Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko itsekäs ja ilonpilaaja?

Vierailija
01.10.2021 |

Nyt julkaistiin se joku uus videopeli, jota puoliso sitten koko ajan pelaa kuin tulee töistä. Mua harmittaa, että nyt perjantai-iltakin menee siinä, että hän pelaa 4-6h töiden jälkeen tätä. Olenko katkera ilonpilaaja, kun mua harmittaa, että yhteinen aika katsosi kuin tuhka tuulee kuin tää julkaistiin? Oon yrittänyt itsekin alkaa pelata videopelejä, mutta jotenkin pääseen juttuun mukaan. Kismittää kyllä, että heti kun joku uusi tuollainen tulee, niin parisuhteen yhteinen aika katoaa kokonaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4h? :D Mun mies pelaa töidensä jälkeen vähintään 8h jos joku uusi peli julkaistaan. Viikonloppuna menee joklu 16h putkeen.

En ymmärrä mutta harrastuksensa kai kullakin. Itsekin olen joskus pelannut simsiä 8h putkeen, joten eipä kai siinä. Enää en jaksaisi innostua jostain pelistä tunneiksi.

Vierailija
2/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mä en kattelisi tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas nyt ap joskus leikkiä ihan vaan itseksesi. Pitääkö koko ajan olla pitelemässä sinua kädestä ja muuta tuontapaista. Lopeta se "kato mua, kato mua", huutaminen heti. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
4/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4h? :D Mun mies pelaa töidensä jälkeen vähintään 8h jos joku uusi peli julkaistaan. Viikonloppuna menee joklu 16h putkeen.

En ymmärrä mutta harrastuksensa kai kullakin. Itsekin olen joskus pelannut simsiä 8h putkeen, joten eipä kai siinä. Enää en jaksaisi innostua jostain pelistä tunneiksi.

Oletko onnellinen?

Vierailija
5/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitas nyt ap joskus leikkiä ihan vaan itseksesi. Pitääkö koko ajan olla pitelemässä sinua kädestä ja muuta tuontapaista. Lopeta se "kato mua, kato mua", huutaminen heti. Ketään ei kiinnosta.

Ymmärrän pointtisi, mutta on se tylsää, että kaiken huomion saa videopeli. Ihan 1-2h yhteistä aikaa olisi kiva, mutta sille ei jää aikaa pelin takia, kun puoliso menee nukkumaan sen jälkeen.  Mutta ymmärrän  myös puolisoa, että on kova hinku päästä pelaamaan uutta peliään... 

Vierailija
6/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko onnellinen?

No hänellä voisi olla kyllä enemmän liikunnallisia harrastuksia. Mutta sama kai se on mitä sisällä tekee?

Joskus ärsyttää, useinmiten ei, koska itsekin roikun koneella paljon. (Mutta myös liikun)

se edellinen

Vierailija
7/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Varmaan teinejä :) ei aikuinen mies pelaa lasten pelejä eikä tee miesluolia

Vierailija
8/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Varmaan teinejä :) ei aikuinen mies pelaa lasten pelejä eikä tee miesluolia

Aikuiset miehet ei tee miesluolia? Miksi siinä on sana mies eikä poika? :D

Vierailija
9/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks videopelit pitää demonisoida? Kohtus kaikessa, niin se on fine. 

Vierailija
10/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös noista asioista voi keskustella? Meillä ainakin sovitaan yhdessä, jos toisella tulee joku tuommoinen aikaa vievä juttu, että miten hoidetaan. Joskus on työjuttu, joskus harrastus ja joskus vaikka kaverin häät.

Jos harrastus on toiselle tärkeä ja mitään muuta sovittua menoa ei ole, niin ihan hyvin voi pelata enemmänkin. Mutta meillä esimerkiksi yhdessä syödään aina iltaruoka ja jutellaan päivästä. Toki joskus sen ajankohtaa pitää siirtää, kun juuri silloin on pelissä muutkin, mutta nuo tiedetään aina etukäteen. Että vaikka kello 18:00 aloittavat jonkun jutun, niin silloin syödään neljän jälkeen jo. Tai välillä vasta kasin jälkeen loppuu.

Vierailija
11/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös noista asioista voi keskustella? Meillä ainakin sovitaan yhdessä, jos toisella tulee joku tuommoinen aikaa vievä juttu, että miten hoidetaan. Joskus on työjuttu, joskus harrastus ja joskus vaikka kaverin häät.

Jos harrastus on toiselle tärkeä ja mitään muuta sovittua menoa ei ole, niin ihan hyvin voi pelata enemmänkin. Mutta meillä esimerkiksi yhdessä syödään aina iltaruoka ja jutellaan päivästä. Toki joskus sen ajankohtaa pitää siirtää, kun juuri silloin on pelissä muutkin, mutta nuo tiedetään aina etukäteen. Että vaikka kello 18:00 aloittavat jonkun jutun, niin silloin syödään neljän jälkeen jo. Tai välillä vasta kasin jälkeen loppuu.

Puoliso vihaa, jos täytyy "miettiä tavallisia arkisia asioita" ja "kotona tulisi vain saada olla". Eli suomeksi = häntä ei kiinnosta neuvotella omista tekemisistään, hän ei ole velvollinen minulle, joten en edes yritä. ap

Vierailija
12/12 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso vihaa, jos täytyy "miettiä tavallisia arkisia asioita" ja "kotona tulisi vain saada olla". Eli suomeksi = häntä ei kiinnosta neuvotella omista tekemisistään, hän ei ole velvollinen minulle, joten en edes yritä. ap

Miksi sitten seurustelet tuommoisen ihmisen kanssa? Minä lähtisin tuo moisten kommenttien jälkeen baariin, iskisin sieltä miehen ja toisin sen kotiin. Sitten kertoisin, että se "arkinen asia" josta halusin keskustella oli avoin suhde ja koska häntä ei kiinnostanut miettiä, niin tein päätöksen sitten itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi