Hox, suihku ja hiljaisuus
Elikkä saako hiljaisuuden aikaan (22-06) käydä suihkussa?
Kommentit (39)
Hox otetaan suihkuun mukaan, mutta hiljaa? Saippua? Pesusieni?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kusta veteen seisaaltaan klo 10 jälkeen
Huomenna vai ei enää jatkossa ikinä?
Nauttikaa nyt ihanasta kerrostaloasumisesta, kuuluu naapurin kuseminen, piereskely, seksi ja suihku. Ihanaa laatuasumista kerrostalokolhoosissa.
🤢🤮
Mikä se hox on?
Joku shampoomerkki?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa hox?
Itsetyydytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa hox?
Ravintolahan se on, mutta miten se liittyy suihkuun tai hiljaisuuteen. En tiedä.
Jaa-a. Ensin käydään ravintelissa, tullaan kotiin ja suihkutellaan, sitten ollaan vaan hiljaa. Koska hiljaisuus 22-06. Jos kronologisesti mennään.
Yäk olispa kauheaa jos ei työvuoron jälkeen saisi käydä suihkussa. Itse ainakin usein hikoilen töissä niin reippaasti että olen ihan limainen kun tulen kotiin.
Hox, suihku ja hiljaisuus - on vähän kuin: vesilasi, vessanavain ja heiniä paali.
Vierailija kirjoitti:
Yäk olispa kauheaa jos ei työvuoron jälkeen saisi käydä suihkussa. Itse ainakin usein hikoilen töissä niin reippaasti että olen ihan limainen kun tulen kotiin.
Anteeksi että kysyn, mutta mitä teet työksesi?
Katsoin googlella kun kukaan ei vastaa. Hox on kehoitus hoksata, huomata. Myös hullu ota xanoris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen baarimikko ja liikennemyymälätyöntekijä (jessus mikä sanahirviö).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa kusta veteen seisaaltaan klo 10 jälkeen
Huomenna vai ei enää jatkossa ikinä?
Lumeen saa kuseksia, mutta ei veteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Käsitän - siinä saa laittaa tossua toisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Käsitän - siinä saa laittaa tossua toisen eteen.
Haha jep, eipä toki tarvitse lenkkeillä kovasti kun töissä jo juoksee :D
Mä ainakin käyn suihkussa yöllä ja pesen itseni suihkupään painemoodilla. Samoin kun on ärtynyt suoli niin huutoripuloin kukonlaulun aikaan. Alakerrassa vuokrakämppä, josta kuuluu jotain ihme riekkumista niin ihan oikein vaan jos häiriintyvät.
En anna muiden elämänrytmin vaikuttaa omaani. Käyn saunassakin vaikka klo 02:00 jos nyt siltä tuntuu ja usein tuntuu. Kerrostalossa asun eikä kiinnosta pätkääkään. Teen töitä eri aikavyöhykkeille niin joku jos tulee sössöttämään ettei voi nukkua ja aamulla on töihin niin sanon vaan että meillä on eri työajat. Kyllä minäkin voin nukkua mainiosti päivisin vaikka koko muu kerrostalo remuaa ympäriinsä.
Turhaa en toki melua, soita musiikkia tai sen sellaista mutta normaalit asiat saa kyllä hoitaa milloin haluaa.
Hox = Huom, hoksaa, pohjoisen murretta
HOX = Kvg ? sitäkö tahdot sanoa?