Pitäisiköhän lämmittää sauna
Takana rankka työrupeama ja samalla teen AMK-opintoja ja nyt ansaitut kolme vapaapäivää. Tekisi mieli lämmittää sauna nyt heti eikä odottaa iltaan. Jos ensin vähän kuntoilisin kahvakuulien kanssa sillä välin kun sauna lämpiää.
Kuinka usein te muut saunotte? Itse saunon vähintään kerran viikossa. Jos pääsen uimaan useamman kerran viikossa, niin uimahallilla tulee saunottua myös.
Kommentit (13)
Kuulostaa hyvälle.
Ite pyrin saunomaan kerran viikkoon, mutta joskus on viikkojakin välissä.
T: Tuntematon
Ilman muuta heti sauna kuumaksi, jos siltä tuntuu.
Laitoin juuri saunan päälle. Saunon noin 2-3 krt/viikko.
JA olutta ON!
Vierailija kirjoitti:
JA olutta ON!
Hyvä, Tullaan käymään,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA olutta ON!
Hyvä, Tullaan käymään,
Tervetuloa. Teenkö jotain hiukopalaa samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA olutta ON!
Hyvä, Tullaan käymään,
Nakkaatko samalla grillin päälle, niin saadaan ribsit tulille.
Vierailija kirjoitti:
JA olutta ON!
No mä olen ihan vesilinjalla. Nyt saunaan.
ap
On mukavaa saunoa sähkösaunassa milloin vaan kun ei tarvitse kytätä pörssisähkön hintaa kuin viirupäähinttiapina koska on määräaikainen sähkösopimus.
Vierailija kirjoitti:
On mukavaa saunoa sähkösaunassa milloin vaan kun ei tarvitse kytätä pörssisähkön hintaa kuin viirupäähinttiapina koska on määräaikainen sähkösopimus.
Onneksi ei tarvitse niitä hikimajoja käyttää kun on oikea sauna. Eikä miettiä saunan takia sähköliittymiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse niitä hikimajoja käyttää kun on oikea sauna. Eikä miettiä saunan takia sähköliittymiä.
Kyllä meidän sauna on ainakin ihan hyvä vaikka onkin sähkökiuas. Löytyy kyllä myös pihasauna joka lämpiää puulla.
Enkä mä ainakaan saunan vuoksi ole ottanut määräaikaista sopimusta vaan sen vuoksi, että ei mulla olisi ollut varaa niihin kalliisiin päiviin mitä pörssisähköllä oli välillä. Kaukolämpö lisää sähkönkulutusta eikä mulla ole aikaa kyttäillä koska voin pestä pyykkiä jne. koska teen kolmivuorotyötä 100% työajalla ja opiskelen samalla.
ap
Tästä ketjusta tulee taas perus "sähkösopimus" tappeluketju.
Minä saunon, oli sitten kotona sähkösaunassa, joka on ihan erinomainen, näin kaupunki asunnossa, tai mökillä puukiukaalla joka on kyllä aivan ihana + onhan siinä se oma fiilis.
Saunokaa ihmiset, se tekee hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA olutta ON!
Hyvä, Tullaan käymään,
Nakkaatko samalla grillin päälle, niin saadaan ribsit tulille.
joo. tuo ribsejä tullessasi. minulla on täällä lisäksi naudanlihapihvejä grilliin
No sauna on nyt lämpiämässä ja nyt treenaamaan.
ap