Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjaideoita teinitytöille

Vierailija
01.10.2021 |

Pitäisi ostaa teini-ikäiselle siskon tytölle lahja. Oikeastaan parikin vielä tänä vuonna. Ongelmana on että ei itse ikinä osaa sanoa, mitä haluaisi (tai kaikki maksaa satoja euroja) ja selkeästi ikinä mikään ostamani lahja ei ole hyvä. Vika nyt ei voi olla vain minussa, koska muille sisarten lapsille lahjat ovat olleet mieluisia, toisaalta osaavat myös itse kertoa mistä pitävät.

Tämä ei ole hirveän anksti teini, mutta on ruvennut harrastamaan koodausta. Olisiko ideoita koodausta harrastavalle teinitytöille? Tällä hetkellä tyyli on pääasiassa mustaa ja kaikenlaista söpöä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinille ei osteta lahjoja muiden ideoiden mukaan! Joko kysyt suoraan mitä hän haluaa tai olet reilu anannat raha lahjan.Oli se pieni tai suuri,ei mitän väliä.Joko säästää tai tuhlaa heti,on teinin asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinille ei osteta lahjoja muiden ideoiden mukaan! Joko kysyt suoraan mitä hän haluaa tai olet reilu anannat raha lahjan.Oli se pieni tai suuri,ei mitän väliä.Joko säästää tai tuhlaa heti,on teinin asia!

Tätä kommenttia ei kukaan aikuinen ole kirjoittanut. Kyllä teininkin pitää osata mukautua. Mikä oikeus sillä on muka vain vastaanottaa rahaa?

Vierailija
4/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, niin voi ostaa sitä mikä miellyttää. Turha teinin makua on alkaa arvailemaan.

Vierailija
5/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti toimii aina. Voi ostaa kirjoja....tai sitten kosmetiikkaa ja mielusia vaatteita. 

Vierailija
6/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se olis. Mutta jos ei ole lainkaan elämänkokemusta ja menisi heti tuhlaamaan vaikka ripsiväriin tai isompiin tisseihin (esim. satisfyerin sijasta), niin sitten kannattaa kyllä mainita että säästäminenkin on vaihtoehto.

Vierailija
7/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti vaatekauppaan oli itselläni teininä kiva juttu. Tai joku elokuva lippu lahjana. Kaikille sopivia lahjoja. Tai olisiko joku koru?

Vierailija
8/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylä lahjakortti, tai vie ravintolaan syömään lahjaksi, astiastoa, kuva muki😁🎊

Vierailija
9/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa. Ei me teinit haluta mitään turhaa krääsää, kuormittaa ihan turhaan ilmastoa jos ei mene käyttöön.

Jos raha on ihan no-no, niin veikkaan, että vaikka kasvomaskit (ei siis korona- vaan sellaiset kosmetiikka/ihonhoitomaskit) on varmaan sellaisia, mistä suurin osa tykkää tyylistä ja harrastuksista riippumatta. Ja suklaa myös.

N17

Vierailija
10/21 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitäisi teinin itse sanoa mitä haluaa. Verkkokaupan lahjakortti tai raha olisi meidän teinien (tyttö ja poika) mieleen. Viimeisimpiä ostoksia on näyttöteline, mikkiteline, robukseja, paineilma, jatkojohto, Mikrobitti-tilaus (sähköinen).

Vierailija
11/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on kyse teinistä, niin vanhat äijät ryntää paikalle lässyttämään dildoista 😒

Toi on kyllä niin ällöttävää ja käsittämätöntä. Voi kuvitella millaisia viestejä ne teinit itse saa näiltä ääliöiltä.

Vierailija
12/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-9 vuotias lahjansaaja: Lahjaksi jotain romua, leluja tjvst.

10-20 vuotias lahjansaaja: Lahjaksi rahaa, romua on jo nurkat täynnä

Vierailija
13/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pitäisi teinin itse sanoa mitä haluaa. Verkkokaupan lahjakortti tai raha olisi meidän teinien (tyttö ja poika) mieleen. Viimeisimpiä ostoksia on näyttöteline, mikkiteline, robukseja, paineilma, jatkojohto, Mikrobitti-tilaus (sähköinen).

Tää on tosi hyvä idea etenkin koodavalle lapselle. Lahjakortti muuallekin toimii, joku kauneushoito (jos sen tyylinen), vaatekauppa tms.

Vierailija
14/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Mikrobitti kuulostaa kyllä hyvältä!

Vierailija
15/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Mikrobitti kuulostaa kyllä hyvältä!

Se oli sitä vielä 90-luvulla.

Vierailija
16/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti Zalandolle.

Vierailija
17/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö harrastaa koodausta tosissaan niin tilaa ennemmin vaikka o'reilly vuodeksi.

Vierailija
18/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti Zalandolle.

Tai Verkkokauppaan. Nyt kun luin tuon koodausharrastuksen, niin sieltä voisi löytyä jotain mitä hän haluaa.

Vierailija
19/21 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvasumutin

Vierailija
20/21 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinille ainakin itse ostaisin netflix- tai tai jonkun muun ohjelmapalvelun lahjakortin. tai sitten normalin, new yourk tai vaikka mäkkärin lahjakortin. jos tykkää kirjoista niin esim. bookpeatin lahjakorttii. Tai vaiikka jotain syötävää(karkkia jne). Tai vaikka jonkun huvipuiston päivälippu tai kausikortti. on käteinenkin aina mukavaa(:

jne (:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi