Käyttääkö täällä joku jotain muuta kirjainjärjestystä kuin qwertyä?
Mies vaihtoi just omalle koneelleen sen suomen kielelle optimoidun järjestelmän (en muista nimeä) ja ajattelin itsekin vaihtaa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:33"]
En ole ap, mutta hämmästelen: miksi alapeukut asialliselle aloitukselle? Voisiko joku alapeukuttaja perustella.
[/quote]
Ehkä he ajattelevat, että qwerty on ainoa oikea järjestys ja muu on turhaa hienostelua?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:11"]
Töissä käytän azertya.
[/quote]
Tuntuuko hankalalta, jos kotikoneella on sitten qwerty?
Ap
[/quote]
Ei enää, olen käyttänyt noita sekaisin jo 15 vuotta. Välillä vahingossa sekoilee kun ei muista kumpaa käyttää.
[/quote]
Onko sulla työkoneessa jotkut näppäintarrat tmv? Mä mietin, että pitäiskö semmoiset sitten laittaa, mutta toisaalta se voi huonontaa npääintuntumaa...
Ap
[/quote]
Ei, mulla on töissä azerty-näppis ja kotona qwerty. Kyllä niihin tottuu, sormet oppii automaattisesti oikeet paikat kummallakin näppiksellä.
Töissä käytän azertya.
[/quote]
Ap
Töissä käytän azertya.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei enää, olen käyttänyt noita sekaisin jo 15 vuotta. Välillä vahingossa sekoilee kun ei muista kumpaa käyttää.
Mitähän alapeukutettavaa tässäkin avauksessa on? Onko qwerty monell yhtä pyhä juttu kuin Windows?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:14"]
Töissä käytän azertya.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Onko sulla työkoneessa jotkut näppäintarrat tmv? Mä mietin, että pitäiskö semmoiset sitten laittaa, mutta toisaalta se voi huonontaa npääintuntumaa...
Ap
En ole ap, mutta hämmästelen: miksi alapeukut asialliselle aloitukselle? Voisiko joku alapeukuttaja perustella.