Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käy opiskelun, jos on niin maassa ettei kykene mihinkään?

Vierailija
23.11.2014 |

Olen aivan loppu kaikkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, pieni pilleri auttaa ihmeesti. Esim. http://www.pfizer.fi/sites/fi/Products/Lists/Products/Zoloft.aspx

Vierailija
2/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin asumaan exäni kanssa, ja meno meni aivan älyttömäksi. Suoritin vain yhden kurssin tuona aikana, ja kun KELA kysyi miksi en saanut tarpeeksi pisteitä, selitin tilanteen ja ei tarvinnut maksaa tukia takaisin.

Sen jälkeen otin vain vähän kursseja, ja nyt jaksaa jo paremmin. Suosittelen, että menet puhumaan opolle ja /tai psykologille ja et keväällä ota kursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:34"]Itse jouduin asumaan exäni kanssa, ja meno meni aivan älyttömäksi. Suoritin vain yhden kurssin tuona aikana, ja kun KELA kysyi miksi en saanut tarpeeksi pisteitä, selitin tilanteen ja ei tarvinnut maksaa tukia takaisin.

Sen jälkeen otin vain vähän kursseja, ja nyt jaksaa jo paremmin. Suosittelen, että menet puhumaan opolle ja /tai psykologille ja et keväällä ota kursseja.
[/quote]

Mistä päättelit minun käyvän lukiota?

Vierailija
4/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua opiskelijaterveydenhuollosta. Soita heti huomenna ja sano, ettet enää jaksa ollenkaan ja opiskelut ovat menossa niin pieleen, että apua pitäisi saada heti.

Voit saada sairauslomaa, josta on se hyöty, että voit osoittaa sekä Kelaan että oppilaitokseen, että olet ollut sairas. Nykyään sairauslomalla saa opiskella parin opintopisteen verran kuukaudessa, jolloin saat pidettyä yllä myös yhteyttä opintoihin. Valise suoritettavaksi niitä kaikkein mieleisimpiä kursseja ja motivoi sillä itseäsi käymään koulussa edelleen säännöllisesti. Sitten kun olosi paranee, niin on helpompi viedä opinnot loppuun, kun olet koko ajan opiskellut edes vähän.

Vierailija
5/5 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:34"]Itse jouduin asumaan exäni kanssa, ja meno meni aivan älyttömäksi. Suoritin vain yhden kurssin tuona aikana, ja kun KELA kysyi miksi en saanut tarpeeksi pisteitä, selitin tilanteen ja ei tarvinnut maksaa tukia takaisin.

[/quote]

Mistä päättelit minun käyvän lukiota?
[/quote]

En päätellyt. Itsellä siis kyse ammattikorkeesta, mutta eiköhän lukioon päde samat setit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi