Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa välillä päivän kaljan juomiselle (omaa aikaa)

Vierailija
01.10.2021 |

Kuulemma ei voi silloin rennosti ottaa jos olen paikalla, vaan haluaa olla yksin päivän telkkaria katsellen tai tietokoneella ollen ja kaljaa juoden, ehkä illemmalla käydä paikallisessa kapakassa jne. Ei siis ole mikään örveltäjä, enkä ole valittanut saunakaljoista, oluen tissuttelusta vaikkapa pihahommia tehdessä jne. Juon itsekin saunajuoman jos toisen välillä tai muutaman lasillisen valkkaria vapaiden alkaessa eli en mikääm raivoraitis itsekään ole.

Ongelma nyt on se että minusta tuo kuulostaa omituiselta vaatimukselta, ei sen suhteen että haluaa omaa aikaa, vaan se minkä takia. Toisaalta enhän minä ole mikään määrittelemään mikä on oikein vietettyä omaa aikaa. Emme siis asu yhdessä virallisesti(vielä) mutta vietämme pitkiä aikoja toistemme luona. Olen yrittänyt kysyä että mites sitten jos muutamme yhteen, hän aikoo järjestää tuon tyylisen oman ajan kun ei voi minua kotonta häätää, ei kuulemma osaa sanoa. Mitäs mieltä muut on, onko tässä jokin alkava alkoholiongelma vai olenko minä perinteinen nipottaja-nainen? 😁

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipo, nipo.. Älä kälätä kun ette asu edes yhdessä vielä. Ja tuosta jutustasi päätellen, ette tule koskaan asumaankaan.

Mies 1 - Nainen 0

Vierailija
2/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa oikein kivalta tavalta viettää omaa aikaa, vaikka nainen olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on absolutisti ja joskus on kivaa rentoutua ryypiskellen ilman ”valvovaa silmää”. Siis vaikkei hän ikinä kommentoi juomistani.

Vierailija
4/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle päivä kaljan juomiselle.

Vierailija
5/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena kaipaan välillä myös tuollaisia päiviä. Toki silloin kun harrastan näitä, niin siivoan koko päivän rauhassa, omaan tahtiin ja ai että on ihanaa, kun koti kiiltää! Meillä mies tekee reissuhommia ma-pe välillä ja itsellä vapaat usein viikolla, joten ei ole tarvinnut mitenkään järjestellä.

Vierailija
6/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa oikein kivalta tavalta viettää omaa aikaa, vaikka nainen olenkin.

Niin minustakin. Ensin mietin sitä, että mihin ap sitten menisi, ja olisi outoa tuon takia erikseen järjestää jotain menoa (eri asia jos niin päin, että ap on menossa johonkin omaan menoon ja mies sillä aikaa käyttää aikaa noin), mutta sitten selvisikin, että eivät asu ydessä. Eihän tuossa siis ole mitään ongelmaa.

Vierailija
7/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki silloin kun harrastan näitä, niin siivoan koko päivän rauhassa, omaan tahtiin ja ai että on ihanaa, kun koti kiiltää!

No TOKI! 

Vierailija
8/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet nipottaja.

Vierailija
9/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa. Miehellähän on omaa aikaa vaikka muille jakaa, jos ette siis vielä edes asu yhdessä. Onko näin siis kun olet miehen luona? Käykö mies sinun luona?.

Mistäs sitä tietää, jos sille alko maistuu oikeasti enemmänkin ja kiukuttelee, kun olette yhdessä ja joutuu säätämään määrää vähemmäksi.

Etkä kuulosta nipolta. Mietit vain onko tämä normaalia vai ei.

Vierailija
10/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos yksi kalja riittää koko päiväksi. Se ei tee hänestä vielä juoppoa jos ei raitistakaan.

Vierailija
11/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalle! Olen keski-ikäinen perheenäiti ja saan harvoin olla yksin kotona. Viime kesänä sain olla kokonaisen viikon yksin, ja käytin yhden päivän juuri tuollaiseen toimintaan. Ihan vain siitä ilosta että pystyi ja sai.

Vierailija
12/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, helppoa se nyt on järjestää kun ei asuta yhdessä, siksi kysyinkin että mites sitten jos/kun asutaan yhdessä, siitä kuitenkin on puhuttu ja siihen tähdätty.. Mies kuitenkin kahden vuoden ajalta nähnyt ettei minulla juurikaan ole menoja ja ihan pari ystävää vain eli en useinkaan tulisi olemaan poissa kotoa pidempää aikaa. Ja toisaalta ihan kiva kuulla että teistä tuo kuulostaa ihan normaalilta, minulla ei ole tuollaisesta kokemusta. Ap

Vierailija
13/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voi juoda yksin, kun nainen on omassa kodissaan, kun eivät asu yhdessä? Miksei yhdessä ollessa voi nautiskella alkosta yhdessä?

Vierailija
14/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos yksi kalja riittää koko päiväksi. Se ei tee hänestä vielä juoppoa jos ei raitistakaan.

Heh heh.. olisiko pitänyt kirjoittaa kaljojen juomiselle? Ap

Vierailija
15/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin kun haluaa itsekseen ryypiskellä ja fiilistellä, ei yksinkertaisesti kaipaa sitä omaa akkaa siihen haitoiksi. Naista aina ketuttaa, kun ryyppään ja olen omissa oloissani, mutta kun yksiselitteisesti haluan olla. En voi rentoutua jos naiselle pitää samalla jakaa huomiota ja ne omat jutut jää sitten ikään kuin paitsioon. Nainen taas tuossa tilanteessa ottaa nokkiinsa, jos häntä ei huomioi. Siksi haluaisin itsekin, ettei akka ole haitoilla sitä omaa fiilistä pilaamassa.

Vierailija
16/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kuinka usein tuollainen toistuu? Kyllä minäkin nautin siitä, että saan olla joskus ihan yksin kotonani! Mies, muksut ja koira lähtee vaikka mummulaan yökyläilemään, kun minä olen ollut lauantaina aamuvuorossa. Ja silloin yksikseni lämmitän saunaa, katson leffoja, juon viiniä tai teen drinkkejä ja kaikkea muuta mukavaa, joita nautin tehdä yksin rauhassa. Miehelläkin on näitä itsekseen iltoja myöskin ja silloin minä vuorostani lähden muksujen ja koiran kanssa jonnekin yökylään.

Vierailija
17/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muuttaisi yhteen. Jos oman tilan tarve on niin suuri, että puoliso pitää heittää pihalle siksi aikaa niin parempi pysyä omissa asunnoissa.

Vierailija
18/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä ei kuulosta normaalilta. Kokemusta juoposta isästä ja sisaren puolisosta, viinahuuruisista huutavista naapureista, päivittäisistä juopoista asiakkaista, joilla " viina ei ole ongelma*. Viina tekosyynä omalle ajalle..

Ei mulla ainakaan tulis mieleen potkia puolisoa ulos siksi aikaa, kun haluan tissutella bisseä. Otan saunaoluen jos haluan ja puolisokin voi ottaa jos haluaa. Ihminen voi mennä vaikka metsään parisuhteessa jos haluaa omaa aikaa kaljalle.

Kun ollaan yhdessä, ollaan yhdessä. Puhelimella voi soittaa sit, älä tule tänään, mä juon.

Vierailija
19/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen suorastaan kun kertoo pienestä yksityisyyden tarpeestaankin ajoissa. Eivät kaikki miehet kaipaa seuraa edes 24/7 vaikka miten suhteessa olisivat.

M50

Vierailija
20/37 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan muuttaisi yhteen. Jos oman tilan tarve on niin suuri, että puoliso pitää heittää pihalle siksi aikaa niin parempi pysyä omissa asunnoissa.

Niin tai jos tosiaan on niin, ettei toinen muka koskaan lähde minnekään, niin vuokraisi jonkun mökin vain itselleen sitten, kun siltä tuntuu. Toistahan ei voi potkia pois omasta kodista, MUTTA yleensä ihan normaalisti lähes jokaiselle ihmiselle tulee jotain omiakin menoja, jolloin toinen voi olla kotona itsekseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi