Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoin itseäni laittamaan elämäni kuntoon?

Vierailija
23.11.2014 |

Jaksan nippanappa käydä töissä (hoitaja), syön eineksiä, en jaksa liikkua, väsyttää, olen lihonut 20kg puolentoistavuoden aikana, seksi ei enää huvita, vaatteet ei mahdu eikä mikään näytä hyvältä päällä. Plääh. Miten saisin itseni taas motivoitua liikkumaan ja syömään terveellisesti (miten?)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa?
Masennuslääke?
Askel ja päivä kerrallaan.

Vierailija
2/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama edessä. Yritän saada pakotettua itseni taas salille, mutta vaikeaa se on. Yksi mikä saa mua tsempattua on musiikki. Lataan kännykkään jotain vauhtimusaa niin adrenaliini alkaa virrata sitä kuunnellessa. Oon todennut että se oikeasti toimii. Mutta se mikä saa mut aloittaan on se, että kaikki farkut on pieniä ja maha pursuaa vyötärön yli. Pakko tehdä jotakin, inhoan ulkonäköäni. Tiedän että liikunnasta saa virtaa. Oon maannut laakereillani tarpeeksi kauan. Tsemppiä sullekin! Isoin asia on tehdä päätös ja aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa, myöskin hoitoalalla. Irtisanouduin ja nyt on kummasti aikaa huolehtia itsestä, KÄYN JOPA KUNTOSALILLA!

Toisaalta nyt onkin sitten rahahuolia, mutta ensin laitan itseni kuntoon.

Vierailija
4/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuraavalla kerralla kunnollista ruokaa kaupasta. Ei tarvitse heti alkaa monimutkaista kotiruokaa alkaa väsäämään, mutta aloita jostain pienestä, osta vaikka pakastemarjoja ja syö niitä joka aamu. Katohan vain niin tuo ihan eri tavalla energiaa kuin että söisit aamiaiseksi leipää!

Palkinnon asettaminen johonkin kaukaisuuteen ei kyllä itelläni toimi, kun väsyneenä voi lykätä aina sitä palkinnon tavoittelua seuraavaan päivään. Liikunta auttaa ihan samantien, se on oikea sormia napsauttamalla-konsti, mutta liikkeelle on niin vaikea lähteä. 

Kokeile tehdä liikunnasta mahdollisimman vaivatonta, ettei se kaadu heti kättelyssä siihen ettei muka oo aikaa eikä varusteita eikä sitä ja tätä. Ei tarvitse liikkua tuntia kerrallaan, voi liikkua vaikka viis minsaa kerrallaan.

Hyvä ravinto on kyllä alku moneen hyvään. Huono ruoka väsyttää ja tekee veteläksi, hyvä antaa energiaa ja sillä jaksaa sitten liikkua ja tarttua moneen muuhunkin, ja kun töiden jälkeen jaksaa tehä muutakin kuin maata sohvalla, yöunet paranee ja se piristää taas enemmän jne...

Tuo on nyt tänhetkinen tilanteesi, mutta niin ei ole ollut aina. Muistelepa millaista elämäs oli aiemmin ja eläydy siihen. Ei ole mahdottomuus päästä takaisin pirteemmäksi ja hyvinvoivaksi. Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin lenkkeillä hyvää kirjaa kuunnellen ja vaihdoin kaikki mahdolliset viljatuotteet täysjyvään. Kirja houkutteli lenkkipolulle ja ruoka täytti paremmin, muutamassa kuukaudessa kroppa näytti jo ihan erilaiselta ja vireyttäkin löytyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi