No näinhän siinä taas kävi, ettei kukaan tiedä tarkalleen mitä uudet maskisuositukset käytännössä tarkoittavat!
Toki sinä tiedät. Ja minä tiedän. Mutta meidänkään käsityksemme eivät ole samanlaiset.
Kommentit (73)
Nyt, kun viranomaiset alkavat hölläämään maskirajoituksia, niin somen maskipsykoosifanaatikot alkavat tehtailemaan omia maskimääräyksiään, ja vaatimaan niitä muiltakin sosiaalisen paineen kautta.
Ainakin itselleni on 100% selvää, että en käytä maskia.
Asiasta saa käytännössä itse päättää ja se sanotaan viimein suoraan. Kas noin.
Minä käytän metrossa ja ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän metrossa ja ruokakaupassa.
Minä en käytä maskia missään.
No älä käytä.
Minä taidan käyttää, koska lapsi toi tarhasta rinoviruksen ja olen nuhainen.
Lambulit on ihan hukassa nyt, kun asioista saa päättää itse, eikä kukaan ole paimentamassa. :D
Aiemmin oli suositus, eli sait itse päättää.
Nyt oman harkinnan mukaan, eli saat itse päättää.
Vau! Kuinkakohan monta ihmistä ja työtuntia tän valmistelussa on kestänyt?
Jos tämä niin huolettaa, niin kannattaa varmaan mahdollisuuksien mukaan pysyä siellä kotona.
En ymmärrä, miksei voi vain suoraan sanoa, että maskisuositus on purettu, kyllä halukkaat niitä käyttäisivät silti. Tuollainen "oman harkinnan mukaan" vihjaa vahvasti, että hyvä olisi käyttää, mutta vierittää vastuun kansalaisille. Sit voidaan kivasti myöhemmin syyttää maskittomia, jos tartunnat lähtee nousuun.
Arvostukseni THL:ää kohtaan koronan aikana on laskenut, kuin lehmän häntä
Vierailija kirjoitti:
Nyt oman harkinnan mukaan, eli saat itse päättää.Vau! Kuinkakohan monta ihmistä ja työtuntia tän valmistelussa on kestänyt?
"THL:n johtajan Mika Salmisen mukaan Suomi voisi saavuttaa nopeastikin tarvittavan rokotuskattavuuden, jos ihmiset vain hakisivat rokotteen."
Salminen on varmaan tämänkin muotoilun kanssa miettinyt päänsä puhki ja perustanut ainakin 3 työryhmää ja selvitystä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oman harkinnan mukaan, eli saat itse päättää.Vau! Kuinkakohan monta ihmistä ja työtuntia tän valmistelussa on kestänyt?
Suurin osa taviksista vain tulkitsi edellisen suosituksen pakkona, joten he tulkitsevat varmaan tämänkin pakkona ja sama sirkus jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"THL:n johtajan Mika Salmisen mukaan Suomi voisi saavuttaa nopeastikin tarvittavan rokotuskattavuuden, jos ihmiset vain hakisivat rokotteen."
Salminen on varmaan tämänkin muotoilun kanssa miettinyt päänsä puhki ja perustanut ainakin 3 työryhmää ja selvitystä. ;)
Suomen ongelma on se, että maata ei johdeta vauvapalstan kommenttien ja iltapäivälehtien neuvojen mukaan.
Jos näin toimittaisiin, niin olisimme taudintorjunnassa jopa sen...niin mikä se olikaan, joku toisella puolen maapalloa oleva maa, oliko se nyt Singapore vai Uusiseelanto...tasolla.
Kaupat ei voi yhtäkkiä purkaa maskisuosituskylttejään, pleksejään, henkilökunnan pakkomaskitusta ym. Minulla taas ei ole mitään pakkoa jatkaa maskipelleilyä enää päivääkään.
Eilenkin kaupassa vaelsi metrien päässä toisistaan varmasti rokotettuja ihan yksikseen suu kiinni ja kirurginen turhakemaski päässä. Ihan totaalisen tyhmää! Laittakoot ffp-maskin, jos asia vielä kiinnostaa jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat ei voi yhtäkkiä purkaa maskisuosituskylttejään, pleksejään, henkilökunnan pakkomaskitusta ym. Minulla taas ei ole mitään pakkoa jatkaa maskipelleilyä enää päivääkään.
Eilenkin kaupassa vaelsi metrien päässä toisistaan varmasti rokotettuja ihan yksikseen suu kiinni ja kirurginen turhakemaski päässä. Ihan totaalisen tyhmää! Laittakoot ffp-maskin, jos asia vielä kiinnostaa jotakuta.
Kauppojen kannattaa pitää pleksit ikuisesti . Ovat hyviä muutenkin kuin koronaa vastaan.
Oman harkinnan mukaan=rokotetun ei tarvitse maskia käyttää.
Kun ei voida suoraan sanoa että rokotetut halutaan erottuvan rokottamattomista.
Mokoma hapannaama. Vähän hymyä huuleen. Rajoitukset poistuvat, ei yllätä ketään.
Kuinka paljon holhousta voi aikuinen tarvita? Pari päivää niin kaupat yms ehtivät päivittä ohjeensa. Pysy kotona siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen ongelma on se, että maata ei johdeta vauvapalstan kommenttien ja iltapäivälehtien neuvojen mukaan.
Jos näin toimittaisiin, niin olisimme taudintorjunnassa jopa sen...niin mikä se olikaan, joku toisella puolen maapalloa oleva maa, oliko se nyt Singapore vai Uusiseelanto...tasolla.
taitaisi olla lähinnä australian tasoiset lukitukset ja mellakkapoliisit kaduilla ja maskittomat menisi uuniin.
Jo on murheet...