Paino noussut merkittävästi ylipainoiseksi
Vanhat vaatteet roikkuu päällä ja kaupasta piti ostaa kokoa pienempiä vaatteita kuin ennen.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 08:06"]Vaatekoot ovat muuttuneet. Jos 80-luvun S-koon toisi kauppoihin, se menisi lasten puolelle senttikokoisena ja sen aikainen L olisi nykyään varmaan M tai S.
[/quote]
no mun vanhat vaatteet on kokoa xl ja olen ostanut ne loppukesästä. Nyt ostin kokoa l samasta kaupasta kuin kesällä, kun xl roikku päällä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 08:06"]Vaatekoot ovat muuttuneet. Jos 80-luvun S-koon toisi kauppoihin, se menisi lasten puolelle senttikokoisena ja sen aikainen L olisi nykyään varmaan M tai S.
[/quote]
no mun vanhat vaatteet on kokoa xl ja olen ostanut ne loppukesästä. Nyt ostin kokoa l samasta kaupasta kuin kesällä, kun xl roikku päällä.
[/quote]
enkä oo ees syntynyt 80-luvulla.
Vaatteet huonoa laatua ja venyneet
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 08:43"]Vaatteet huonoa laatua ja venyneet
[/quote]
ne uudetkin kaupassa? Farkutkin ostin samaa mallia ja väriä, kuin kesällä ostamani, mutta kokoa pienempänä, koska isompi koko roikkui päällä.
Olen varmaan aamu-uninen eikä aivot vielä toimi mutta miten tuo otsikko liittyy vaatteiden päällä roikkumiseen?!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 08:48"]Olen varmaan aamu-uninen eikä aivot vielä toimi mutta miten tuo otsikko liittyy vaatteiden päällä roikkumiseen?!
[/quote]
lievästi ylipainoisena isompi koko oli minulle sopiva, kun nyt muutaman kilon painavampana sama koko roikkuu rumasti päällä, eikä istu niin kuin pitäisi.
Ok... No monta vuotta tässä on ollut välissä että paino on noussut? Onhan ne vaatteiden kokomerkinnät muuttuneet vuosien varrella...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:26"]
Ok... No monta vuotta tässä on ollut välissä että paino on noussut? Onhan ne vaatteiden kokomerkinnät muuttuneet vuosien varrella...
[/quote]
muutama kuukausi. Kesästä paino noussut 7kg. Silloin ostin kokoa xl. Nyt l.
Johtuu siitä, että oot huomiohakuinen. Odotat, että kaikki kehuis sun kasvattaneen lihasta ja näyttävän nyt paremmalta. Läski mikä läski.
Vaatekoot ovat muuttuneet. Jos 80-luvun S-koon toisi kauppoihin, se menisi lasten puolelle senttikokoisena ja sen aikainen L olisi nykyään varmaan M tai S.