Miksi lauantaina (ja pe) tulee paskinta tv-ohjelmaa??
Siis miksi oi miksi... just jos kerrankin olisi aikaa katsoa jotain...
ainahan sitä voi katsoa tallenteita mutta, ei se ole sama / täytyy värkätä että saa ne kaivettu aesiin ja vakuutettava mies laittamaan meneillään oleva typerä ohjelma pois (hälle nyt on sikäli sama mitä katsoo...)
En vaan SIEDÄ mitään tällaisia kaikenmaailman showohjelmia. Ohjelmia missä studiossa tehty jotain hölmöä ohjelmaa, sketsiä, tietovisaa, pilailua, mitä vaan, ja studioyleisö huutaa ja taputtaa.
Pystyn katsomaan vain hyviä leffoja (joita harvoin tulee vk-loppuna), joskus jotain jostain syystä kolahtavia sarjoja (harvoin alan seuraamaan mitään kun pakko on seurata sitten ihan fanaattisesti), ja joitain realityjuttuja joskus jos kiinnostaa, eli nykyään lähinnä vain Valheen vangit; joskus seurasin myös ERilaiset äidit ja Teiniäidit, en enää (jos tulevatkaan - joku Toisenlaiset äidit tuli mutta se alkoi olla jo tylsä).
Mitään muuta en vaan pysty katsomaan.
Miksei lauantaisin voi tulla hyviä leffoja tai sarjoja?
(Sarjoja joita olen seurannut on mm. Täydelliset naiset, FastForward, Under the Dome, Lost... ja Devious Maids ehkä alan katsomaan. Tällaiset ei IKINÄ tule vk-loppuisin.)
Kommentit (10)
En SIEDÄ näitä:
The Voice of F (idea kiva mutta vaan rasittaa se hypetys), TAnssii paskojen kanssa, Putous (järki putosi joo), Nora karma, kaikki mitä sieltä tälläkin hetkellä tulee... yms. yms.
Idols ja PopStars katoin ekat mutta kaikki kärsii kun tehdään 101. tuotantokausi ja miljoona ohjelmaa samalla idealla. PopStars oli hyvä kun se tuli ekan kerran Ruotsissa yli 10v. sitten.
Ja allsång på Skansen oli kiva, ja se vastaava Tammerkosken sillalla tms. lauluohjelma (muuten ihan idioottia mutta kiva oli laulaa mukana :).
Mutta näistäkin jo aikaa. OHjelmat on aina vaan huonompia joka vuosi, ja lisäksi rasittaa kun uusintoja tulee joku 7 kertaa.
sisustus- ja remontointiohjelmia seurasin myös ennen tiukasti, mutta niitäkin on nykyään 20-kertaa liikaa, ja lisäksi näytetään uusintoina 150 kertaa liian usein.
KOko tv on kärsinyt pahan inflaation.
Esim. tv-mainonta ei tavoita mua enää ollenkaan ,kun ohjelmat niin huonoja, ja pirstaloitu liian monelle kanavalle. Ja suurimman osan voi katsoa netistäkin jos jaksaa ja haluaa.
Samoin sanomalehtiä en tilaa. Esim. mieheni työpaikasta huomaan ja tiedän, että panostavat printissä jostain syystä nykyään lähinnä vain sanomalehtiin, sekä tv:Hen, ja olisin aivan ehdottomasti heidän ykköskohderyhmää kaikessa taktisessa markkinoinnissaan. Suorajakelusta karsitaan. SE taas on nykyään ainoa joka mut tavoittaa (koska nettimainontakin on rasittavaa ja äärimmäisen harvoin klikkaan mitään banneria tai avaan s-postimainontaa). Jotenkin sääli ajatella, että jos en tietäisi muuta kautta heidän markkinointiaan, siitä jäisi suurin osa täysin huomioimatta minulta, vaikka olen just kohderyhmää.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:43"]
Jos et tarvitse tekstitystä kannattaa googletella watchseries ;)
[/quote]
Täytyy kokeilla en ole tuosta kuullutkaan. Osaan kyllä hyvin englantia, mutta toisaalta on hauska just tv:tä katsoessa ollan niin relana ettei tarttis edes pinnistellä (meillä usein ongelma että niin kauhea metakka kotona että suomenkielistäkään ohjelmaa ei pysty kuulemaan, saati että pitäisi kuunnella ja ymmärtää hyvin vierasta kieltä).
Ja en haluaisi katsoa netistä koneelta kun rentoudun ,vaan istua sohvalla ja katsoa telkkarista isommalta screeninilät.
Joo ja tablettia inhoan, se oli ihan turha ostos, ja siitä en halua katsoa myöskäään.
ap
Miulle ihan ok, kun kerkeän vain yhden lauantain kuukaudessa katsoa televisiota. Oikeastaan ihan sama silloin, mitä sieltä tulee. Arkena en ollenkaan. t. teini
Itse katson PS3:n kautta Netflixiä tai Viaplayta, joskus läppäriltä. Ei viikonloppuna tule mitään :( Vanhoja leffoja ja älyttömästi mainoksia.
Siis ykköseltä tulee luontodokkari, ryhmä Pullman, uutiset, Yle Leaks, uutisvuoto ja Komisario Lewis. Mun lauantai-illan putki. Perjantaisin tulee myös ykköseltä hyvää ohjelmaa.
No itsekään en tosiaan ehdi tv:tä paljoa katsoa, mutta ärsyttää just esim. nyt kun olisi ollut aikaa kerrankin katsoa, niin lauantaisin tulee aina ne ihan huonoimmat ohjelmat. Mun makuun. Ajatellaanko sitä että suomi haluaa katsoa jotain kollektiivista suomalaisten tekemään VIIHDETTÄ..?
Ai niin ja IHolla katsoin kaksi ekaa kautta, en enää (sitä miesjuttua en seuranntu yhtään).
ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:55"]
Siis ykköseltä tulee luontodokkari, ryhmä Pullman, uutiset, Yle Leaks, uutisvuoto ja Komisario Lewis. Mun lauantai-illan putki. Perjantaisin tulee myös ykköseltä hyvää ohjelmaa.
[/quote]
Mun mielestä noista ainoa katsottava olisi uutiset.
INhoan Uutisvuotoa yms.
Dokkarit on hyviä, mutta just luontoaiheet ei mua kiinnosta. (Luonnontieteet esim avaruuteen liittyen kyllä. Ne vaan tulee aina aikoihin jolloin en ehdi katsoa, ja ei kaikkea tule tallenteiksi otettua ja tallenteita tulee itse asiassa tosi harvoin katsottua, kun tuo elisaViihde on NIIIIIIn kankea ja hankala ja rasittava käyttää. Lopettaisin sen mutta mies ei suostu. yli 40eur pitää kuussa siitäkin maksaa.)
ElisaViihteessä ärsyttää jsut sekin että toimii niin kökösti ja pitää odottaa että saa paineltua sadat oikeat nappulát jotka ei meinaa toimia, menee vaiks kuinka ja kauan että se ohjelma alkaa, kelaus toimii huonosti ja joustamattomasti...
Oletteko huomanneet että ylipäänsä jos haluaa vaikka laittaa dvd-levyn soimaan, niin kestää kauan kun se lataa ja miettii sitä levyä. Tai jos haluaisi musiikkia kuunnella cd:ltä niin sama.
Toista oli ennen. Levy sisäänm, paina play, homma toimii. Kestää 2s. Nykyään 7 min. kun virität vahvistinta, kanavaa, soitin ei toimi, levy sisään ulos sisään ulos, raksuttaa, miettii, jumittu...
Niin ja tietokonekin käynnistyi ennen nopeammin, vaikka muistia oli 100-kertaa vähemmän.
Ja kamera otti kuvia heti kun painoi, ei tarkentanut säätänty ja silti ottanut ihan paskaa suttukuvaa.
Tekstiviestin lähettämisestä puhumattakaan.. kuka oikesti nautii älypuhelimella kirjoittamisesta???? Mietin aina mitä sokeat nykyän tekevät, kun eihän älypuhelinta he voi varmaan käyttää??!! (Eikä sormikkaat kädessä voi käyttää, pitää jäätyä.)
Ne jotka on syntyneet 70-luvulla voi muistaa nämä asiat, sen jälkeen syntyneet voitte päivitellä tyhmyyttäni ja mennä eri ketjuun...
ap
TV2:lta tulee tänään klo 22 jälkeen Roman Polanskin tosi kiinnostava elokuva Haamukirjailija. Se menee päällekkäin Komisario Lewisin kanssa, mutta Lewisin voi taas katsoa tallenteena tai Areenasta.
Hyvistä leffoista tulee mieleen, että tänään (la) tulee Teemalta Jean Renoirin Pelin säännöt, joka on kiistatta yksi elokuvahistorian suurimpia elokuvia. Sen jälkeen tulee dokumentti Pelin sääntöjen tekemisestä.
Jos lisää kaipaat, niin Avara luonto TV1:llä ja Kova laki - Erikoisyksikkö TV2:lla klo 21. Jälkimmäinen on aikamoista himphamppua nykyään, mutta saahan sillä aivot narikkaan ennen myöhäisillan leffaa.
Perjantaisin tulee TV1:ltä Hakekaa kätilö ja Pressiklubi.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:12"]
TV2:lta tulee tänään klo 22 jälkeen Roman Polanskin tosi kiinnostava elokuva Haamukirjailija. Se menee päällekkäin Komisario Lewisin kanssa, mutta Lewisin voi taas katsoa tallenteena tai Areenasta.
Hyvistä leffoista tulee mieleen, että tänään (la) tulee Teemalta Jean Renoirin Pelin säännöt, joka on kiistatta yksi elokuvahistorian suurimpia elokuvia. Sen jälkeen tulee dokumentti Pelin sääntöjen tekemisestä.
Jos lisää kaipaat, niin Avara luonto TV1:llä ja Kova laki - Erikoisyksikkö TV2:lla klo 21. Jälkimmäinen on aikamoista himphamppua nykyään, mutta saahan sillä aivot narikkaan ennen myöhäisillan leffaa.
Perjantaisin tulee TV1:ltä Hakekaa kätilö ja Pressiklubi.
[/quote]
Kiitos paljon vinkeistä, arvostan tuota :).
AVara luonto - en pidä luontodokkareista (eläimet ja kasvit ei kiinnosta).
Komisario Lewis ei kiinnosta.
Sitä kätilöjuttua meinasin alkaa katsoa eilen mutta havaitsin jo alusta että en jaksa - sen tyyppinen mitä äitini aina katsoo. Pieni talo PReerialla meininki. Eipä sillä - voisin mä periaatteessaa jotain tuolalistakin sarjaa seurata mutta en vaan tykkää niin paljon että jaksaisin ja ehtisin. Nuo englantilaissarjat ei ole ikinä oikein kolahtaneet.
Pressiklubi, hyi, kuulostaa jo siltä että eiii kiitos.
Kova laki ei. Inhoan poliisisarjoja.
Pelin säännöt- ranskalaisleffa - ne on yleensä ihan liian erikoisia.
Tuon Haamukirjalijan tallensin kun en jaksa valvoa - kiitos vinkistä!!!
ap
Jos et tarvitse tekstitystä kannattaa googletella watchseries ;)