Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa aihe!

Vierailija
23.11.2014 |

Tekisi mieli kirjoittaa, en vain tiedä mistä. Ehdotetaan aiheita! Ehkä saan inspiraation. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologinen valehteleminen. Mistä se johtuu? Miksi valehtelija saa huuhaa-jutuistaan kiksejä? Mistä tunnistaa valehtelijan? Mikä on maailmanhistorian suurin emävale?

Vierailija
2/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita jostain mummosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:57"]

Patologinen valehteleminen. Mistä se johtuu? Miksi valehtelija saa huuhaa-jutuistaan kiksejä? Mistä tunnistaa valehtelijan? Mikä on maailmanhistorian suurin emävale?

[/quote]

Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta mä en usko, että patologiset valehtelijat saavat jutuistaan kiksejä. Itselläni on eräs tuttu, joka on patologinen valehtelija/mytomaani, ja uskon, että se on hänelle enemmän ongelma kuin mielihyvää tuottava asia.

Vierailija
4/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:58"]Kirjoita jostain mummosta.
[/quote]

Se on jo tehty. :P Muuten hyvä, kiitos. -Ap

Vierailija
5/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:59"]

[/quote]

Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu, mutta mä en usko, että patologiset valehtelijat saavat jutuistaan kiksejä. Itselläni on eräs tuttu, joka on patologinen valehtelija/mytomaani, ja uskon, että se on hänelle enemmän ongelma kuin mielihyvää tuottava asia.

[/quote]

Onko mielestäsi narsismin ja valehtelun (totuuden vääristelyn) välillä yhteys?

-2

Vierailija
6/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:57"]Patologinen valehteleminen. Mistä se johtuu? Miksi valehtelija saa huuhaa-jutuistaan kiksejä? Mistä tunnistaa valehtelijan? Mikä on maailmanhistorian suurin emävale?
[/quote]

Hyvä, kiinnostava ja monimutkainen aihe muttei oikein sovi tähän sunnuntaihin. Kiitos. :) -Ap

Vierailija
7/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:59"]

[/quote]

[/quote]

Onko mielestäsi narsismin ja valehtelun (totuuden vääristelyn) välillä yhteys?

-2

[/quote]

Varmasti on, mutta totuuden vääristeleminen (valehteminen) ei aina ole narsismia. Totuuden vääristelyä on niin montaa erilaista sorttia, asteikko on aika laaja. Mutta tunnen vain tuon yhden patologisen valehtelijan, joten en siitä ryhmästä osaa sanoa mitään yleispätevää. Kiinnostava asia se mun mielestä on, mutta ainakin omasta näkökulmastani katsottuna enemmän traaginen kuin jotenkin kaksinaamainen ominaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi