Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä käsittelet noita lapsisurmauutisia?

Vierailija
23.11.2014 |

Minä käsittelen niin, että etäännytän koko asian. Eri ihminen, eri lapset, eri tilanne, ei ole mitään yhteistä omaan tilanteeseeni. Siksi en pillastu, kiihdy enkä reagoi. En tee itse noin ja siten, kestän uutisen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kieltodefenssi päällä?

Vierailija
2/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue niitä uutisia sen tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai. En voi tehdä asialle mitään, en yhtään mitään, joten en myöskään halua reagoida tunteella asiaan.

ap

Vierailija
4/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
5/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen nettipalstoille ja ohjeistan olemaan tekemättä lapsia jos ole alkoholisti, narkomaani, mielisairas, köyhä tai vammainen.

Jos ei pysty lapsistaan huolehtimaan niin miksi tehdä niitä tapettavaksi.

Vierailija
6/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi voi miten ikävää mutta minkäs teet

Vierailija
7/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan kamalan kylmä tms mutta ei noi mua liikuta. Kurja juttu joo, mutten minä heitä tuntenut.

Vierailija
8/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei asiaan liity mitään henkilökohtaista, niin asian voi käsitellä samoin kuin joku puge puukottanut toisen. Ihminen tai ihmisiä kuollut, mutta elämä jatkuu ja on omat asiansa selvitettävänään eikä voi jäädä märehtimään toisten juttuja jos elää eikä ole miään toivoton paskanjauhaja.

Vierailija
9/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo hieman järkytti, tapahtui kilometrin päässä asunnostani. Mutta en voi asialle mitään, joten turha kai sitä on päässään vatvoa, eiköhän asianomaisilla ole siinä jo ihan tarpeeksi hommaa.

Vierailija
10/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko etäännyttää itseni. Olen tavattoman herkkä näille asioille ja aikoinaan valvoin öitä sen eräänkin järkyttävän Muuramen pedofiilitapauksen vuoksi. Ehkä ne omat pienet lapset herkistää, en tiedä, tai sitten olen vain sellainen ihminen. Sitä pyrkii myös antamaan kaiken rakkauden ja kunnollisen kasvatuksen omille lapsille sekä tarvittaessa tukea ja apua läheisille ihmisille. En kuitenkaan halua työntää päätä pensaaseen ja teeskennellä että tällaista ei tapahdu. Kyllä sitä silmät auki on nykyään mutta onneksi en itse ole koskaan todistanut mitään lapsiin kohdistuvaa julmuutta tai joutunut tekemään ilmoitusta.

Vierailija
11/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsittele millään tavalla. Miksi pitäisi? 

Vierailija
12/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:27"]

Kirjoittelen nettipalstoille ja ohjeistan olemaan tekemättä lapsia jos ole alkoholisti, narkomaani, mielisairas, köyhä tai vammainen.

[/quote]

Samaa mieltä. Näille ryhmille pitäisi markkinoida pysyvä tai pitkäaikaista ehkäisyä paljon nykyistä tehokkaammin.

Vierailija
13/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti liikuta koska näin tulee aina olemaan ja sille ei voi mitään. Enemmänkin se kiihkoilu ja mitä nämä surmat aiheuttaa huolettaa minua. Tulemmeko olemaan me normaalit aina syynissä ja tarkkailussa. Itse suojaan vaan enemmän lapsiani koska Suomi on täynnä pahoja ihmisiä. Meillä lapset isompia ja kulkevat jo itsenäisesti.

Vierailija
14/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Minä noudatan tuota ohjetta. t. köyhä ja mielisairas

Vierailija
15/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän vastustaa aborttia, jotta näitä tapauksia tulisi lisää. Teen oikein kansalaisaloitteitakin. Vakaumus ja uskonto for the win.

Vierailija
16/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siinä vasta sitten onkin käsittelemistä kun äidit ryhtyvät tappamaan vieraiden lapsia. Joskin niinhän tavallaan Rautavaaran tapauksessa oli sekä myös sivullisia vaarassa. Siinä mennään jo terrorismin puolelle ja jää pedotkin varjoon.

Vierailija
17/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:43"]

[/quote] Minä noudatan tuota ohjetta. t. köyhä ja mielisairas

[/quote]

Arvostan todella paljon päätöstäsi. Tällaiset päätökset eivät valitettavasti saa osakseen sellaista laajempaa arvostusta kuin ne ansaitsisivat. Meidän yhteiskunnassamme ei valitettavasti arvosteta tarpeeksi kykyä harkintaan ja järjellä tehtyihin päätöksiin. -13

Vierailija
18/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolen, etten itse ole seuraava perhesurmaaja.

Vierailija
19/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:47"]

Itse yritän vastustaa aborttia, jotta näitä tapauksia tulisi lisää. Teen oikein kansalaisaloitteitakin. Vakaumus ja uskonto for the win.

[/quote]

Abortti = oman lapsen surmaaminen

Vierailija
20/28 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:47"]

[/quote]

Abortti = oman lapsen surmaaminen

[/quote]

Shit, runkkasin juuri talouspaperiin miljoonia eläviä siittiöitä. Kansanmurha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi