Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat jälkiehkäisyn jälkeen

Vierailija
24.11.2014 |

Onko kokemuksia kauanko jälkiehkäisyn jälkeen on ollut kierto sekaisin? Lopetin syyskuussa minipillerit, ja heti kuun lopussa rikkoutui kumi ja hain jälkiehkäisyn. Siitä reilu viikon päästä tuli menkat, jonka jälkeen niitä ei ole näkynyt. Edellisistä menkoista on n.8 viikkoa. 

Olen tehnyt hysteerisenä jo kahdeksan raskaustestiä muutaman viikon sisällä ja huomenna ajattelin tehdä vielä yhden. Jos sekin on negatiivinen, pitäisikö jo mennä lääkäriin, vai odottelenko menkkoja rauhassa. Voihan tuo pillereidenkin lopettaminen ennen jälkiehkäisyäkin sekottaa kierron ihan huolella, vai mitä olette mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:15"]

Voi sekoittaa kierron. Tämänkin tiedon olisit löytänyt jos olisit vaikka lukenut sen pillerin pakkausselosteen.

[/quote]

kyllähän minä sen tiedän, vaan luin jotain vanhaa keskustelua täältä jossa sanottiin että kovin montaa päivää tuskin viivästyttää menkkoja ja mulla nyt on vähän enemmän kuin muutaman jo myöhässä.

-ap

Vierailija
2/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:11"]

Jos raskaustesti näyttää negaa, et ole raskaana. Ja voi mennä parikin kuukautta että menkat tasoittuu, ota ihan rauhallisesti. :)

[/quote]

kiitos, toivotaan näin :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaustesti näyttää negaa, et ole raskaana. Ja voi mennä parikin kuukautta että menkat tasoittuu, ota ihan rauhallisesti. :)

Vierailija
4/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sekoittaa kierron. Tämänkin tiedon olisit löytänyt jos olisit vaikka lukenut sen pillerin pakkausselosteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi