Mulla on synttärit tänään :) T: Se perse
Kommentit (25)
Sä taidat nyt vähän esineellistää itseäsi, kun määrittelet itsesi jonkun ruumiinosan kautta.
Pitäiskö sen perseen perustaa oma blogi, niin olis tilaa perseillä?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:53"]Sä taidat nyt vähän esineellistää itseäsi, kun määrittelet itsesi jonkun ruumiinosan kautta.
[/quote] Mitä väliä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:55"]
Pitäiskö sen perseen perustaa oma blogi, niin olis tilaa perseillä?
[/quote]
reps kops. XD
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:53"]Sä taidat nyt vähän esineellistää itseäsi, kun määrittelet itsesi jonkun ruumiinosan kautta. [/quote] Mitä väliä :D Ap
[/quote]
No vaikka sitä, että sä et ole pelkkä perse, vaan sulla todennäköisesti on myös kaikenlaisia ominaisuuksia, ajatuksia ja mielipiteitä - toivottavasti. Älä siis kutsu itseäsi perseeksi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:53"]Sä taidat nyt vähän esineellistää itseäsi, kun määrittelet itsesi jonkun ruumiinosan kautta. [/quote] Mitä väliä :D Ap
[/quote]
No vaikka sitä, että sä et ole pelkkä perse, vaan sulla todennäköisesti on myös kaikenlaisia ominaisuuksia, ajatuksia ja mielipiteitä - toivottavasti. Älä siis kutsu itseäsi perseeksi.
[/quote] Käykö "kohuperseen omistaja?" :'DDD
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:55"] [quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:53"]Sä taidat nyt vähän esineellistää itseäsi, kun määrittelet itsesi jonkun ruumiinosan kautta. [/quote] Mitä väliä :D Ap [/quote] No vaikka sitä, että sä et ole pelkkä perse, vaan sulla todennäköisesti on myös kaikenlaisia ominaisuuksia, ajatuksia ja mielipiteitä - toivottavasti. Älä siis kutsu itseäsi perseeksi. [/quote] Käykö "kohuperseen omistaja?" :'DDD Ap
[/quote]
Se on parempi.
Onnea!! :) Me aaveella rakastamme persettäsi<33
Sulla on ihan vitun ruma perse.En panis.
Voi lapsikulta, lähe nyt muualle huomioh**raamasta täältä keskinkertaisine pikku pyllyinesi ennenkuin menetät viimeisetkin itsekunnioituksen rippeesi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:02"]Sulla on ihan vitun ruma perse.En panis.
[/quote] Aha
Ap
Siis nyt pahotitte mun mielen!!Vitun kusipäät tappakaa ittenne!!!!!!!!!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:06"]Voi lapsikulta, lähe nyt muualle huomioh**raamasta täältä keskinkertaisine pikku pyllyinesi ennenkuin menetät viimeisetkin itsekunnioituksen rippeesi.
[/quote] Hei you only live once, ei kaikkea kannata ottaa tosissaa :D nauttikaa perseestäni, jatkan jatkossakin täällä perseilyä <3
Rakkaudella ap <33
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:08"]Siis nyt pahotitte mun mielen!!Vitun kusipäät tappakaa ittenne!!!!!!!!!!
Ap
[/quote]painu jo helvettiin täältä!ketään ei kiinosta sun lattapersees.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:08"]Siis nyt pahotitte mun mielen!!Vitun kusipäät tappakaa ittenne!!!!!!!!!!
Ap
[/quote] Ei kannata ottaa tosissaan mitään :)
T: Oikea ap joka ei ragee koska ottaa tän ihan vitsillä vaan :D
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:08"]Siis nyt pahotitte mun mielen!!Vitun kusipäät tappakaa ittenne!!!!!!!!!!
Ap
[/quote]painu jo helvettiin täältä!ketään ei kiinosta sun lattapersees.
[/quote] Niin tuo vois painuakin, minä en ;)
T: OIKEA ap
Siis kuka kehtaa esittää mua?
OikeeAp
Mä oon 18wee teinari jollon hyvä berberi ;)
T: Oikea AP
Ja teiän kehut sai mut tosi iloseks, kiitos <3
Ap