Näkeekö naisesta päällepäin, että nainen tykkää seksistä erityisen paljon?
Kommentit (58)
Ei. Rintojen tai pepun koolla ei ole mitään merkitystä, eikä pukeutumistyylistäkään voi arvioida.
Heti näkee, jos on vähän lutkahtava.
Mä luulen kanssa, että se on hyvä itsetunto. Ainakin mun ystäväpiirissä seksistä todella tykkäävät on niitä, jotka haluaa itselleen tyydytydtä ja keskittyvät siihen, pitkä parisuhde ja tyytyväisyys näkyy. Ulkoisia merkkejä ei siis kyllä kannata tarkkailla.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:53"]
pitkä parisuhde ja tyytyväisyys näkyy.
[/quote]
Kiva ja näin, mutta näitä ei ap kysynyt
Uskon että näkyy.
Ei tosin rintojen tai takapuolen koossa, ei pukeutumisessakaan (itse en pukeudu koskaan provosoivasti) vaan lähinnä ilona, avoimuutena, hymynä, itsetuntoja ja tietynlaisena elämänflirttinä. Näin ainakin omassa ystäväpiirissäni, ne kenellä on aktiiviset ja onnelliset liitos ovat tuollaisia. Sitten on niitä hiirulaisia joiita ei oiken mikään kiinnosta eikä innosta - tuskin niillä on kovin seksuaalinen liittokaan. Muutaman tällaisen olen nähnyt eroavan ja löytävän uuden aktiivisen partnerin ja oman seksuaalisuutensa - ihan huiima muutos!
Hyvä itsetunto voi kyllä näkyä niinkin, ettei harrasta seksiä jos ei se itseä huvita... Oma arvaukseni on, että uteliaat ja älykkäät naiset todennäköisesti saavat seksistäkin enemmän iloa kuin jämähtäneet ja tosikot, mutta tämä on ihan pelkkä arvaus.
Minä olen varmaan onen mielestä sellainen hiirulainen, mutta nautin seksistä. Olen aina nauttinut. Ja hyvässä liitossa ollut jo yli 20 vuotta. En kyllä koskaan flirttaile tai pukeudu seksikkäästi ja kroppakin on sellainen kuivahko. Mutta seksi on yksi elämän mukavimmista jutuista ja on kyllä myös meillä se parisuhdetta kiinnipitävä voima sellaisina vähän huonompina aikoina. Eli mielestäni pitkä parisuhde voi kyllä olla merkki siitä, että siinä on 2 imistä jotka pitävät seksistä.
Aikoinaan tapasin neitosen jonka tuomitsin heti ensihetkiltä "lahna". Niin rauhallinen, hiljainen, stoaalaisen tyyneyden omaava ja ujo kuin mikä.
Kuinka väärässä olinkaan. Tapaamisiltana hänen kämpillään vaatteet lähtivät hänen aloitteestaan ja voi luoja mikä seksinnälkäinen nymfomaani tuo neito oli. Olin hänelle vasta toinen sänkykumppani, mutta hän oli suorastaan luonnonlahjakkuus ja erittäin orgasmiherkkä tapaus. Innokas kokeilemaan kaikkea uutta, ja sopivassa mielentilassa vaikkapa kävelyllä lenkkipolulta piti poiketa puskaan hänen aloitteestaan. Olen ajatellut joskus kirjoittaa näistä sessioista seksinovelleja, sen verran uskomattomia ja unohtumattomia viboja tuo nainen sai aikaiseksi.
Tuon tapaamisen jälkeen seurustelimme pari kuukautta, joskin melkein kaikki viettämämme aika oli yhtä vaakamamboa. 10 viikon jälkeen totesimme ettei meillä ole kuitenkaan mitään muuta yhteistä ja tiet erilleen, joskin myöhemmin seurustellessaan minusta seuraavan kanssa tämä nymfomaani halusi kerran vielä tulla "muistelemaan vanhoja"...
Vielä tänäänkin pidän tuota heilaani ylivoimaisena ykkösenä mitä seksitaitoihin tulee. Eipä olisi ensimmäisen tunnin aikana uskonut ja meinasinkin jättää ne ensitreffit jo tunnin kuluttua sikseen. Onneksi en jättänyt...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:45"]Aikoinaan tapasin neitosen jonka tuomitsin heti ensihetkiltä "lahna". Niin rauhallinen, hiljainen, stoaalaisen tyyneyden omaava ja ujo kuin mikä.
Kuinka väärässä olinkaan. Tapaamisiltana hänen kämpillään vaatteet lähtivät hänen aloitteestaan ja voi luoja mikä seksinnälkäinen nymfomaani tuo neito oli. Olin hänelle vasta toinen sänkykumppani, mutta hän oli suorastaan luonnonlahjakkuus ja erittäin orgasmiherkkä tapaus. Innokas kokeilemaan kaikkea uutta, ja sopivassa mielentilassa vaikkapa kävelyllä lenkkipolulta piti poiketa puskaan hänen aloitteestaan. Olen ajatellut joskus kirjoittaa näistä sessioista seksinovelleja, sen verran uskomattomia ja unohtumattomia viboja tuo nainen sai aikaiseksi.
Tuon tapaamisen jälkeen seurustelimme pari kuukautta, joskin melkein kaikki viettämämme aika oli yhtä vaakamamboa. 10 viikon jälkeen totesimme ettei meillä ole kuitenkaan mitään muuta yhteistä ja tiet erilleen, joskin myöhemmin seurustellessaan minusta seuraavan kanssa tämä nymfomaani halusi kerran vielä tulla "muistelemaan vanhoja"...
Vielä tänäänkin pidän tuota heilaani ylivoimaisena ykkösenä mitä seksitaitoihin tulee. Eipä olisi ensimmäisen tunnin aikana uskonut ja meinasinkin jättää ne ensitreffit jo tunnin kuluttua sikseen. Onneksi en jättänyt...
[/quote]Tapahtuiko tämä joskus 2000-luvun alkupuolella Tampereen seudulla?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:00"]
Uskon että näkyy.
Ei tosin rintojen tai takapuolen koossa, ei pukeutumisessakaan (itse en pukeudu koskaan provosoivasti) vaan lähinnä ilona, avoimuutena, hymynä, itsetuntoja ja tietynlaisena elämänflirttinä. Näin ainakin omassa ystäväpiirissäni, ne kenellä on aktiiviset ja onnelliset liitos ovat tuollaisia. Sitten on niitä hiirulaisia joiita ei oiken mikään kiinnosta eikä innosta - tuskin niillä on kovin seksuaalinen liittokaan. Muutaman tällaisen olen nähnyt eroavan ja löytävän uuden aktiivisen partnerin ja oman seksuaalisuutensa - ihan huiima muutos!
[/quote]
Omaan juurikin nuo piirteet, mutta seksi ei kiinnosta. Pukeudun kyllä naisellisesti ja vähän "antavasti", koska satun omaamaan hyvät muodot. Flirttailen tosi mielelläni, mutta eihän silläkään ole mitään tekemistä sen kanssa ettäkö oikeasti kiinnostaisi.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:47"]
Heti näkee, jos on vähän lutkahtava.
[/quote]
Joillain sellainen lutkahtava tyyli ja käyttäytyminen kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä johtuvasta huomiohakuisuudesta. Eli ei tähänkään kannata luottaa.
Jos nainen vaikuttaa arvostavan elämän aistillisia nautintoja ylipäätään, hän todennäkösesti nauttii myös seksistä. Puhun nyt ruoasta ja juomasta, musiikista, kylpemisestä tai hieronnoista ja niin edelleen.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:07"]
Joillain sellainen lutkahtava tyyli ja käyttäytyminen kertoo huonosta itsetunnosta ja siitä johtuvasta huomiohakuisuudesta. Eli ei tähänkään kannata luottaa.
[/quote]
Täällä yksi, joka pukeutuu hieman provosoivasti, tykkää flirttailla ja hakee miesten huomiota - vain ja ainoastaan pönkittääkseni olematonta egoani. Ja niin, oikeasti vihaan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:59"]
Tapahtuiko tämä joskus 2000-luvun alkupuolella Tampereen seudulla?
[/quote]
Ei, vaikka itse asuinkin Tampereella tuohon aikaan kun kohtasimme viimeisen kerran. Sen jälkeen muutama maili, pari hassua fabo-stalkkausta puolin ja toisin ilman yhteydenottoa. Hyvä näin, niin ei tule pöllöiltyä.
Seksi ei ole mukavaa ilman kunnon hämähäkkipeppuseksiä :3
Harrastakaa sitä ja nauttikaa hämähäkkien hedelmistä
Ei näe.