuri nyt?
Kommentit (132)
Tiedän ihmisen jolla kymmeniä tuhansia tilillä eikä raaski 10 sentin biopussia ostaa.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:41"]Tiedän ihmisen jolla kymmeniä tuhansia tilillä eikä raaski 10 sentin biopussia ostaa.
[/quote]
No siksihän sillä sitä raahaa just onkin! :P
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:38"]
Mitä kaikki sitten valittaa että ei ole rahaa? Näkyy monella olevan säästössä useita tonneja. Taitaa olla joku suomalaisten kansallistapa tämä rahanpuutteen valittaminen. Tiedän myös ihmisiä, joilla säästötilillä jotain 30 000 ja silti nuristaan "kun ei niitä voi käyttää, kun ne on säästötilillä" hohhoijaa
[/quote]
Voiskohan ne valittajat olla... eri ihmisiä!!! Onhan täällä paljon noitakin, joilla tili on melkein nollilla. Itse en ole valittanut rahan puutetta sen jälkeen kun pääsin töihin 8 vuotta sitten.
Hassua on sekin, miten moni väittää valehtelijaksi jos tilillä on enemmän kuin satanen. Kyllä isolla osalla suomalaisista kuitenkin on ihan normaali/hyvä taloustilanne, vaikkei kaikilla olekaan. Aika ankea maailmankuva jos siihen ei mahdu tämä tieto.
aika noloa... mä en tiedä paljonko siellä on. Alle 2000€ joka tapauksessa ...ehkä 1600
25 e käyttötilillä, 1500 säästötilillä. Huomenna tulee palkka. Joulukuun opintotuen joudun palauttamaan.
Noin 3400 €, luulisin. Ens viikolla tulee opintotuki ja vajaa 400 € veronpalautuksia. Pöytälaatikosta löytyy 500 € käteistä.
Ehkä joku kymmenen euroo ja risat. Pitää käydä ostaan koirille ruokaa, joten sit meen aikalailla nollilla veronpalautuksiin asti.
28 euroa, rahaa tulee seuraavaksi 3 ja 4 päivä joulukuuta. Tosta pitäs sitten selvitä minä + eläimet. Kyllä surettaa :(
Käyttötilillä 2.600 euroa, säästötilillä 11.000 euroa. Lapsen omalla tilillä 300 euroa. Käyttötililtä lähtee tässä kuussa vielä asuntolainanlyhennys 1700 euroa, jonka maksamiseen myös puolisoni osallistuu.
Oisko omalla käyttötilillä joku 500-600, Omalla säästötilillä 8000. yhteisellä kauppatilillä 300 ja yhteisellä 'asuntolainatilillä' 4500.
n. 35 000e hajautettuna eri tileille (valuutta, säästö, käyttö ym) pitäisi kyllä ennemmin sijoittaa johonkin mutta olen tosi saamaton sen asian suhteen.
Käyttötilillä ehkä jotain 500€.
EI mulla muuta ole kuin käyttötili, kaikki tulee mitä menee. Näin tilipäivän jälkimainingeissa siellä taitaa olla parisen tonnia, kuten joka kuussa tähän aikaan. Sitten ne rahat siitä hupenevat, eikä mitään jää säästöön.
Käyttötilillä jotain 700€ säästötilillä 13500€. Miehen kanssa yhteiset tilit. Säästetään Asuntoa varten, tai asuntolainan käsirahaa varten.
Käyttelytilillä 255 eur
Säästötilillä 3500 eur
Arvo-osuustilin arvo tällä hetkellä n. 5756 eur
ASP-tili 1000 eur
Taloustilillä 1432 eur
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:21"]Käyttö tili 6700€
kolmeen säästötiliin jaettu 45milj.
[/quote]
Mistä perit miljoonasi?