Näkeekö naisesta päällepäin, että nainen tykkää seksistä erityisen paljon?
Kommentit (58)
oma kokemus se, että enemmän seksistä nauttii "ei ihan tikissä" olevat naiset (pieni otos)
Huippu-urheilijoilla ainakin on taipumusta kovaan seksidraiviin.
Ehkä eniten kuntoilevilla naisilla voisi olla keskimäärin kovempi draivi?
"Vuoden 2000 Sydneyn kisojen olympiakylään tilattiin ennakkoon 70 000 kondomia. Määrä osoittautui kuitenkin turhan vähäiseksi. Varastoja täydennettiin kisojen aikana 20 000 ylimääräisellä ehkäisyvälineellä."
"Kun viimeksi osallistuin olympiakisoihin, minulla oli tyttöystävä. Se oli paha virhe. Nyt olen sinkku, joten Lontoon pitäisi olla hieno kokemus. Odotan kisoja innolla, Lochte kertoo."
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288484748434.html
41v m
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 08:48"]
Huippu-urheilijoilla ainakin on taipumusta kovaan seksidraiviin.
Ehkä eniten kuntoilevilla naisilla voisi olla keskimäärin kovempi draivi?
"Vuoden 2000 Sydneyn kisojen olympiakylään tilattiin ennakkoon 70 000 kondomia. Määrä osoittautui kuitenkin turhan vähäiseksi. Varastoja täydennettiin kisojen aikana 20 000 ylimääräisellä ehkäisyvälineellä."
"Kun viimeksi osallistuin olympiakisoihin, minulla oli tyttöystävä. Se oli paha virhe. Nyt olen sinkku, joten Lontoon pitäisi olla hieno kokemus. Odotan kisoja innolla, Lochte kertoo."
http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288484748434.html
41v m
[/quote]
toi nyt ei kuitenkaan vastaa ap:n kysymykseen, eiköhän siellä ihan maksettuja huoriakin ole ollut
tiedän että minusta ei juuri näy joten mainitsen siitä aina kumppanille.
Jos naisella on monta lasta, niin on se ainakin antanut.
Sellaiset jotka eivät ole tosikkoja, suorituskeskeisiä kontrollifriikkejä. Osaavat siis heittäytyä (orgasmi edellyttää) ja iloita elämästä. Ovat energisiä ja intohimoisia elämässä kaiken kaikkiaan.
Monilla jotka häpeävät vartaloaan, ja joilla lihasvoima on nolla ja itsetunto nolla, on vaikeuksia nauttia seksistä. Seksistä nauttiminen edellyttää itsensä hyväksymistä (vaikkei täydellinen olekaan, kuten ei kukaan ole), itsensä tuntemista (mistä tykkää seksissä ja osaa myös ohjata siihen suuntaan) ja tervettä itsetuntoa.
Moni tietenkin osaa levittää jalkansa ja tuottaa iloa miehelle vaikka teeskentelemällä, mutta jos puhutaan niistä naisista, jotka ITSEkin nauttivat oikeasti seksistä ja saavat orgasmeja.
Kai se näkyy myös miellyttämisen halusta. Sellanen nainen joka haluaa miellyttää miehiä, miellyttää varmasti myös sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 09:10"]
Kai se näkyy myös miellyttämisen halusta. Sellanen nainen joka haluaa miellyttää miehiä, miellyttää varmasti myös sängyssä.
[/quote]
Mutta nauttiiko itse? Pidemmän päälle monia miehiä miellyttää se, että nainenkin aidosti nauttii.
Minä nautin seksistä mutta se ei tarkoita että nauttisin siitä kenen tahansa kanssa. Olen mielestäni aika aistillinen, verbaalinen ja mielikuvitusrikas. Ilman kemiaa ja yhteistä "maailmaa" ei ole seksiä. Katse kertoo aika paljon.
Jäin miettimään tätä testosteroniasiaa ja itseäni. Olen kai jonkin sortin nymfo, kukaan mies ei ole ollut vielä minua halukkaampi tai kokeilunhaluisempi. Rakastan seksiä ja saan helposti orgasmeja. Ulkonäöltäni olen varsin naisellinen (pukeudun kuitenkin simppelisti, inhoan kukkakuoseja tms.) mutta kiinnostuksenkohteeni ovat miehisiä tai neutraaleja, kuten ICT, kodinkoneet, talous. Tulen jotenkin miesten kanssa paremmin juttuun. Ehkä tuo hormoniteoria voi siis pitää osin paikkansa.
Onhan jotkut selvästi sellaisia "vereviä", tuovat itseään tykö.
Yleensä vähän rehevämpiä ja rintavampia kuin harmaat hiirulaiset.
Tosin niistä hiljaisista ja ujoistakin saattaa sitten löytyä vaikka millaisia sänkytiikereitä.
Varsinkin urheilulliset naiset ovat aktiivisia myös sängyssä.
Kai se jotenkin näkyy? Jos on fyysinen nainen? Niin fyysisyys sängyssäkin? Vaikkei muuten olisi tunteidennäyttäjä.
mä veikkaan niin.
veikkaan...mut kokeilemallahan sen vaan tietää. Ja toisen kanssa syttyy toinen ja toisen kanssa toinen... Niin se varmaan on. Tarvii ol jokin vetovoima, niin syttyy.
2