Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö naisesta päällepäin, että nainen tykkää seksistä erityisen paljon?

Vierailija
24.11.2014 |

Mitkä olisivat sellaisia merkkejä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulemma näkee, sanoo kaverit. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja mutta parisuhteessa olen se kinkympi ja aktiivisempi osapuoli. Haluaisin seksiä vaikka joka päivä.

En tiedä miten se erityisesti näkyisi ulospäin. En pukeudu lutkamaiseti, joskin kyllä laittaudun ihan arkenakin. Enkä heitä jatkuvasti kaksimielistä läppää. Ehkä yleinen intensiteetti tai jotain.

Vierailija
42/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:34"]

Onhan jotkut selvästi sellaisia "vereviä", tuovat itseään tykö.

Yleensä vähän rehevämpiä ja rintavampia kuin harmaat hiirulaiset.

Tosin niistä hiljaisista ja ujoistakin saattaa sitten löytyä vaikka millaisia sänkytiikereitä.
Varsinkin urheilulliset naiset ovat aktiivisia myös sängyssä.

[/quote]

Tuossa ei kyllä puhu mikään muu kuin stereotypia. Tai useampikin sellainen (pienet tissit = harmaa hiirulainen?? isot tissit = halukas). Öh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:59"]

Tapahtuiko tämä joskus 2000-luvun alkupuolella Tampereen seudulla?

[/quote]

Ei, vaikka itse asuinkin Tampereella tuohon aikaan kun kohtasimme viimeisen kerran. Sen jälkeen muutama maili, pari hassua fabo-stalkkausta puolin ja toisin ilman yhteydenottoa. Hyvä näin, niin ei tule pöllöiltyä.
[/quote]Mulle tuli aika vahva tunne, että sun nimi alkaa kirjaimella N ;) Jotta mukava nähdä sua jos olet!

Vierailija
44/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näkee. Kyllä yleensä 40 v. naiset erottaa ulkonäöltä huomattavasti nuoremmista. Harva nainen on seksuaalisessa kukoistuksessaan parikymppisenä, kyllä tavallisesti ne himokkaimmat vuodet naisilla tulevat siinä keski-iässä.

Vierailija
45/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja lukenut tutkimuksia, joiden mukaan nainen, jolla on korkea testosteronitaso, on aktiivinen ja kiinnostunut seksistä. Usein samalla ei-naisellisen näköinen tuon testosteronin ansiosta.

.

Vierailija
46/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
47/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep näin on, kun kattelee porukasta sitä yli 35-v naista, niin sehän se kuumin on. Parahaimmillaan nainen on petikumppanina siinä 40-55 vuotiaana. Ja kyllä sen kokenut mies näkee, ihan saletisti, kuka on halukas ja kuka ei. Tykkään katella nuoriakin naisia, ei siinä mitään, kauniita ovat, mutta jos seksipetoa hakee, niin katse vähän vanhempiin naisiin. Eri asia tietysti jos hakee äitiä tuleville lapsilleen. Ja kyllä se nuorikin vaimo siitä vanhenee ja tulee halukkaammaksi, pitää vaan jaksaa ootella.

Vierailija
48/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:47"]Heti näkee, jos on vähän lutkahtava.
[/quote]
Mä olen hiirulaisista harmain ja rakastan seksiä, että siinä sulle lutkahtavat!

Vierailija
49/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:14"]

Seksi ei ole mukavaa ilman kunnon hämähäkkipeppuseksiä :3

[/quote]

Hä?

Vierailija
50/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:38"]

En tiedä miten se erityisesti näkyisi ulospäin. En pukeudu lutkamaiseti, joskin kyllä laittaudun ihan arkenakin. Enkä heitä jatkuvasti kaksimielistä läppää. Ehkä yleinen intensiteetti tai jotain.

[/quote]

Meillä on duunissa naapuriosastolla yksi nainen, joka kieltämättä on aika nätti kasvoiltaan muttei myöskään erityisen flirtti vaan suorastaan jäisen asiallinen. Eikä ole kyseessä edes mikään kovin tissikäs nainen.

Mutta se "aura" joka hänestä säteilee, esim kun hän saapuu yhteiseen kahvihuoneeseen niin äijillä alkaa sanat takellella ja katseet liimautuu tämän naisen upeasti keikkuvaan (ei niin "kireään" enää) takamukseen. Liimaantumista ei tosiaankaan vähennä se, että erään onnekkaan päästyä kokeilemaan tätä naisihmistä kauan sitten arvostelulausahdus oli  "siisihanhelevetinmoinenkone!"

Vierailija
51/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:07"]

Joillain sellainen lutkahtava tyyli ja käyttäytyminen kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä johtuvasta huomiohakuisuudesta. Eli ei tähänkään kannata luottaa.

[/quote]

Täällä yksi, joka pukeutuu hieman provosoivasti, tykkää flirttailla ja hakee miesten huomiota - vain ja ainoastaan pönkittääkseni olematonta egoani. Ja niin, oikeasti vihaan seksiä.

[/quote]

Minun väitetään olevan hyväkroppainen, on uuma ja sopivasti lantiota mutta ei liikaa. Tanssilattialla flirttailen ihan avoimesti ja reilusti.

Mutta seksi. äääh. En ole hyvä siinä eikä se oikein kiinnosta.

Miehet kuvittelevat, että olen "antava" tai että olen hyvä. En tiedä mistä se johtuu, tuosta lantion kaaresta kait?

Toisaalta: minun kuvitellaan vain hakevan seksikumppania ja sitten kaikki hyvät vaihtoehdot menevät ohi. Annan itsenstäni muutenkin väärän viestin, en ole ollenkaan rempseä, en avoin, ei kiva, olen koti-ihminen ja ujo sellainen, pidän ihan tavallisista asioista ja sitten en kuitenkaan..

Vierailija
52/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:07"]

Joillain sellainen lutkahtava tyyli ja käyttäytyminen kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä johtuvasta huomiohakuisuudesta. Eli ei tähänkään kannata luottaa.

[/quote]

Täällä yksi, joka pukeutuu hieman provosoivasti, tykkää flirttailla ja hakee miesten huomiota - vain ja ainoastaan pönkittääkseni olematonta egoani. Ja niin, oikeasti vihaan seksiä.

[/quote]

Minun väitetään olevan hyväkroppainen, on uuma ja sopivasti lantiota mutta ei liikaa. Tanssilattialla flirttailen ihan avoimesti ja reilusti.

Mutta seksi. äääh. En ole hyvä siinä eikä se oikein kiinnosta.

Miehet kuvittelevat, että olen "antava" tai että olen hyvä. En tiedä mistä se johtuu, tuosta lantion kaaresta kait?

Toisaalta: minun kuvitellaan vain hakevan seksikumppania ja sitten kaikki hyvät vaihtoehdot menevät ohi. Annan itsenstäni muutenkin väärän viestin, en ole ollenkaan rempseä, en avoin, ei kiva, olen koti-ihminen ja ujo sellainen, pidän ihan tavallisista asioista ja sitten en kuitenkaan..

[/quote]

Mulla on vyötärön ja lantion erotus miltei 0,6. Miehet on aina ylistäneet vartalonmuotoa joka on kuulemma täydellinen ja näytän varmaan tiedostamatta ideaalilta synnyttäjältä ja seksikumppanilta. Mikä pettymys kun olenkin oikeasti ujo, varautunut enkä ole enkä tule koskaan harrastamaan edes yhden illan juttuja :D

Pussailu on kivaa ja miesten huomio, tiedän kyllä olevan helvetin raivostuttava antamalla ymmärtää, mutten koskaan ymmärrä antaa...

Vierailija
53/58 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe.

Vierailija
54/58 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoliteltu, flirttaileva ja aistillinen nainen, joka vihaa seksiä. Varmasti monet pitävät minua todella seksuaalisena ensinäkemältä... Yleensä nämä seksistä pitävät naiset puhuvat asiasta aika pian, joten ihan siitä sen tietää.

Vierailija
55/58 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:14"]Seksi ei ole mukavaa ilman kunnon hämähäkkipeppuseksiä :3
[/quote] Mitä se on ????

Vierailija
56/58 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei varmasti päällepäin arvaisi. Ei arvannut rakastajanikaan ja on sanonut sen suoraan. Mutra ei ole ravannut vielä koskaan kaltaistani naista. Hänen sanojensa mukaan nauttii siitä ettei ole rajoja. Kaikkea voi kokeilla. Minä nautin siitä, että yhdyntöjä on monta illan aikana. Asentoja vaihdellaan on suuseksiä ja peppuseksiä puolin ja toisin. Minä saan illan aikana kymmeniä orgasmeja ja usein myös ejakuloin. Seksi on ihanaa ja vain mielikuvitus on rajana.

Olen lähemmäs 5-kymppinen it-alalla työskentelevä nainen. Pukeudun naisellisesti ja heitän aika levotonta läppää niiden kanssa, jotka tunnen. Mutta ei minusta voi päälle päin arvata mitään.

Vierailija
57/58 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:10"]

Kai se näkyy myös miellyttämisen halusta. Sellanen nainen joka haluaa miellyttää miehiä, miellyttää varmasti myös sängyssä.

[/quote]

Mutta nauttiiko itse? Pidemmän päälle monia miehiä miellyttää se, että nainenkin aidosti nauttii.

[/quote]no nauttii varmasti jos näkee et mies käy ihan kuumana sen tempuista

Vierailija
58/58 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:42"]Olen huoliteltu, flirttaileva ja aistillinen nainen, joka vihaa seksiä. Varmasti monet pitävät minua todella seksuaalisena ensinäkemältä... Yleensä nämä seksistä pitävät naiset puhuvat asiasta aika pian, joten ihan siitä sen tietää.
[/quote]no mä pidän seksistä mut en puhu siitä. Mun periaate on et siitä puhe mistä puute

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän