Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehdotelkaa vähähiilarisia ruokia,esim. sellaisia

Vierailija
24.11.2014 |

mitä voi syödä työpaikan lounaalla tyyliin puistonpenkillä ja mielellään kaupan valmista kamaa (ei mahdollista pitää ruokaa kylmänä)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiilariton on näissä aina = prosessoitu punainen liha? Esim. tuo kestomakkara tai joku pekoni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.... Mä en ainakaan tiedä yhtään terveellistä valmisruokaa.

Vierailija
4/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kaupan salaattitiskiltä feta-/kreikkalainen salaatti.

Tai salaattibaarista valitset ainekset niin, että mukaan ei tule hiilihydraatteja, juustoa, kalaa jne.

Vierailija
5/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida löytää valmisruokaa.

Käviskö juustot, pähkinät, kestomakkarat, kasvikset.....

Vierailija
6/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, kirsikkatomaattia + jotain muuta vihannesta + valmis grillattua kanankoipi tai valmista savukalaa + raejuustoa

Jos on mahdollisuus lämmittää ruoka, niin kasvissosekeitto

Puolitat avokadon ja laitat päälle sitruunapippuria ja katkarapuja + salaattia

Raastat kotona rasiaan porkkanaraastetta

Vierailija
7/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista pitää ruoka kylmänä, hanki pieni kylmälaukku.

Hiilareissa ei ole mitään vikaa. Mulla on 17% rasvat ja 70% tulee hiilareista, mutta korvaa vaikka maapähkinöillä ne on suht halpoja rasvan lähteitä.

Hiilarin lähteiksi suosittelen puuroa/riisiä/pastaa/tumma leipä, niissä on paljon kuituja ja pitää nälän pois pidemmäksi aikaa. Tummassa leivässä on tosin liikaa suolaa ja sitä en syö, kun ottaa mun muut eväät huomioon.

Proteiinin lähteeksi suosittelen kohtuudella kanaa/jauhelihaa/sianlihaa/kalaa/kananmunia/raejuusto/rahkaa/maitoa.

Vierailija
8/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:49"]

Aina on mahdollista pitää ruoka kylmänä, hanki pieni kylmälaukku.

Hiilareissa ei ole mitään vikaa. Mulla on 17% rasvat ja 70% tulee hiilareista, mutta korvaa vaikka maapähkinöillä ne on suht halpoja rasvan lähteitä.

Hiilarin lähteiksi suosittelen puuroa/riisiä/pastaa/tumma leipä, niissä on paljon kuituja ja pitää nälän pois pidemmäksi aikaa. Tummassa leivässä on tosin liikaa suolaa ja sitä en syö, kun ottaa mun muut eväät huomioon.

Proteiinin lähteeksi suosittelen kohtuudella kanaa/jauhelihaa/sianlihaa/kalaa/kananmunia/raejuusto/rahkaa/maitoa.

[/quote]

Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Ap pyysi vähähiilihydraattista syömistä.

Vierailija
10/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hyviä hiilarinlähteitä ja niitä voi annostella miten haluaa. Sun kommentissa ei ole järkeä.

Vierailija
11/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pähkinäallergia,joten ne voidaan unohtaa.Reppuun en haluaisin mitään kylmälaukkuja kun nytkin kuljen 9h päivässä painava reppu selässä,tosiaan lounaan syön monesti jossakin puistonpenkillä kun toimistolle ei ehdi.Nuo salaattibaarit on tosiaan hyviä vaan aika kalliita,kanankoipiahan saa monesta paikasta ja uunijuureksiakin,ihan kiva syödä lämmin ateria välillä.

ap

Vierailija
12/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:00"]

Annoin hyviä hiilarinlähteitä ja niitä voi annostella miten haluaa. Sun kommentissa ei ole järkeä.

Annoit huonoja hiilarinlähteitä. Sitä paitsi ap halusi vähähiilarista, joten sun kommentissa ei ole järkeä.

Vierailija
13/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit huonoja hiilarinlähteitä. Sitä paitsi ap halusi vähähiilarista, joten sun kommentissa ei ole järkeä.

Ok mitkä ovat parempia hiilarinlähteitä kun noi mitä mainitsin? Lisäksi vähähiilarinen ei tarkoita, että kaikki hiilarit pitäisi eliminoida pois.

Vierailija
14/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:05"]

mulla on pähkinäallergia,joten ne voidaan unohtaa.Reppuun en haluaisin mitään kylmälaukkuja kun nytkin kuljen 9h päivässä painava reppu selässä,tosiaan lounaan syön monesti jossakin puistonpenkillä kun toimistolle ei ehdi.Nuo salaattibaarit on tosiaan hyviä vaan aika kalliita,kanankoipiahan saa monesta paikasta ja uunijuureksiakin,ihan kiva syödä lämmin ateria välillä. ap

[/quote]

Onpas paskoja tekosyitä. Salaatti/kinkku/juusto/kana/kala voileivät + boxi salaatti painaa liikaa?

Vierailija
15/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat mukaasi tomaatin, pätkän kurkkua, keitetyn kananmunan, purkillisen tonnikalaa ja pikkupurkin raejuustoa tai fetaa. Salaattia ja muita kasviksia oman maun mukaan. Siemeniä, pinjan, kurpitsan sesam.

Teet niistä ison ja ravitsevan salaatin.

Vierailija
16/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:09"]

Ok mitkä ovat parempia hiilarinlähteitä kun noi mitä mainitsin? Lisäksi vähähiilarinen ei tarkoita, että kaikki hiilarit pitäisi eliminoida pois.

Ei tietenkään vähähiilarinen tarkoita samaa kuin hiilariton.

Kasviksista ja hapanmaitotuotteista saa parempia hiilareita, kuin leivästä, puurosta tai pastasta.

Vierailija
17/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähähiilarisella dieetillä. Se hakee usein cittarista grillattua lohta tai kalaa lounaaksi ja sen kaveriksi salaattia.

Vierailija
18/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valmistuokahyllystä löytyy jokunen valmis vhh annos ja ne on jopa hyviä. Oliskohan ne kokkikartanon.

Vierailija
19/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksista ja hapanmaitotuotteista saa parempia hiilareita, kuin leivästä, puurosta tai pastasta.

Joudut syömään yli 2 kiloa kasviksia, jotta saat edes 500 kaloria. Luultavasti syöt puolkiloa salaattia ja sun kuitu on 5g eli ei yhtään mitään. Itse saan kuituja 35g.

Lisäksi miten 1000 kalorin verran 3litraa maitoa ja 1000 kalorin verran riisiä sun mielestä eroaa? Mikä tekee riisistä niin pahan hiilarin?

Itse syön salaattia, mutta oikein "hiilarinlähteenä"?

Vierailija
20/37 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 09:37"]

Joudut syömään yli 2 kiloa kasviksia, jotta saat edes 500 kaloria. Luultavasti syöt puolkiloa salaattia ja sun kuitu on 5g eli ei yhtään mitään. Itse saan kuituja 35g.

Lisäksi miten 1000 kalorin verran 3litraa maitoa ja 1000 kalorin verran riisiä sun mielestä eroaa? Mikä tekee riisistä niin pahan hiilarin?

Itse syön salaattia, mutta oikein "hiilarinlähteenä"?

Kasviksia ei kannata syödä energiaa saadakseen, sitä varten on rasva. Maitotuotteista käytetään normaalirasvaisia, niissäkin energianlähde on rasva.