Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan laihtunut crosstrainerin avulla? kuinka nopeasti näkyi tuloksia?

Vierailija
01.10.2021 |

+ruokavalio kunnossa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa laadukas ja painava crosstraineri, niillä halvoilla ja kevyillä malleilla ei tee mitään.

Vierailija
22/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut kokonaan ilman liikuntaa, koska en syö kuin sika. Tulokset näkyivät alle viikossa.

On hyvä harrastaa myös liikuntaa laihdutuksen aikana, liikunta kiinteyttää. Ei se ole kaunista olla laihaläski

Katabolia ja anabolia sulkevat toisensa pois. Kun laihduttaa, se kuihduttaa myös lihakset. Tähän on olemassa lääkkeitä (esim. naltreksooni), jotka tehostavat energian ottamista rasvasta muiden kudosten sijaan ja lisäävät HGH:n määrää (=auttaa kasvattamaan lihaksia) kehossa. Ilman tällaista lääkitystä on laihdutus ja liikunta aivan hullun hommaa yhtäaikaisesti suoritettavaksi. Keho yrittää säästää energiaa siinä missä yrität sitä kuluttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kunnon hiki tulee, niin saat karkeasti ehkä 500-1000 kilokaloria tunnissa poltettua. Kilo rasvaa on noin 7000 kcal. Minun varressani jo kilon pudotuksen näkee, sinusta en tiedä :)

Onpa mielenkiintoista. Tutkimusten mukaan taekwondo on kuluttavin liikuntalaji ja siinäkin menee vain vähän päälle 500 kcal tunnissa.

Vierailija
24/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehny treeniä crosstrainerilla sellaset 90-120 minuuttia päivässä viimeset kolme vuotta 6 kertaa viikossa. Kiloja lähti ekana vuotena 6 ja tokana vielä 3. Tänä vuonna on mennyt vasta 1,5 joten alkaa varmaan muuttua läski lihakseks. 

t. N31, 120kg (ennen) 109,5 (nyt)

Läski ei muutu lihakseksi. Se ei toimi näin. Se ei toimi kuulkaa lainkaan näin