Mieheni on hulluna minuun kun laihdutin.
Ollaan oltu pian kymmenen vuotta yhdessä. Painan tällä hetkellä 59 kg ja seksi sujuu loistavasti. Olen laihtunut 19 kg liittomme aikana. Olen pysynyt tässä painossa jo kolme vuotta. Rinnat on edelleen isot mutta 38 hameet ja farkut menevät hyvin päälle. Nyt tykkään ostaa kaikkea kaunista päälleni.Ennen häpesin kylpylöissä mutta en enää.
Kommentit (9)
Roikkuva vetelä nahka on paljon rumempi kuin pieni pyöreys.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:43"]
Roikkuva vetelä nahka on paljon rumempi kuin pieni pyöreys.
[/quote]
Joku 20kg ei vielä paljon roikkuvaa nahkaa jätä jälkeensä. Jos nopeasti laihduttaa, niin ehkä hetkeksi, mutta kyllä se iho palautuu.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:39"]Hienoa! Mulla on 25kg liikaa painoa (ei ylipainoa sentään vaan siihen verrattuna mitä haluaisin painaa) mutta onneksi mies on silti hulluna minuun. Itse en kuitenkaan ole ja häpeän itseäni seksin aikana. Pitäisi laihduttaa, mutta jotenkin se motivaatio herkun äärellä ei olekaan enää niin kova kuin herkkujen välissä :(
[/quote]
Ensinnäkin karsi tuosta sairaasta tavoitteesta pois 15 kiloa, ja lähde siltä pohjalta.
Ei kai sen nahan tarvitse roikkua hoikalla. Se hyllyvä läski ei näytä yhtään sen paremmalle. Olis upeaa olla 38kokoa. :)
Mies on hulluna minuun vaikka olen läski. Ei kiinnosta laihduttaa koska terveyteen tämä ylipaino ei ole vaikuttanut.
Mun mies tykkää läskeistä. Painan n. 110 kiloa. Haluaisin laihtua parikymmentä kiloa niin mahtuisin koon 44 vaatteisiin.
Mulla ei ole roikkuvaa vetelää nahkaa. Käyn joka päivä koirien kanssa lenkillä.Olen jättänyt pois lähes kaiken mäkkäri ym.pikaruokamätöt. Mulla on taas lantio ja naisen muodot. En syö muuta herkkua kun, leipäjuustoa,suolapähkinöitä ja ilmakuivattua kinkkua vähän joka päivä.Muuten ihan perusruokaa, kuten siskonmakkarakeittoa tänään.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:49"]Mies on hulluna minuun vaikka olen läski. Ei kiinnosta laihduttaa koska terveyteen tämä ylipaino ei ole vaikuttanut.
[/quote]
Ei kiinnosta lopettaa tupakointia koska terveyteen tämä polttelu ei ole vaikuttanut.
Hienoa! Mulla on 25kg liikaa painoa (ei ylipainoa sentään vaan siihen verrattuna mitä haluaisin painaa) mutta onneksi mies on silti hulluna minuun. Itse en kuitenkaan ole ja häpeän itseäni seksin aikana. Pitäisi laihduttaa, mutta jotenkin se motivaatio herkun äärellä ei olekaan enää niin kova kuin herkkujen välissä :(