Oreo-keksejä Suomesta?
Saako niitä mistään vai onko tosiaan niin, että vain ulkomailta löytyy?
Edes Behnfordsin sivuilta ei löytynyt enää.
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:32"]
Ap kysyy, mistä Suomesta saa Oreo-keksejä. Vastatkaa kysymykseen, ja pitäkää mielipiteenne "paremmista" keksilaaduista itsellänne. Muutama sentään vastannut kysymykseen hyödyllisillä kommenteilla! Aina saa ihmetellä tätä AV:n länkyttämistä.
ap:lle onnea hakuun - minun kaupoissani ei Oreoita valitettavasti ole.
[/quote]
T. Tiukkapipoinen keskustelupoliisi
Riihimäen vahinkopalvelussa ainakin on, joten voisi olla Vantaankin myymälässä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:16"]Riihimäen vahinkopalvelussa ainakin on, joten voisi olla Vantaankin myymälässä.
[/quote]
vantaalla on..
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:31"]Miksei voi googlettaa? Hong kongista pitäisi saada. [/quote] Kerro millä sanalla löytyy googlesta tietoa Suomessa myytävistä Oreoista?
[/quote]
Et voi olla noin uusavuton! Minä löysin kolmen sanan yhdistelmällä. Kolme ensimmäistä sanaa, jotka aiheesta tulivat mieleen ja koko operaatio kesti kaksi sekuntia. Nyt vähän omaa yritystä peliin, äläkä kysele avuttomana. Jos yhtään tajuat miten hakukone toimii, niin löydät. Ellet tajua, et kuulu tälle vuosisadalle.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:33"]Onko joku käyny hong kongista ostamassa oreoita että onko siellä ihan varmasti nii?
[/quote]
Mä kävin eilen :)
-13v tyttö
Hongkong myy wikipedian mukaan oreoita.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:33"]
Onko joku käyny hong kongista ostamassa oreoita että onko siellä ihan varmasti nii?
[/quote]
Kävin ja ei ollut siinä nimenomaisessa ainakaan.
Meille tuli Honkkarista mainos yhtenä iltana, että paikallisessa kaupassa on Oreoita. Pääsin sinne seuraavana päivänä vasta puolen päivän aikaan ja Oreot oli kuulemma myyty ajat sitten. Eikä ole ennen ollut ja kuulemma kun tulee seuraavan kerran, niin lehdessä ilmoitus eli varmaan aika harvassa Honkkarissa on niitä keksejä päivää kauempaa. Tai tuntia.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:31"]Miksei voi googlettaa? Hong kongista pitäisi saada. [/quote] Kerro millä sanalla löytyy googlesta tietoa Suomessa myytävistä Oreoista?
[/quote]
Et voi olla noin uusavuton! Minä löysin kolmen sanan yhdistelmällä. Kolme ensimmäistä sanaa, jotka aiheesta tulivat mieleen ja koko operaatio kesti kaksi sekuntia. Nyt vähän omaa yritystä peliin, äläkä kysele avuttomana. Jos yhtään tajuat miten hakukone toimii, niin löydät. Ellet tajua, et kuulu tälle vuosisadalle.
[/quote]
Löysit kolmen sanan yhdistelmällä, mutta et sitä voi täällä kertoa! =D Tuskin löysit tai sitten just tuon Honkkarin missä niitä ei ole oikeasti koskaan, kun myydään tunnissa parissa loppuun.
Täh! Niitähän on ihan joka marketissa!
Mielestäni pahoja, en ole ostanut.
Oreoita myydään joissakin Hong Kong- liikkeissä. Toinen vaihtoehto on lähes joka kaupassa myytävät Kantolan Dops-keksit. Maku ja ulkonäkö ovat TÄYSIN samat lukuun ottamatta tekstiä keksissä
Oreot on kuivia koppuroita, en tajua miten joku pitää niitä parempina kuin Dominot.
Oulun seudulla löytyy ihan normi-ruokakaupoista. Ainakin omista lähikaupoistani (keskusta).
Aivan sairaan hypetyksen saaneet nämä Oreot. Samaan luokkaan menee Baby Lipsit ym. Omnomnomnomnom. Oikeasti ihan paskoja.
moi! mun mielestä oreoita saa vaan ulkomalta,oreo-jäätelöitä on suomessa
Just n. Pari viikko sitten ostin ideoita honkongista, siis siitä kaupasta. Minusta dominot on paljon parempia.
Ap kysyy, mistä Suomesta saa Oreo-keksejä. Vastatkaa kysymykseen, ja pitäkää mielipiteenne "paremmista" keksilaaduista itsellänne. Muutama sentään vastannut kysymykseen hyödyllisillä kommenteilla! Aina saa ihmetellä tätä AV:n länkyttämistä.
ap:lle onnea hakuun - minun kaupoissani ei Oreoita valitettavasti ole.