Kaappaus Keittiössä pariskunta sanoi tekevänsä aamupuuron suoraan lautaselle ja mikrossa XD
Kuka ihme tekee noin? Kape Aihinenkin ihmetteli silmät pyöreinä että mitäv???? XD
Kyllä se tehdään ihan rauhassa pitkään kypsytellen kattilassa hellalla. Et sä nyt tee puuroa mikrossa!!
Kommentit (65)
Ne voivat kypsytellä joilla on aikaa siihen. Me muut joudumme lähteä töihin aamulla.
Niin mäki teen. 2 minuuttia 10 sekuntia menee😁
Aamulla ei ole aikaa millekään nautiskelulle, mikropuuro ajaa ihan hyvin saman asian. Tiskiäkin tulee vähemmän.
Ap on varmaan niitä ihmisiä, jotka leipoo pizzankin itse, vaikka pakastepizzat on parhaita.
Mitä tää pari on tullut mainostamaan? Itseään, firmaansa, ig? Tämähän on ihan feik jakso.
Mä syön töissä useinkin lounaaksi mikrossa tehtyä puuroa.
Aihinen nyt joutuu ammattinsa puolesta siunailemaan, mutta totuus on se, että mikron keksimisen jälkeen kokkeja ei ole oikeastaan tarvittu. Kaiken saa valmistettua mikrossa kätevästi ja nopeasti.
Mieluummin keittää isompi satsi puuroa ja lämmittää lautasella aamupuuro. Puurossa tärkeintä, että on maitoon keitetty, joko miikrossa tai hellalla.
Ei sillä ole väliä, millä sen veden kuumentaa, samanlaista vettä se on silti.
Samat ainekset niin mitä hemmetin väliä tekeekö sen hellalla vai mikrossa, voi ristus sentään.
Monella aamut ovat kiireisiä tai ei haluta herätä aikaisemmin puuroja keittelemään niin mikropuuro oikein hyvä vaihtoehto. Turhaan kape pyörittelee silmiään ja syyllistää ihmisiä. Tärkeintä että ihmiset syövät jotain aamulla.
Ainakin pussipuurot on ihan peffasta…
Joku voisi kauhistella Kapen suolan, rasvan ja kerman käyttöä...
1min 40sek on mun puuro ja hyvä tulee. En pidä pitkään kypsyneesti vellistä an tiukasta ja vähän karkeasta
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kauhistella Kapen suolan, rasvan ja kerman käyttöä...
Joka jaksossa syödään sisäfilettä. Ja suolaa lisätään hirveät määrät.
Enemmän mä kauhistelin sitä määrää voita ja täysmaitoa, jota Kape hitaasti hautuvaan aamupuuroonsa mättää. Mitä helv... nyt taas? Ronskia suolaa unohtamatta. :D
Kokki itsekin.
Ei kiinnosta sitten tippaakaan tiskailla puurokattilaa. Eikä kiehutella kiireessä puuroa.
Mikropuuro kelpaa oikein hyvin.
No voihan käpy mikä kokki.
Itse keitä puuroa lainkaan. Sekoitan kaurahiutaleet jugurttiin, lisään marjoja. Heti valmista ja hyvää. Varmaan kapella silmät nyrjähtäisi sellaisesta.
Ei mulla ole tollaiseen aikaa. Puuro kuin puuro.