Ihana koti-ilta...
Takka päällä, lapset kotona(siis murrosikäisiä), kynttilät palaa, syöty hyvää ruokaa ja kahvit päälle, lenkillä käyty koiran kanssa, koti siivottu eilen....uunissa tortut paistuvat ja glögi lämpiää....ja sauna laitetaan päälle..
Kommentit (33)
Kuulostaa ihanalta. Takka olisi kyllä kiva. :)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:17"]
Joo meilläkin tosi ihana ilta. Ukko pelaa kuulokkeet päässä (niinku 70% vapaa-ajasta) ja valittaa kun minä olen niin masentava.
[/quote]
Yhdyn tähän. Paitsi että mies ei hauku minua. Tosin eipä se puhu muutakaan.
Join juuri punkkuglögiä ja jatkan samalla setillä ilman glögiä. Kohta katsomaan putousta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:14"]Onkohan tuolta aviomieheltä kysytty siitä kaakaosta ja lautapelistä oikeasti? Ja millaisen miehen lauantai-illan suunniteltuihin puuhiin oikeasti kuuluu lautapeli ja minttukaakao vaimon kanssa? Ei sillä, minttukaakao on hyvää ja voihan sitä joskus kupposen juoda, samoin lautapelit on kivoja, lasten kanssa. Mutta että lapset lauantaina nukkumaan ja aikuiset juo minttukaakaota ja pelaa lautapeliä?? Pakostikin hymyilyttää minuakin!
[/quote]
Minäkään en itse ymmärrä, mutta exäni (mies) harrastaa lautapelejä ja käy myös pelaamassa niitä tuttavapariskunnan luona.
meillä oksennustautia ja mies ylitöissä, repikää siitä. pakko oli tulla tänne kun menee hermot
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:58"]Meillä mies on pienimpien lasten (3v ja 4v) kanssa saunassa, kissat nukkuu sohvalla ja isommat lapset (17v ja 16v) on omissa menoissaan.
Mä laitoin äsken pienille jo iltapalan valmiiksi ja nyt palstailen kun odottelen että lapset tulee pesulta (kun joku kysyi aplta että miksi se sitten palstailee, päätin kertoa oman syyni).
Päivällä ollaan oltu ulkona ja käyty isovanhemmilla. Kun pienet menee nukkumaan, me tehdään miehen kanssa minttukaakaot ja varmaan pelataan lautapeliä. Tänään on ollut hyvä päivä :)
[/quote]
Annas kun arvaan. Mies on saunassa niiden lasten kanssa, jotka ovat myös hänen, muualla huitelevat ovat turhakkeita sinun muista suhteistasi.
[/quote]
Mikä sua riepoo?
Mutta itsiasiassa arvasit väärin. Toinen teineistä on minun ja toinen miehen, kumpikaan ei ole turhake. :)
Ja ennen kuin kysyt, niin mä en ole saunassa kädessä olevan kipsin takia. Ja ei, en ole juonut liian montaa minttukaakaota ja siksi itseäni telonut :)
Meillä matot tuulettumassa, kämppä sekaisin, tiskipöytä ja tasot täynnä tiskejä ja roinaa.
Mies oli töissä, makaa sohvalla.
Kouluikäuset lapset tapelleet koko päivän. Eivät olis millään siivonneet edes omia huoneitaan.
Päivällä päätin jättää sotkut, mentiin elokuviin. Kaupassa esiteini kiukkusi hulluna.
Koira on levoton vaikka lenkitettiin, ärsyttää sen kynsien rapina parkettiin.
Söin äsken liikaa, huono olo.
Saunaa ei voi lämmittää, täynnä pyykkikasoja.
Mies tietysti vonkaa seksiäkin.
Viime viikonloppuna tapasin pikkujouluissa eksäni joka tahtoisi mut takaisin vielä 20 v jälkeenkin. Elämä sen kanssa olisi hohdokkaampaa, se ei vaan halunnut muuta perhettä kuin mut. Mä sain perheen ja tappavan harmaan arjen.
Vituttaa kaikki, mulla on esivaihdevuodet ja voisin haukkua pystyyn kenet vaan.
Katkera, lihava ja ruma keski-ikäinen ämmä.
Hyvää lauantai- iltaa kaikille!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:37"]Ukko nussii lutkaansa jossain muuten sama täällä.
[/quote]
No onnea vaan suhteeseen. Mikset eroa?
[/quote]
Mikä hemmetin oletus se on, että on pakko erota, jos toisella on sivusuhde? Yököttää rajoittuneet ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja esittämään halveksivia kommenttejaan, jos joku ei riko perhettään pikkuasioiden takia.
Mä en ymmärrä kuka voi nauttia arjesta tai tuollaisesta tyhmästä yhteisestä ajasta perheen kanssa. Meilläkin samankaltainen päivä ollut ja tympii. t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:58"]Meillä mies on pienimpien lasten (3v ja 4v) kanssa saunassa, kissat nukkuu sohvalla ja isommat lapset (17v ja 16v) on omissa menoissaan.
Mä laitoin äsken pienille jo iltapalan valmiiksi ja nyt palstailen kun odottelen että lapset tulee pesulta (kun joku kysyi aplta että miksi se sitten palstailee, päätin kertoa oman syyni).
Päivällä ollaan oltu ulkona ja käyty isovanhemmilla. Kun pienet menee nukkumaan, me tehdään miehen kanssa minttukaakaot ja varmaan pelataan lautapeliä. Tänään on ollut hyvä päivä :)
[/quote]
Annas kun arvaan. Mies on saunassa niiden lasten kanssa, jotka ovat myös hänen, muualla huitelevat ovat turhakkeita sinun muista suhteistasi.
[/quote]
Mikä sua riepoo?
Mutta itsiasiassa arvasit väärin. Toinen teineistä on minun ja toinen miehen, kumpikaan ei ole turhake. :)
Ja ennen kuin kysyt, niin mä en ole saunassa kädessä olevan kipsin takia. Ja ei, en ole juonut liian montaa minttukaakaota ja siksi itseäni telonut :)
[/quote]
Ei kiinnosta jonkun löyhämoraalisen luntun juomiset. Epärehellisyys riepoo, voisi suoraan kertoa, että ne kaksi huoranpenikkaa eivät ole täysiä perheen jäseniä, mikään oikea perhehän te ette olo, olivatpa turhakkeet nähneet päivänvalon kenen tussusta tahansa. Pisteet siitä, että olette kelpuuttaneet itsenne kaltaiset jämäpalat kumppaniksi, liian moni kaltaisenne jahtaa lapsettomia.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:37"]Ukko nussii lutkaansa jossain muuten sama täällä. [/quote] No onnea vaan suhteeseen. Mikset eroa? [/quote] Mikä hemmetin oletus se on, että on pakko erota, jos toisella on sivusuhde? Yököttää rajoittuneet ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja esittämään halveksivia kommenttejaan, jos joku ei riko perhettään pikkuasioiden takia.
[/quote]Kirjoitat niin rumasti, että lapsille olisi parempi saada rauha maan päälle.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 19:45"] Ei kiinnosta jonkun löyhämoraalisen luntun juomiset. Epärehellisyys riepoo, voisi suoraan kertoa, että ne kaksi huoranpenikkaa eivät ole täysiä perheen jäseniä, mikään oikea perhehän te ette olo, olivatpa turhakkeet nähneet päivänvalon kenen tussusta tahansa. Pisteet siitä, että olette kelpuuttaneet itsenne kaltaiset jämäpalat kumppaniksi, liian moni kaltaisenne jahtaa lapsettomia.[/quote]
Heittääkö sulla iso pyörä vintillä, vai mitä ihmeen avautumista tuon on?
Pettikö joku mies ja nyt on vähän vaikeaa - loppuelämän ajan?!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:58"]Meillä mies on pienimpien lasten (3v ja 4v) kanssa saunassa, kissat nukkuu sohvalla ja isommat lapset (17v ja 16v) on omissa menoissaan.
[/quote]