Lue keskustelun säännöt.
Mies tahtoo eroon karvapillustani
22.11.2014 |
Olisiko myönnyttävä? En ole koskaan tuntenut tarvetta posliiniin, mutta ilmeisesti se on ajan henki.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos haluat saada enemmän suuseksiä, niin ilman muuta ajelet.
No ota ja häivy jos hän kerta haluaa eroon karvapillustasi.
Eipä tarvitse. Ajan henki haisee palstalla, muuten on olemassa elämää, monenlaista.