Lempi automerkki
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:34"]
Mersuja ja ylihintaisia skodia(audeja) on joka jätkällä.
[/quote]
Siinä sinulle ylihintainen Skoda:
http://www.wired.com/images_blogs/autopia/2010/06/audi-quattro-80-A2.jpg
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:55"]
Auto on minulle kulkuväline, ei egon eikä munan jatke.
[/quote]
Juu ei. Silti tuollaisen stoorin keksit kirjoittaa? Eiköhän autolla ole jokaiselle sitä käyttävälle jotain mielikuvaa ja tunnearvoakin. Turha haaveita on häpeillä ja minä asetan ne korkealle, jolloin pitää oikeasti saada jotain aikaan, että saa sen.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:26"]Neljäs mersu jo menossa. :)
[/quote]Romuttamolle?
BMW ja sellainen pihasta löytyykin. Paras ja luotettavin auto, mitä olen ajanut. Eikä ole ikinä jättänyt välille. En vaihtaisi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:52"]
Joskus Vihdintiellä yksi VRS Skoda yritti haastaa, mutta jäi kahdessa peräkkäisessä liikennevalossa taakse, vaikken painanut kaasua pohjaan tai käyttänyt stop-start järjestelmääkään.
[/quote]
Tälläisiäkin löytyy ja nyt Audin ratista. Haasteita liikennevaloissa, Skoda varmaan ajoi omaa ajoaan, mutta sinule se oli haaste ja piti alkaa polkemaan.
Ps. Toivottavasti olet alle 20v
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:27"]
[/quote]
Vaihdan autoa muutaman vuoden välein uudempaan malliin... :)
[/quote] Uskon :-) Ajathan mersulla.
Olen kyllä huomannut, että Skodalla ajavilla on heikko itsetunto, koska aina on tarve kertoa kuinka järkevä ostos oli ja verrata sitä Audiin. Ei Audin tai BMW:n omistajalla ole tarve moiseen.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:27"]
Peugeot sillä on luotettavin ja kestävin, eikä jää jalkoihin. Perustuu omiin kokemuksiin ja tutun katsastusmiehen suosituksiin!
[/quote]
Mä kanssa tykkään. On siitä hyvä auto, että se sopii sekä mulle persjalkaiselle, mun 120-kiloiselle veljelle (ei ihan pienimmät mallit kuitenkaan) ja normaalikokoinen mieheni saa siihen myös hyvän ajoasennot. Mulla on monessa autossa vedettävä penkki niin eteen, että polvet osuu ojelautaan tai sitten ei yllä kytkimelle ollenkaan. Pösössä ei ole kumpaakaan ongelmaa ja penkinkin saa riittävän ylös, mutta ajoasento pysyy silti hyvänä ilman lisätyynyjä. Yllättävää kyllä, isoissa maastureissa saan myös hyvän ajoasenon.
Haaveilen muskeliautosta, vanha Challenger tai Firebird. Uudemmista malleista Dodge viper olis kiva.
Mercedes, Volvo, Porsche