Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lohduttaa miestä?

Vierailija
01.10.2021 |

Eli tilanne on se, että miehelläni tulee itseinhon kausia. Ne eivät kestää kauaa eikä niitä ole usein, mutta silloin kun niitä on niin tuntuu etten osaa olla hänen tukenaan.

Hän inhoaa mm. Lyhyyttään, luonnonkiharaa tukkaansa, joitain luonteenpiirteitään

Itse en ole koskaan sanonut näistä mitään negatiivista.
Sen vuoksi on myös haastava lohduttaa sillä meillä on hivenen erilainen elämänkatsomus.

Itse kun nään itseni niin että minulla on tarkoitus ja siksi olen tällainen kun olen ja näytän siltä kun näytän, kun taas mies ei nää asiaa ollenkaan näin. Joten minulla on tämän takia hyvin harvoin negatiivisia tunteita ulkonäköni liittyen.
En myöskään halua tuputtaa näkemystäni hänelle kurkusta alas kun toista jo valmiiksi turhauttaa.

Miten siis lohdutan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole miestä vaan joku säälikääpiö.

Vierailija
2/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin otan ”säälikääpiön”, kuin ihmisen joka omaa sinun asenteesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nuori poika kyseessä eikä mies vielä? Ihan normaalia nuorena tuollainen. 

Vierailija
4/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei oikeasti pysty lohduttamaan miestäsi. Minulla on ollut nuorempana samanlaisia kausia. Se on sellainen ajatuslukkiutuma, johon mikään puolison sanominen ei oikeasti vaikuta. Se meni sitten ohitse. Nyt yli kuusikymppisenä ukkona voin sanoa, että onneksi tuollaiset kaudet ovat hiljalleen hiipuneet pois. Nyt tuollaisia mietteitä tulee joskus öisin, jos en saa unta. Aamulla ne ovat sitten unohtuneet. Voimia ja jaksamisia.

Vierailija
5/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nuori poika kyseessä eikä mies vielä? Ihan normaalia nuorena tuollainen. 

23-vuotias

Vierailija
6/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä itseltään, miten voisit tukea ja lohduttaa häntä juuri hänelle sopivalla tavalla.

Vierailija
7/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole mies etkä nainen, vaan älykääpiö.

Vierailija
8/8 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota siltä poskeen niin itsetuntonsa kohoaa ja masennus häviää. Älä puhu mitään, ime vain.

Mikä sinuakin vaivaa? Pakko päästä esille, vaikkei ole mitään asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi