Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään levinnyt home työpaikalta kotiin?

Vierailija
22.11.2014 |

Esim. vaatteiden tai papereiden mukana. (papereita tulee aika paljon ja pakko säilyttää niitä vuosikaudet kuitenkin) Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo ja sähköyliherkkyys kanssa

Vierailija
2/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole tullut siellä työpaikalla mitään oireita, mutta siellä on varmistettu olevan hometta ja joillekin on tullut niin pahja oireita että ovat joutuneet lähtemään.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siis mietin sitä että vaikka itse olen oireettomana hometyöpaikassa ongelmitta, niin voinko tuoda sen homeen sieltä vahingossa kotiin ja saastuttaa kodin ja sairastuttaa lapset.

-ap

Vierailija
4/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:32"]Esim. vaatteiden tai papereiden mukana. (papereita tulee aika paljon ja pakko säilyttää niitä vuosikaudet kuitenkin) Kokemuksia?
[/quote]

On joka ilta kello viisi avaa avaimillaan ulko-oven.

Vierailija
5/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Jos sulla on kotonasi edulliset olosuhteet homeiden kasvulle, niin ne alkavat kasvaa rakenteissa vaikket lähtis sieltä kotoasi koskaan mihinkään. Ilmassa on aina itiöitä. Hometyöpaikka on paha juttu, tiedän ikävä kyllä sen itsekin, mutta ei se sieltä kotiin kulkeudu siten, että sen ansiosta alkaisi kotonasi rehottaa rakenteissa viihtyvät homeet. Tosin ikävämmät mikrobit, mitä työpäivän aikana homemörskästä tarttuu sinun vartalolle, voivat aiheuttaa terveydelle muuten pitkässä juoksussa ikäviä haittoja, ja etenkin myrkkykaasut, mitä tietyt homeet tuottavat, ovat se haitallinen asia juuri siellä työpaikalla.

Vierailija
6/6 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, ellei teillä ole kotona hyvää kasvualustaa homeitiöille (siinä tilanteessa hometta tulee kyllä jokatapauksessa). Hometavaroista ei ole haittaa jos ei ole homeallergiaa. Sinuna kyllä vaihtaisin työpaikkaa ennen kuin allergia syntyy.